Стандарттау нысандарын маркетингтік зерттеуді ұйымдастыру

  • Көптеген сандық және сапалық әдістердің (дебаттар, бақылаулар, фокус-топтар, тереңдетілген сұхбаттар және бақылаудың басқа да әдістері) көмегімен стандарттау нысандарының маркетингтік зерттеулерін ұйымдастыруды жүргізудің сауалнамасын, практикалық дағдыларын әзірлеу; маркетинг кешенінің элементтері бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізу ерекшеліктерін зерделеу; маркетингтік зерттеулердің ішкі бағыттарын зерделеу: кәсіпорындардың жұмыс істеуінің ішкі ортасын талдау және т. б.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top