Білім беру көшбасшысының лидерлік потенциалы

  • Ұйымдастыру көшбасшысының көшбасшылық әлеуетінің құрылымдық әлеуметтік-танымдық моделінің тұжырымдамасын және сипаттамасын анықтау. Ұйымдастырушылық көшбасшының өзіндік тұжырымдамасы оның көшбасшылық әлеуетінің әлеуметтік-танымдық моделінің компоненті ретінде. Ұйым көшбасшысының көшбасшылық қасиеттерін оның көшбасшылық потенциалының әлеуметтік-танымдық моделінің компоненті ретінде талдау. Ұйымдастыру көшбасшысының кәсіптік және басқарушылық дүниетанымдық компоненттері ретінде басқару принциптері. Көшбасшының ізбасарларының қабылдауында қалыптасқан танымдық бейнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top