Мейрамхана-қонақ үй бизнесіндегі PR

  • «PR мейрамханалық-қонақ үй бизнесі» пәні PR-ның кәсіпорын қызметінің тиімділігіне әсерін қарастырады, мейрамхана және қонақ үй бизнесі мысалында. Ақпараттандыру негізгі мақсаттардың бірі ретінде мұқият зерделенеді, оларға қол жеткізу үшін PR-кампаниялар әзірленеді. PR өзара түсіністікті орнату, оң қарым-қатынас және клиенттің мейрамхана-қонақ үй бизнесі кәсіпорнының ұзақ уақытқа ұсынысына деген сенім арқылы қарастырылады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top