Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушылардың мінез-құлқы және CJM
-
Бұл курс тұтынушылық мінез-құлқының заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін зерделеуге, сондай-ақ индивидтердің тұтынушылық және сатып алушылық мінез-құлқына әсер ететін факторлардың кең спектрін талдауға және зерттеуге бағытталған, оның ішінде мәдениет, әлеуметтік құрылым, қабылдау және мотивация ерекшеліктері, жеке сипаттамалары, өмір салты және т.б.
-
Образовательная программа 6B04108 Маркетинг және PR менеджменті
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2