Бизнес-коммуникациялар

  • Пән іскерлік бизнес-хаттама, этикалық нормалар, этикет талаптары шеңберінде іскер және ресми тұлғалармен және шетелдік (және қоғамдық) серіктестермен іскерлік қарым-қатынастың этикалық негіздерін, нысандары мен салаларын игеруге бағытталған, тарихи практика негізінде қалыптасқан және нормативтік құжаттар мен халықаралық конвенцияларда ішінара бекітілген. Пәнді оқытудың мақсаты-іскерлік коммуникацияның теориялық негіздерін зерттеу, коммуникативті категориялық аппаратты, жалпы заңдылықтарды, түрлердің, деңгейлердің, коммуникация формаларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын игеру, қазіргі заманғы маманның табысты жұмысының қажетті шарты; дұрыс қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу дағдыларын игеру; іскерлік коммуникацияның практикалық қолдану мүмкіндіктерін, оның өмірлік ортамен және сөйлеу мінез-құлқымен байланысын түсіну.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top