Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07503 Стандарттау, сертификаттау және сапаны бақылау (салалар бойынша) в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

  • Тауарларды және қызметтерді сараптау негіздері

    Бұл пән тауарлар мен қызметтердің кодтау, ассортиментін қалыптастыру және жіктеу мәселелерін, тауарлық ақпараттың түрлері мен құралдарын және тауарлық бағалауды, тауарлық сараптама әдістері мен оларды ұйымдастыруды, кәсіпорындардың тауарлық белгісін қарастырады, сондай-ақ тауарлар мен қызметтердің тұтынушылық қасиеттерін, тауарлар мен қызметтердің сапасы мен сапасын бағалауды, тауарларды сараптау мен оларды ақпараттық қамтамасыз етуді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тауартану негіздері

    Бұл пән тауартану негіздерін, тауарлардың жіктелуі мен кодталуын, тауарлардың тұтыну қасиеттерінің ассортиментін, тауарлық ақпараттың түрлері мен құралдарын, кәсіпорындардың тауар таңбасын, тауар сараптамасын, тауар сараптамасының объектілері мен субъектілерін, сондай-ақ тауарлардың сапасы мен өнім сапасын бағалауды зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Стандарттау және сертификаттау

    Бұл пән Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, стандарттау және сертификаттау бойынша қондырғыларды және басқа да құжаттарды әзірлеу, бағалау және жобалау тәртібі туралы әдістемелік материалдарды, әртүрлі салалардағы өнімдер мен қызметтерді стандарттау және сертификаттау мемлекеттік жүйесін, сондай-ақ міндетті және ерікті сертификаттау жүйесі, сәйкестікті бағалау схемалары, сәйкестікті тексеру ережелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Бұл пән графика мен дизайнның заманауи дамуын, компьютерлік графиканың түрлерін (векторлық, растрлық, фракталдық), екі өлшемді түрлендірулерді, кеңістіктегі түрлендірулерді, проекцияларды, үш өлшемді объектілердің бейнесін, заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып кескіндерді өңдеу құралдарын, қолданудың негізгі бағыттарын, сондай-ақ нүктелік графиканың бағдарламалық құралдарын (PhotoShop, AutoCad, 3D Max, CorelDraw және т.б.) пайдалана отырып кескіндерді түзетуді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)

    Бұл модуль студенттердің экономикалық-құқықтық және экологиялық саладағы теориялық білімдерін, студенттердің құқықтық және экологиялық сауаттылығын арттыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ тіршілік қауіпсіздігі және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін шешуге, сыбайлас жемқорлықтың көріну нысандарын зерделеуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған мәселелері қаралады. Осы модульді зерделеу бағыттарының бірі студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері мен жүргізу әдістеріне оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өлшеулердің жалпы теориясы

    Пән өлшеулердің қажетті дәлдігінің тұтастығын қамтамасыз ету, әртүрлі физикалық шамаларды өлшеу және олардың нәтижелерін өңдеу туралы теориялық білім алу, өлшеу экспериментін дайындау және жүргізу, алынған ақпаратты өңдеу және түсіндіру процедураларын, сондай-ақ өлшеу теориясының негіздерін, өлшеу қателіктері ұғымын, өлшеу әдістері мен құралдарын таңдау, өлшеу экспериментін дайындау және ұйымдастыру мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инженерлік графика

    Пән жазықтық туралы идеялар мен ойларды дамыту мәселелерін, инженерлік есептерді, геометриялық әдістерді шешуді, артқы жағындағы беттерді бейнелеудің негізгі әдістерін; кеңістіктік формалардың графикалық модельдері негізінде ойлауды, конструктивті-геометриялық ойлауды дамыту синдромын; сызба геометриясының геометриялық құрылысы мен элементтерін орындауды, сызбаларды орындауды және оқуды, конструкторлық және техникалық құжаттаманы әзірлеу мен ресімдеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия

    Пән органикалық химияның мазмұнын, көміртегі қосылыстарының құрылымын, қасиеттері мен басқа химиялық элементтермен синтездеу әдістерін, Бутлеров органикалық қосылыстарының жіктелуін, химиялық құрылымының теориясын, изометриясын, көмірсутектер мен оттегі бар көмірсутектердің негізгі кластарын, сондай-ақ құрамында азот бар қосылыстарды зерттейді: аминдер, амин қышқылдары, гетероциклді қосылыстар, белоктар – биополимерлер, нуклеин қышқылдары сияқтыларды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия

    Бұл пән негізгі химиялық заңдарды, ерітінділердің негіздерін, химиялық термодинамика мен химиялық кинетиканың негізгі заңдылықтарын, химияның жалпы теориялық негіздерін, химиялық байланыс пен реакцияны, заттардың, металдар мен бейметалдардың құрылыс теориясын, элементтердің қасиеттерін таңдау және сапалы талдау негіздерін, сондай-ақ қарапайым және күрделі заттарды, таза заттар мен заттардың қоспаларын, физика- химиялық талдау негіздерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нанотехнологияға кіріспе

    Бұл пән нанометриялық өлшемдегі заттың мінез-құлқының ерекшелігі туралы іргелі білімді, нанотехнологияның негізгі ғылыми-техникалық мәселелерін және осы іргелі білім саласының даму перспективаларын, физикалық және физикалық әсерлердің пайда болу механизмін, олардың тұрақтылығы мен физикалық-химиялық қасиеттерінің болжамын, сондай-ақ наноматериалдарды алу технологиясын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математика

    Бұл пән жоғары математиканың негізгі бөлімдерінің негізгі ұғымдарын қарастырады: сызықтық және алгебралық тәуелділік жүйелерінің теориялары; кеңістіктегі аналитикалық геометрия, бір функцияны және көптеген қолданылатын қатарларды, дифференциалдық белгілерді дифференциалды және интегралды есептеу және оларды инженерлік - техникалық талаптары бар есепте қолдануды, сонымен қатар инженерлік-техникалық практикалық есептерді шешудің практикалық дағдылары мен математикалық әдістердің теориялық мазмұнын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Бұл пән негізгі ғылыми фактілерді, құбылыстардың табиғатын, табиғаттың іргелі өзара әрекеттесуін, ұғымдарды, материяны (заттар мен өрістер түрінде), іргелі теориялар мен идеяларды, физика ғылымдарының эксперименттік және теориялық әдістерін және оларды практикалық қолдануды, сондай-ақ физикалық бірліктердің өзгеруін және зерттелетін құбылыстардың сипаттамаларын белгілі бір стандарттармен салыстыруды, физикалық бірліктердің жиынтығын зерттейді,. эксперименттік дағдылар мен біліктілік қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу жұмыстарының негіздері мен патенттану.

    Пәнді зерделеу барысында ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері, ғылыми зерттеу бағытын таңдау, зерттеу бағытын таңдауды, ғылыми-техникалық проблеманы қоюды қоса алғанда, ғылыми зерттеулер жүргізу процесінде ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістері қарастырылады. Бұл пән теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізуге және өнертапқыштық шығармашылық пен патенттік ізденістің негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Материалдардың сапасын бақылау

    Пәнді оқу барысында материалдардың сапасын қамтамасыз етудің теориялық негіздері мен практикалық аспектілері, құрылымның материалдардың қасиеттеріне әсері және олардың құрамы, құрылымы мен қасиеттері арасындағы байланысты орнату, материалдардың сапасын бақылау және қамтамасыз ету әдістері, сондай-ақ өнім сапасына әсер ететін факторлардың жіктелуі, өнім сапасын қалыптастыру және қамтамасыз ету кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" коммуникативтік-дискурсивтік аспектідегі, кәсіп пен кәсіп негіздеріндегі, қазақ (орыс) тілінің мазмұнына кіретін іскерлік қарым-қатынас мәдениетіндегі, сондай-ақ ғылыми және оқу әдебиеті материалдарын игеру үшін қажетті теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін пәнаралық білім саласы болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конструкциялық материалдар технологиясы

    Бұл пән құрылымдық металдар мен қорытпалардың құрылымын, физикалық, механикалық, химиялық және технологиялық қасиеттерін, әртүрлі сыртқы факторлардың әсерінен олардың өзгеру заңдылықтарын, сондай-ақ машина жасауда және экономиканың әртүрлі салалары үшін бөлшектер мен тораптар өндірісінде қолданылатын негізгі құрылымдық материалдарды зерттейді. Құрылымдық материалдарды (болат, шойын, мыс, алюминий, магний, титан және олардың қорытпалары) өндіру технологиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    "Кәсіптік бағдарланған шет тілі" пәні мамандық бойынша одан әрі жұмыс істеу кезінде талап етілетін және пайдаланылатын терминология туралы түсінік беру мақсатын қояды. Курс студенттерге бағдарламада қарастырылған пән шегінде шет тілінде сөйлеу қарым-қатынасын үйретеді, грамматикалық, лексикалық және құрылымдық модельдерді қолдана отырып, билікке бағынатын ережелерді түсінуге көмектесуді талап етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Метрология

    Бұл пән метрологияның мәні мен мазмұнын, метрологияның даму кезеңдерін, қазіргі заманғы метрологияның талаптарын, заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерді, метрология бойынша әдістемелік материалдарды, стандарттар мен өлшем бірлігін бақылау жүйесін, физикалық шамалардың шамаларын есептеуді және олардың өлшемдерін беруді, сондай-ақ өлшеу нәтижелері мен өлшеу құралдарын өңдеу әдістерін, олардың метрологиялық сипаттамаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлшеу және сынау әдістері мен құралдары

    Бұл пән өлшеу және сынау әдістері мен құралдары туралы жалпы сұрақтарды, яғни өлшеу және сынау әдістері мен нәтижелерімен, олардың метрологтарымен, өлшеу нәтижелерін өңдеу және олардың нәтижелерін талдау әдістерімен, зерттеулермен, өлшеулер мен сынақтармен танысуды, сондай-ақ объективті және нақты өлшеу ақпараты үшін өлшеу құралдары мен қабылдау әдістемесін таңдаудың теориялық және практикалық негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнімнің сапасы мен үдерістерді басқаруды бақылаудың статистикалық әдістері

    Бұл пән өнім сапасын басқарудың статистикалық әдістерін, статистикалық ақпаратты өңдеудің және графикалық ұсынудың негізгі әдістерін, сапаны бақылау құралдарын, сондай-ақ өнімнің (қызметтердің) сапасына байланысты проблемалардың алдын алуға бағытталған сандық және логикалық Деректерді талдаудың заманауи әдістерін, сондай-ақ процестің статистикалық басқарылатын жай-күйі, өзгергіштік, өзгергіштік себептері мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіпті метрологиялық қамтамасыз ету

    Бұл пән метрологиялық қамтамасыз етудің негіздері мен міндеттерін, метрологиялық қызметтер қызметінің бағыттарын, өнеркәсіпті метрологиялық қамтамасыз етудің техникалық базасын, белгіленген нормаларды қамтамасыз ету үшін өлшеулердің бірегейлігі мен дәлдігін қамтамасыз ету әдістерін, сондай-ақ өлшеулердің жай-күйін талдауды, өлшенетін шамалардың ұтымды номенклатурасын белгілеуді және тиісті дәлдіктегі өлшеу құралдарын (жұмыс және эталондық) пайдалануды, өлшеу құралдарын тексеру мен калибрлеуді жүргізуді қарайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бақылаудың статистикалық әдістері

    Бұл пән қажетті нәтижеге қол жеткізу үшін процестер мен өнім сапасын басқарудың статистикалық әдістерін қолдануды, дайын өнімнің ауытқу параметрлерін азайтуды, операцияларды бақылаудың еңбек сыйымдылығын төмендетуді, сондай-ақ іріктеп бақылауды жүргізуді, өнім мен процестердің сапасын басқару жүйелерінің даму көрсеткіштерінің жай-күйі мен динамикасын талдауды, сапаны бақылау құралдарын таңдауды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылық өнімдерінің стандарттау және сертификаттау негіздері

    Бұл пән ҚР-дағы ауыл шаруашылығы өнімдерін стандарттау мен сертификаттаудың негізгі қағидаттары мен міндеттерін, ауыл шаруашылығы өнімдері мен қызметтерін сертификаттау ережелері мен тәртібін, стандарттау мен сертификаттауға ғылыми-техникалық шолу, сапа жүйелерінің сәйкестігі ережелері мен растамаларын, сондай-ақ тағамдық өсімдік шикізатын бағалау белгілерін, өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығы өнімдерін стандарттау ерекшеліктерін, оның қауіпсіздік көрсеткіштерін қарайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Квалиметрия

    Бұл пән квалиметрия мен басқарудың негізгі терминдері мен анықтамаларын, заңнамалық және құқықтық актілерді, әдістемелік материалдарды, объектінің сапа көрсеткіштерінің жүйесін, өнім мен процестердің сапасын бағалаудың негіздемесі мен әдістерін, сапаны бағалаудың принциптері мен әдістерін зерттеуді, сондай-ақ сапаны өлшеу мен сандық бағалау мен талдаудың теориялық негіздері мен әдістерін, квалиметриялық бағалау алгоритмін әзірлеуді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорындардың экспорттық мүмкіндігін арттыру үшін кәсіпорында сапа бойынша халықаралық стандарттарды енгізу

    Бұл пән өз өнімдерінің экспортталу мүмкіндігін арттыру үшін кәсіпорынға халықаралық стандарттарды енгізу мәселелерін қарастырады. Сапаны басқару жүйелерінде ИСО енгізудің тиімділігін, "өнім сапасын басқару" ISO сапаны басқарудың халықаралық стандарттарының кешенін, негізгі қағидаттарды, сондай-ақ кәсіпорынның барлық деңгейдегі сапаны басқару, оны жүргізу және енгізу саясатын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеуді және өндірісті метрологиялық қамтамасыз ету

    Бұл пән метрологияның қазіргі жағдайын, метрологияның іргелі тұжырымдамалары, өлшем бірлігі, физикалық шамаларды өлшеу жүйелері, түрлендірулерді өлшеудің физикалық негіздері, сондай-ақ метрологиялық зерттеу, ғылыми зерттеулер мен өндіріс мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шикізат және дайын өнімдердің қасиеттерін зерттеу әдістері

    Бұл пән тамақ өнімдері мен тағам өнімдерінің жіктелуін, шикізат пен дайын өнімнің қасиеттерін зерттеудің заманауи әдістерін, шикізат пен дайын өнімнің химиялық құрамын, тамақ өнімдерін сенсорлық талдау туралы жалпы мәліметтерді, сондай-ақ тамақ шикізаты мен өнімдерін зерттеу әдістерінің жіктелуін, тамақ шикізаты мен өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін кешенді бағалауды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шикізатпен дайын өнімдердің құрамын анықтау әдістері

    Бұл пән тамақ өнімдерін өндіруге арналған өсімдіктер мен жануарлардан алынатын өнімдердің сипаттамасын, дайын тамақ өнімдерінің сапасы мен тағамдық құндылығын кешенді бағалау кезінде кейбір химиялық компоненттерді, физикалық, физика-химиялық, биохимиялық, құрылымдық-механикалық қасиеттерді анықтау әдістерін, сондай-ақ компоненттер мен тамақ өнімдерінің қасиеттерін талдау әдістері мен әдістерінің жіктелуін, тамақ өнімдерінің қасиеттерін анықтау әдістерін зерттейді және азық-түлік, оларды талдаудың химиялық әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механикалық шамаларды өлшеу құралдары

    Бұл пән механикалық шамаларды өлшеу құралдарын және олардың нормаланған метрологиялық қасиеттері мен сипаттамаларын, өлшеу диапазоны мен қателіктерін, механикалық шамаларды өлшеу құралдары үшін қолданылатын аспаптардың ерекшеліктерін, механикалық шамаларды өлшеу әдістерін, сондай-ақ өлшеу процесінде өлшенетін шаманың мәнін анықтаудың дұрыстығын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапа жүйесі

    Бұл пән өнім сапасының көп қырлылығы мен көп өлшемділігін және сапаны басқаруды, өнім сапасының функционалдық сипаттамаларын, кәсіпорынның сапалы жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын, өнім сапасын жақсартуды, сондай-ақ өндіріс процесінің сапа менеджментін зерттейді. Кәсіпорынның нақты қызметін ескере отырып, "сапа циклі" деп аталатын өнімді құра отырып, өнімнің өмірлік циклінің барлық кезеңдеріне сапа жүйесінің дамуын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сынаудан өткізу, өнім қауіпсіздігі мен бақылау

    Пән өнімнің сапасын қамтамасыз етудегі сынақтардың рөлін, сынақтар мен бақылауды жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу әдістерін, тәжірибелік алаңдарда, ғылыми-зерттеу ұйымдарында өнімді сынақтан өткізу жағдайында экономиканың әртүрлі салаларының өнімдерін зерттеу, анықтау және бақылау сынақтарын жүргізу мәселелерін шешуде қолдану үшін сынақтардың нәтижелерін өңдеуді, сондай-ақ технологиялық, әдістемелік, метрологиялық және ақпараттық қамтамасыз етуді зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапаны басқарудың инновациялық тәсілдері

    Бұл пән кәсіпорында инновацияларды енгізу мәселелерін, қазіргі заманғы қажеттіліктерді, даму кезеңдері мен форматтарын, сапаны басқарудың нормативтік және ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін, сапаны басқарудың ғылыми-теориялық базасын қарастырады, сондай-ақ сапаны басқарудың заманауи инновациялық тәсілдерін, дамуға, жаңа идеяларды қалыптастыруға және оларды енгізуге ықпал ететін жағдайларды қолдау мен жетілдіруді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инновациялық қызметтер сапасын басқарудағы жаңа тәсілдер

    Пән сапаны басқару, қызмет сапасын бағалау және қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін жаппай қызмет көрсету теориясының элементтері, QFD (Quality Function Deployment) әдістемесі, сапаны басқарудағы инновациялық менеджмент, сапаны басқарудың жаңа құралдары мәселелерді қарастырады, сондай-ақ қызмет сапасын арттыруға әсер ететін негізгі факторларды, сапаны басқару жөніндегі нормативтік құжаттарды және оларды қолдануды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Маркетингтік зерттеу әдістері мен принциптері

    Сапа жүйесінің әдістемесі мен терминологиясын сараптау/сауалнаманы әзірлеу, көптеген сандық және сапалық әдістер (пікірсұрау, бақылау, фокус-топ, тереңдетілген сұхбат және басқа да бақылау әдістер) көмегімен стандарттау нысандарын маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыруді жүргізудің тәжірибелік дағдыларын әзірлеу;маркетинг кешенінің элементтері бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізудің ерекшеліктерін зерттеу; маркетингтік зерттеудің ішкі бағыттарын зсртеу: кәсіпорындардың жұмыс істеуінің ішкі ортасын талдау және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірісті метрологиялық қамтамасыз ету

    Бұл пән метрологиялық қамтамасыз ету міндеттерін, метрологиялық қамтамасыз ету негіздерін, метрологияның нормативтік-құқықтық негіздерін, метрологиялық қызметтер мен ұйымдарды, метрологиялық қызметтер қызметінің бағыттарын, кәсіпорындарды метрологиялық қамтамасыз ету жай-күйін талдауды, сондай-ақ метрологиялық қадағалау мен сынақтар жүргізуді өлшем құралдарын техникалық құжаттаманың метрологиялық сараптамасын және метрологиялық өңдеуді, техникалық құжаттаманы метрологиялық бақылауды қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапа аудиті

    Бұл пән сапа аудитінің даму тарихын, сапа аудитінің түрлері мен кезеңдерін, тексеру объектілері мен бағыттарын, аудит жүргізу технологиясын, аудит бағдарламасын құрастыру мен жүргізуді және аудиторлық топтарды ұйымдастыруды, сондай-ақ сапа менеджменті жүйесінің стандарттары мен рәсімдеріне сәйкестіктің әрекеті мен тиімділігін, сапасы мен деңгейін анықтауды, ұйымның жұмысын жақсарту мүмкіндіктерін анықтауды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тамақ өнімдерінің сапасын гигиеналық бақылау

    Бұл пән азық-түлік гигиенасы мен қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық базаны, тамақ объектілеріне қойылатын жалпы санитарлық-гигиеналық талаптарды, тамақ өнімдері кәсіпорындары мен қоғамдық тамақтандырудағы санитарлық қадағалаудың ерекшеліктерін, азық-түлік саудасын санитарлық-гигиеналық бақылау объектісі ретінде қарастырады, сондай-ақ азық-түлік өнімдерінің сапасы мен бақылауын қамтамасыз ететін құжаттарды зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Нормативтік - техникалық құжаттарды әзірлеу технологиясы

    Бұл пән нормативтік-техникалық құжаттаманың түрлерін, оларды қалыптастыру әдістерін, дайындаушы мен тұтынушы үшін құжаттарды қолдану және құру, қалыптастыру, жаңарту қағидаларын, құқықтық нормаларды, заңнамалық актілерді және техникалық регламенттер мен стандарттардың құқықтық табиғатын, сондай-ақ стандарттар жобаларына сараптама жүргізу тәртібін, нормативтік және техникалық құжаттаманы ресімдеуді, кәсіпорында сапа менеджменті жүйелерін құжаттау тәртібін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сәйкестікті растау жөніндегі органдарды және сынақ зертханаларын аккредиттеу

    Бұл пән аккредиттеудің негізгі мақсаттары мен принциптерін, даму кезеңдері мен аккредиттеу өлшемдерін, аккредиттеу рәсімін, аккредиттеу және сараптама әдістемесін, аккредиттеу нәтижелерін, аккредиттеудің нормативтік-құқықтық актілерін тануды, сондай-ақ өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы аккредиттеудің рөлін қарастырады. ҚР заңнамасының сақталуына мемлекеттік бақылауды, аккредиттеуді танудағы халықаралық ұйымдардың рөлін және аккредиттеу саласындағы халықаралық тәжірибені зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стандарттау нысандарын маркетингтік зерттеуді ұйымдастыру

    Көптеген сандық және сапалық әдістердің (дебаттар, бақылаулар, фокус-топтар, тереңдетілген сұхбаттар және бақылаудың басқа да әдістері) көмегімен стандарттау нысандарының маркетингтік зерттеулерін ұйымдастыруды жүргізудің сауалнамасын, практикалық дағдыларын әзірлеу; маркетинг кешенінің элементтері бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізу ерекшеліктерін зерделеу; маркетингтік зерттеулердің ішкі бағыттарын зерделеу: кәсіпорындардың жұмыс істеуінің ішкі ортасын талдау және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапаны конструкторлық-технологиялық тұрғыда бақылау

    Бұл пән әртүрлі механизмдер мен жүйелердің механикалық компоненттерінің сапасын қамтамасыз ету теориясы мен практикасының негізгі ережелерін, сондай-ақ қазіргі заманғы өнеркәсіптегі қазіргі тенденцияларды ескере отырып, тұтастай алғанда өнеркәсіптік өнімдердің сапа деңгейін қамтамасыз ету мен арттыруды қарастырады. Конструкторлық шешімдердің технологиялық шешімдермен өзара байланысы, оларды әзірлеу және жобалау сатысында бұйымдардың сапасын қамтамасыз ету, метрологиялық бақылау және метрологиялық сараптама мәселелерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Технологиялық процестерді үлгілеу және тиімдеу

    Бұл пән технологиялық процестерді оңтайландыру мәселесінде қолданылатын негізгі ережелерді, модельдеу негіздерін, математикалық бағдарламалау тұжырымдамалары мен міндеттерінің негізгі кластарын, сондай-ақ көп өлшемді мақсатты функцияны сөзсіз оңтайландыру әдістерін, сызықтық бағдарламалауды және сызықтық бағдарламалаудың оңтайландыру модельдерін қарастырады, сонымен қатар құбылыстар механизмін және олардың бөліктерінің өзара әрекеттесуін, технологиялық режимдерді және инженерлік есептеу әдістерін құруды зерттейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықаралық стандарттау жүйесі

    Бұл пән өнімді жетілдіру және оның қауіпсіздігін арттыру, бизнестегі техникалық кедергілерді азайту жөніндегі халықаралық стандарттау жүйесінің мақсаттарын, сондай-ақ халықаралық стандарттарды, нұсқаулықтарды, ұсыныстарды, техникалық есептерді және басқа да ғылыми-техникалық өнімдерді стандарттау, әзірлеу және жариялау жөніндегі халықаралық ұйымдардың қызметін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Креативті сапа менеджментін бақылау және бағалау

    Бұл пән шығармашылықты ынталандыру әдістерін, күрделі және ерекше проблемаларды зерттеу әдістемесін, сапа менеджменті жүйесі саласындағы қызметті креативті интеграциялау құралдары мен әдістерін қолдануды, сапа менеджменті жүйесіне шығармашылық көзқарас саласындағы қызметкерлердің мүдделері мен құндылықтарын, сондай-ақ шығармашылық белсенділікті арттыруға ықпал ететін креативтілік критерийлері мен сыртқы орта элементтерін тануды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнімнің гигеналық негізі

    Бұл курс сыртқы орта факторларына, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарын жобалауға, абаттандыруға, күтіп-ұстауға, өндіріс, сақтау, сату жағдайларына, азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігіне қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптарды қарастырады. Тамақтану гигиенасы мен санитариясы саласындағы заңдар мен НҚА-ның негізгі ережелерін, тамақ өнімдерін өндіруге, өңдеуге, сатуға және тұтынуды ұйымдастыруға байланысты қоғамдық тамақтану объектілеріне қойылатын талаптарды зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сапаның креативтік менеджмент негіздері

    Пән шығармашылық басқару әдістерін, шығармашылық теориясын, шығармашылық мүмкіндіктерді толық ашу үшін жаңа техникалық шешімдерді іздеудің әдістері мен әдістерін, шығармашылық ойлауды жандандыру құралдарын, сондай-ақ экстенсивті әдістермен ғылыми-техникалық прогресті жеделдету, жаңа білім алу процесін жеделдету және жоғары тиімді базаны құру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесі

    Бұл пән тамақ өнімдерінің таралуы мен жасандылығы саласындағы теориялық негіздерді, тамақ объектілерін зерттеу әдістері мен тәсілдерін, гигиенаның теориялық және практикалық негіздерін, өндірістің технологиялық процестерін және өнімдерді өңдеудің санитарлық режимдерін, сондай-ақ азық-түлікті тексеру және сертификаттау жүйесі, Codex Alimentarius стандарттары бойынша талдау және сынама алу әдістері бойынша ұсыныстарды зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық және аймақтық стандарттау

    Пәнді зерделеу барысында стандарттау саласындағы халықаралық және өңірлік ғылыми-техникалық ынтымақтастықтың міндеттері, ұлттық стандарттау жүйесін шет елдердің халықаралық, өңірлік және прогрессивті ұлттық стандарттау жүйелерімен үйлестірудің теориялық негіздері мен практикалық аспектілері, сондай-ақ өнімнің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету бойынша отандық стандарттардың деңгейін арттыру мәселелері қаралды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жүйелік талдау

    Бұл пән ДК дерекқорлары үшін қолжетімді ресурстарды басқару жүйесін, таратылған компьютерлерге немесе деректер серверлеріндегі таратылған ресурстарға негізделген нұсқауларға сәйкес жұмыстарды іске асыруды, сондай-ақ шешімдерді құрастыру және есептеу кезінде жүйелік талдау нәтижелерін қолдануды зерттей отырып, басқа көздермен ресурстармен жұмысты зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықаралық стандарттау және сертификаттау

    Бұл пән стандарттау және сертификаттау жөніндегі халықаралық ұйымдардың ұйымдық құрылымы мен функцияларын, нормативтік-техникалық құжаттамаға арналған халықаралық стандарттарды, қажетті нормативтік құжаттаманы дайындау технологиясын, сондай-ақ елдер арасындағы тауар айналымын арттырудағы халықаралық стандарттау мен сертификаттаудың рөлі туралы қарайды. ISO негізгі міндеттерін, халықаралық стандарттарды енгізудің маңызды артықшылықтарын, халықаралық сертификаттау ережелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнімдерінің микробиологиялық қауіпсіздігі

    Бұл пән әсер ету морфологиясы мен жүйесін, қауіптілік физиологиясын, қоршаған ортаның тіршілік қаупіне әсерін, Тамақ өнімдеріндегі микроорганизмдер тудыратын биохимиялық процестерді, патогендік микроорганизмдерді, тамақ аурулары мен улануды, сондай-ақ өсімдіктер мен сирек кездесетін тамақ топтарының микробиологиясын, жануарлар мен өсімдік тектес тамақ өнімдерінің микробиологиясын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стандарттау және сертификаттаудағы IT

    Бұл пән стандарттау және сертификаттау мәселелері бойынша басқарушылық шешімдерді дайындау мен қабылдауды ақпараттық-талдамалық қамтамасыз ету саласындағы заманауи ақпараттық технологиялар мен жүйелерді құру және пайдалану үшін қажеттіт теориялық негіздерін және практикалық дағдыларды, сондай-ақ өнімді немесе қызметті өндіру, өткізу және тұтынушыға қызмет көрсету технологиясын зерттеу, әзірлеу, құрастыру, технологияларын пайдалануды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сынау орталықтарын аккредиттеу

    Бұл пән сынақ орталықтарын аккредиттеу мақсаттарын, сынақ зертханаларына қойылатын негізгі талаптарды, сынақ орталықтарына қойылатын параметрлер мен өлшемшарттарды белгілеуді, сәйкестікті растау жөніндегі нормативтік актілер мен қағидалардың мәселелерін, сондай-ақ сертификаттау схемаларын, сертификаттау жөніндегі құжаттарды таңдауды, аттестаттауды жүргізуді және өлшеу құралдарының сәйкестігін растау рәсімдерін, аккредиттеу органдарының құқықтары мен міндеттерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стандарттар мен нормативтік техникалық құжаттарды бақылау

    Бұл пән стандартты әзірлеу және бағалау НТҚ тәртібін, стандартты әзірлеуді ұйымдастыруды (бірінші және түпкілікті редакция) және оның стандартты қабылдау, қабылдау және тіркеу үшін орындалуын, стандарттау, метрология және сертификаттау жөніндегі нормативтік құжаттар бойынша сараптамалар жүргізу және сараптамалық қорытындылар беру тәртібін, сондай-ақ техникалық шарттарды келісу, бағалау және мемлекеттік тіркеу, ұйымның сызбасын әзірлеу және жасау тәртібі, стандарттың мазмұнын қарайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Жаратылыстану-ғылыми пәндер саласында базалық білімді меңгеруге; математикалық статистика әдістерімен эксперимент нәтижелерін талдауға; физика мен химияның негізгі заңдарын пайдалана отырып, техникалық есептерді шешудің математикалық әдістерін пайдалануға қабілетті.
  • Мемлекеттік стандарттарды және техникалық-экономикалық көрсеткіштер жіктеуіштерін, халықаралық, өңірлік, ұлттық стандарттарды және оларға өзгерістерді белгіленген тәртіппен әзірлеу мен оларға сараптама жүргізуге; жаңа стандарттарды әзірлеуге және қолданыстағы стандарттарды қайта қарауға қабілетті. ІТ саласындағы негізгі тенденцияларды біледі, мәліметтер базасына арналған желілік және веб - қосымшаларды әзірлеудің негізгі тұжырымдамаларын ұсына алады.
  • Таңдаған мамандығының маңыздылығын түсінуге, кәсіби қызметті орындауға жоғары уәждемеге ие болуға; микро деңгейде еңбекті қорғауды басқару бойынша оңтайлы шешімдерді ұсынуға, жағдайды жақсарту бойынша жұмысты ынталандыруға; ойлау мәдениетін иеленуге, ақпаратты жалпылауға, талдауға, қабылдауға қабілетті; діннің, гендерлік саясаттың, экологияның негізгі категориялары мен ұғымдарын қабылдауға қабілетті бола алады.
  • Гигиеналық бақылау талаптары мен өнімнің сапасын талдау, шикізат пен өнімдердің сапасын және микробиологиялық қауіпсіздігін бағалау әдістерін қолдануға; өнімнің өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде сапа мен қауіпсіздікті қалыптастыратын және сақтайтын факторларды анықтауға; тауарларды сәйкестендірудің негізгі әдістеріне және тауарларды бұрмалаудан анықтау және қорғау әдістеріне қолдануға қабілетті.
  • Тамақ өнімдерінің микробиологиялық қауіпсіздігін айқындау және бақылау қағидалары мен әдістемелерін қолдану, өндірістің санитариялық-микробиологиялық жай-күйін бақылау мәселелерінде тамақ өнімдерінің санитариялық-эпидемиологиялық жай-күйін айқындау мәселелерінде құзыретті. Гигиена және санитария саласындағы нормативтік құжаттарға, гигиеналық сараптама тәртібін бұзғаны үшін жауапкершілікке ие бола алады.
  • Әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық нәрселерге өз бағаларын білдіруге қабілетті; іскерлік және оқу-ғылыми сөйлеу ерекшеліктеріне ие болу; тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасқа түсу; ауызша сөйлеуді логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді түрде құру, ойлау нәтижелерін дұрыс жаза алады.
  • Халықаралық, мемлекетаралық және ұлттық стандарттар, техникалық регламенттер, ұйымдар стандарттары талаптарының сақталуына бақылауды жүзеге асыруға; өнімді, көрсетілетін қызметтерді және процестерді сертификаттау кезеңдері мен схемаларын практикада қолдануға қабілетті. Өлшем бірлігі мен өлшем дәлдігін қамтамасыз етудің ұйымдастырушылық, ғылыми, әдістемелік және құқықтық негіздері, салыстырып тексеру мен калибрлеуді жүргізудің теориялық негіздері саласында құзыретті.
  • Сынақ орталықтары мен зертханалардың сәйкестігін растау жөніндегі органдарды аккредиттеу жөніндегі іс-шараларды жоспарлауға және жүзеге асыруға; өзінің кәсіби қызметінде аккредиттеу саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды пайдалануға; талаптарды жұмыста жүзеге асыруды қолдануға қабілетті.
  • Тауарларды жіктеуге, олардың ассортименттік тиістілігін анықтауға, сапаны бағалауға, ақауларды диагностикалауға, сапа градациясын анықтауға, шикізаттың сапасы мен қауіпсіздігін бағалауды талдаудың физика-химиялық әдістерін жүргізудің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеруге; ғылыми-техникалық проблеманы қоюға, теориялық және практикалық зерттеулер жүргізуге, ғылыми ақпаратты іздеуге, жинақтауға және өңдеуге; өнертапқыштық және патенттік іздену негіздерін игеруге қабілетті.
  • Кәсіпорында сапа жүйесін дамыту, әзірлеу және енгізу, сапа жүйесін ақпараттық қамтамасыз ету мәселелерінде, өнімдер мен көрсетілетін қызметтердің сапасын басқаруда креатив мәселелерінде, өнімді әзірлеу және өндіріске қою, өндірісті технологиялық және конструкторлық дайындау мәселелерінде құзыретті. Квалиметрия әдістеріне, квалиметриялық бағалау алгоритмдерін игере алады.
  • СМЖ аудит бағдарламасын әзірлеуге және СМЖ ішкі аудитін жүргізуге; түзету және алдын алу әрекеттерін тағайындауға, стандарттар талаптарының сәйкестігін бағалауға, заманауи СМЖ қолдану негізінде ұйымның қызметін жақсартуға; МС ИСО 9000 бойынша сапа менеджменті жүйесін құру, сапа менеджментін құру процесін маркетинг қызметінің ретінде құрай алады.
  • Кеңістікті және компьютерлік-графикалық жүйелерді геометриялық модельдеу әдістерінің көмегімен, материалдардың мақсаты мен қасиеттерін, оларды қолдану саласын біле отырып инженерлік ойлауды қалыптастыруға қабілетті; сызбалар мен эскиздерде әртүрлі геометриялық пішіндерді бейнелей алады; техникалық және құрылыс сызбаларын оқи алады.
  • Нормативтік техникалық құжаттарға сәйкес сынақтардың әртүрлі түрлері мен типтерін практикада қолдануға, өнімді әзірлеу, дайындау және сертификаттау кезінде қазіргі заманғы талаптар деңгейінде сынақтар жүргізуге құзыретті. Метрологиялық қамтамасыз етудің жай-күйін талдауға, өлшеу және бақылау құралдарын метрологиялық жарамды күйде ұстауға, өлшеу, сынау және бақылау процестерін жоспарлауға және орындауға қабілетті.
Top