Бағалар және баға қалыптасуы

  • Пән баға құру механизмі, баға саясаты мен кәсіпорынның баға стратегиясын анықтау мәселелерінде қажетті білім алуға көмектеседі. Студент үшін жалпы экономикалық тәсілдер баяндалды,қолданбалы аспектілерді талдау ұсынылған, баға белгілеудің ұлттық практикасы жинақталған, прогрессивті әлемдік тәжірибе ескерілген, әлемнің жетекші фирмаларының табысты баға саясаты ашылған. Тауар желілеріне баға белгілеу, пакеттік баға белгілеу, уақыт факторын ескере отырып баға белгілеу, электрондық сауда жағдайында баға белгілеу мәселелері және баға белгілеу мен бизнесті бағалаудың өзара байланысының мүлде жаңа мәселесі қаралды.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top