Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01401 Кәсіптік білім берудегі лидерлік (2 жыл) в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша білім алып жатқан магистранттарға жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларын, әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау дағдыларын, жоспарлау мен ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологиялардың элементтерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Зерттеуге әдістемелік және диалектикалық көзқарас дағдыларын қалыптастырады, философиялық білімді жинақтайды, тарихи даму мәселелері мен құрылымын зерттейді, ғылыми танымның заңдылықтары мен тенденцияларын талдайды, ғылыми - зерттеу жұмысының нәтижелілігін жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиялық заңдар мен басқару заңдылықтары мен еңбек сапасын зерттеу арқылы адамдардың ұйымдасқан іс-әрекетін басқару дағдыларын қалыптастырады, ғылыми негізделген шешімдер қабылдау, басқа адамдардың іс-әрекеттерін құрылымдау, ұйымды басқару қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цифрлық педагогика
    Несиелер: 5

    Оқыту ақпараттық-білім беру ортасы. Білім беру цифрлық ортасы субъектілерінің өзара іс-қимылының ұйымдастырушылық және қызметтік аспектілері. Білім беру процесінде цифрлық оқыту құралдарын қолдану мәселелері. Сандық оқыту стратегиялары. Сандық білім берудің дидактикалық принциптері, технологиялары және әдістері: адаптивті оқыту және адаптивтіт естілеу, виртуалды шындық және виртуалды класс, гамификация, іскери модельдеу және ойындар, толықтырылған шындық, оқытудағы жасанды интеллект, микро-оқыту, мобильді оқыту, инверттелген оқыту және инверттелген класс, оқытуды жекелендіру, аралас оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі көшбасшылыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Тиімді коммуникациялық көшбасшы модельдері. Күрделі жағдайларда басқарудың жолдары. Басқару тобындағы жұмыс әдістері және командадағы рөлдерді бөлу принциптері. Оқуды тиімді бақылау және ынталандыру әдістері. Көшбасшылық теориясы. көшбасшылық мінез-құлық басшылығының (үш стильдер (К.Левин) тұжырымдамасы, Огайо штатының университетіндегі зерттеулер, Мичиган университетінің зерттеу, басқару жүйесі (Р.Ликерт) басқарушылық тор моделі (Блейк және Моутон), Көтермелеу және жазалау туралы түсінік, көшбасшылық алмастырғыштар (С. Керр мен Дж.Джермьер).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Білім алушылар арасында халықаралық ғылыми қызметке интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттілік пен ғылыми жазу мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады, мамандық бойынша ғылыми-тұжырымдамалық аппаратты еркін басқаруға, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, кең ғылыми білімді меңгеруге, кәсіби және ғылыми қызметтің перспективалық бағыттарын анықтай білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім беру педагогының кәсіби педагогикалық этикасы
    Несиелер: 5

    Психологиялық және білім беру қызметіндегі кәсіби этиканың мәселелері. Білім беру қызметінің полифункционалды сипаты. Мұғалімнің жұмысына деген қатынасының моральдық нормалары. Мұғалімнің заманауи мектептің талаптарына сәйкестігі мәселесі. Кеңестік білім беру қызметкерлерінің шығармаларындағы педагогикалық қызметтің этикалық аспектілері. Деонтология борыштық және дұрыс мінез-құлық теориясы ретінде. Кәсіби педагогикалық қызмет құндылықтарының этикалық жүйесінде деонтологияның орны мен рөлі. Кәсіби борыш пен кәсіптік жауапкершілік, олардың мазмұны мен маңызы туралы түсініктер. Кәсіби борыштың құндылығы, кәсіби мінез-құлқының мінез-құлқы мен қатынасы. Кәсіби борыш пен кәсіби міндеттер, олардың қатынасы. Психологиялық-педагогикалық қызметте өзара әрекеттесудің әртүрлі түрлерінде деонтологияның санаттарының көріністері. Кәсіби қарым-қатынас мәдениетінің мәдениеті. Этикалық ойлау мен адамгершілік сезімдерінің мәдениеті, іс-әрекеті және этикеті. Мұғалімнің мәдениетаралық кәсіби біліктілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім берудің этнопедагогикасы
    Несиелер: 5

    Этнопедагогиканың этнологиялық және антропологиялық негіздері. Кәсіптік білім беру мәдениеті. Кәсіптік-техникалық білімнің этно-социологиялық және этносаяси парадигмалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім берудегі инновациялар
    Несиелер: 5

    Пән кәсіптік білім берудегі инновациялық қызметке мотивацияны қалыптастырады, магистранттың білім берудегі инновациялық процестер, олардың тарихы, жіктелуі, олар жүзеге асыратын мақсаттар мен міндеттердің әртүрлілігі туралы түсініктерін құрылымдайды және жүйелейді. "Кәсіптік білім берудегі инновациялар" пәнін оқыту ақпарат алудың барлық тәсілдері мен формаларын пайдалануды көздейді және әртүрлі білім беру технологияларын қолдануға, соның ішінде нақты педагогикалық жағдайларды, кейс технологияларды талқылауға, шағын топтардағы жұмыстарға негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік білім беру жүйесінде оқыту үдерімінің сапасын басқару
    Несиелер: 4

    Білім берудегі сапа менеджменті ғылымына кіріспе. Білім беру сапасын басқаруды жаңартудың теориялық және әдістемелік тәсілдері. Білім сапасын басқарудың нормативтік және ұйымдастырушылық аспектілері. Білім сапасын арттыру стратегиясы. Білім беру мекемесіндегі білім сапасын басқару органдары. Білім мен тәрбие сапасын түсінудегі жаңа тәсілдер. Біртұтас педагогикалық процестің субъектілерінің даму сапасын басқару. Оқу процесінің нәтижесін қазіргі заманғы түсіну; нәтижелерді бағалаудың заманауи құралдарының сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Оқыту - университетте оқу іс-шараларын ұйымдастырушылық және ақпараттық негіз болып табылады. Пәндерді оқытудың ерекшелігі, күрделілігі және көп өлшемді сипаты. Инновациялық білім беру мәдениеті және жоғары білім берудегі оқу үдерісін басқару. Жоғары білім берудегі оқу үдерісін басқару стратегиясы. Оқу - бұл білім беру немесе білім беру қызметін ұйымдастыру үшін тиімді негіз. Білім беру қызметі, оның маңызды компоненттері. Оқу үрдісінің мәні, оқу процесін ұтымды ұйымдастыру және оны басқару үшін маңызы. Университеттің оқу үдерісінің субъектілерінің білім беру іс-әрекетінің тиімділігі үшін негізі ретінде өзара әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық психологиясы
    Несиелер: 4

    Көшбасшылық және топтық процесс. Жетекшілікке жеке көзқарас. Қадағалауды басқару тәсілі. Көшбасшылыққа мотивациялық-ықтималдық көзқарас. Транзакциялық көшбасшылықты көзқарас. Көшбасшылыққа харизматикалық көзқарас. Көшбасшылық және ұйымдастыру процесі. Көшбасшылық әлеуетті дамытудың психологиялық қолдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы кәсіптік білім беру теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Жоғары кәсіби білім берудің теориялық аспектілері. Жоғары кәсіптік білімнің жаһандық мәселелерін, жоғары оқу орындарының дидактикасын және ересектер білімі теориясын алдын ала талдау. Жоғары оқу орнындағы жалпы дидактикалық принциптер. Жоғары кәсіби білім берудің практикалық аспектілері. Педагогикалық білім ересектерге білім берудің ішкі жүйесі ретінде. Сыни тұрғыдан ойлау жоғары білім беру жүйесінің атрибуты ретінде. ЖОО оқытушысының толеранттылығы және оның қалыптасуы. Еңбек нарығының кейбір спецификалық ерекшеліктері және олардың жоғары оқу орындарындағы көрінісі. Жоғары кәсіптік білімді зерттеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру көшбасшысының лидерлік потенциалы
    Несиелер: 5

    Ұйымдастыру көшбасшысының көшбасшылық әлеуетінің құрылымдық әлеуметтік-танымдық моделінің тұжырымдамасын және сипаттамасын анықтау. Ұйымдастырушылық көшбасшының өзіндік тұжырымдамасы оның көшбасшылық әлеуетінің әлеуметтік-танымдық моделінің компоненті ретінде. Ұйым көшбасшысының көшбасшылық қасиеттерін оның көшбасшылық потенциалының әлеуметтік-танымдық моделінің компоненті ретінде талдау. Ұйымдастыру көшбасшысының кәсіптік және басқарушылық дүниетанымдық компоненттері ретінде басқару принциптері. Көшбасшының ізбасарларының қабылдауында қалыптасқан танымдық бейнесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дуалдық оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Қос оқу жүйесін элементтерін енгізу. Жүйелік элементтерді енгізуді нормативтік қамтамасыз ету. Дуалды білім беру жүйесінің элементтері бар академиялық пәндер мен кәсіптік модульдердің жұмыс бағдарламаларын қосарлы оқыту түзету. Менторинг практикаға бағытталған оқытуды жүзеге асыру құралы ретінде. Қосарлы оқыту элементтерін қолданатын білім беру бағдарламаларын әзірлеу және енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу орындарында көшбасшылық және командалық құрылыс
    Несиелер: 4

    Топтық ұйымның негізгі элементі ретінде әлеуметтік көшбасшылықтың мәні. Көшбасшылықтың функциялары және типологиялық сипаттамасы. Басшы лауазымдарды жүзеге асырудағы жеке ресурстар мен негізгі құзыреттер. Команда құру - көшбасшы көшбасшылардың басты міндеті. Командадағы әлеуметтік қақтығыстар және оларды басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогтың лидерлік қасиеттері
    Несиелер: 5

    Көшбасшы ерекше сипатқа ие фигураның ерекше түрі. Белгілі бір ерекшеліктер жиынтығына ие және көшбасшылық үдерісі жүзеге асырылатын белгілі бір жағдайларда орналастырылған адам ретінде көшбасшы. Көшбасшылық - топтағы адамдар арасындағы қарым-қатынасты ұйымдастыру процесі. Жетекшілік жүйелерінің теориясы Ф. Фидлера. Мұғалімнің көшбасшылық қасиеттері. Кәсіби жағынан маңызды жеке қасиеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік білім берудегі тұлғаға бағытталған технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарға жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологияларын және кәсіптік білім берудің заманауи тәсілдерін зерделеу арқылы педагогикалық құзыреттілікті арттыруға мүмкіндік беруге бағытталған. Пән педагогикалық дағдыларды дамыту, тұлғаға бағытталған оқытудың заманауи және тиімді құралдарын, әдістері мен технологияларын игеру, студенттермен қарым-қатынастың жаңа педагогикалық және психологиялық стратегияларын игеру және олардың жеке шығармашылық әлеуетін өзектендіру есебінен арнаулы орта кәсіптік оқу орындары және ЖОО оқытушыларының педагогикалық шеберлігін дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім берудің құқықтық аспектілері
    Несиелер: 5

    Оқу құқығы. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясат. Білім беру қатынастары. Білім берудегі еңбек қатынастарын құқықтық реттеу. Білім беру саясатының құқықтық негіздері және Қазақстан Республикасында білім беруді басқару жүйесін реттеу. Білім беру стандарттары және білім беру бағдарламалары: құқықтық сипаты және құқықтық мәртебесі. Кәсіптік білім беруді құқықтық реттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім беруді әдістемелік сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Педагогтің кәсіби қызметін тиімді ақпараттық-әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастыру. Оқу ұйымдарының білім беру қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері. Қазіргі жағдайдағы әдістемелік жұмыс жүйесі: Педагогикалық тәжірибені зерттеу, жалпылау және тарату. Кәсіптік білім беруде пәндік оқытуды жобалау. Кәсіптік білім беруде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мәселелері. Педагогтің бақылау-бағалау қызметін жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім беру акмеологиясы
    Несиелер: 5

    Адамның тұлға ретінде және іс-әрекет объектісі ретінде даму проблемасы. Кәсіби білім берудегі адамның "АКМЕ" негізгі қасиеттері ретінде кәсібилік пен шығармашылық.Кәсіпқойлықтың Жалпы, Ерекше және жеке сипаттамалары. Кәсіпқойлықтың сандық өлшемі. Кәсіби өзін-өзі жетілдіру әдістемесі. Кәсіптік білім берудегі акмеологияның қолданбалы салалары.Кәсіби тәрбие мен білім берудегі кәсібилік. Болашақ мамандарды кәсіби даярлау жүйесіндегі акмеологиялық технологиялар. Кәсіби-мақсатты бағыттағы акмеологиялық тренинг. Рефлексиялық-акмеологиялық технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алға қарай оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Білім беруді демократияландыру идеясын іске асыру қағидаттары: студенттер мен студенттердің білім беру қызметін өзін-өзі ұйымдастыру; оқу және тыңдаушылар арасындағы ынтымақтастық. Жоғары кәсіби білім беру идеясын экономиканың дамуына әсерін арттыру ретінде дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамасын анықтау және қолдану, зерттеу қызметін басқару, ғылыми нәтижелерді бағалау және негіздеу

  • Код ON5

    Тұлғаның өзін-өзі жетілдіру және кәсіби өсу үлгілерін құру және оларды кәсіби қызмет этикасының нормаларымен сәйкестендіру

  • Код ON3

    Мұғалімнің көшбасшылық және іскерлік қасиеттерін көрсету, команда құру білімін тәжірибеде пайдалана отырып, дау-дамайды тиімді шешу, білім берудегі көшбасшылық әлеуетті дамыту бағдарламаларын жасау. Кәсіби принциптерді талдау, бағалау және академиялық адалдық мәдениетін қорғау.

  • Код ON1

    Жоғары кәсіптік білім берудің пәнаралық контекстінде философиялық, педагогикалық, психологиялық және басқарушылық ғылымның тұжырымдамалық ережелерін анықтау, сипаттау және талдау

  • Код ON2

    Шетел тілінің академиялық жазу дағдыларын кәсіби мақсатқа сәйкес оқу үрдісінде қолдану

  • Код ON4

    Кәсіптік білім берудің инновациялық процестерін зерттеу, оқу орындарында және өндірісте дуальды оқытуды басқару, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, цифрлық кеңістікте инновациялық қызметті болжау және жобалау

  • Код ON6

    Кәсіптік қызметті ұйымдастыру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды талдау, пәндік оқытуды жобалау, кәсіптік білім беруде тұлғаға бағытталған технологияларды пайдалана отырып оқу процесін ұйымдастыру.

Top