Туризмдегі және қонақжайлылықтағы тұтынушылардың мінез-құлқы

  • Курс тұтынушылардың мінез-құлқының сыртқы және ішкі факторларын зерттеуге және тұтынушылардың сатып алу туралы шешім қабылдау процесіне әсер ету үшін оларды маркетингте пайдалану мүмкіндігін көрсетуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар сауда қызметінің сапасын арттыру мақсатында тұтынушымен жұмыс істеу саласындағы фирманың басым маркетингтік мақсаттарын дербес айқындайтын болады.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top