Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Стандарттау нысандарын маркетингтік зерттеуді ұйымдастыру
-
Көптеген сандық және сапалық әдістердің (дебаттар, бақылаулар, фокус-топтар, тереңдетілген сұхбаттар және бақылаудың басқа да әдістері) көмегімен стандарттау нысандарының маркетингтік зерттеулерін ұйымдастыруды жүргізудің сауалнамасын, практикалық дағдыларын әзірлеу; маркетинг кешенінің элементтері бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізу ерекшеліктерін зерделеу; маркетингтік зерттеулердің ішкі бағыттарын зерделеу: кәсіпорындардың жұмыс істеуінің ішкі ортасын талдау және т. б.
-
Образовательная программа 6B07503 Стандарттау, сертификаттау және сапаны бақылау (салалар бойынша)
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1