Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеу әдістері мен принциптері
-
Сапа жүйесінің әдістемесі мен терминологиясын сараптау/сауалнаманы әзірлеу, көптеген сандық және сапалық әдістер (пікірсұрау, бақылау, фокус-топ, тереңдетілген сұхбат және басқа да бақылау әдістер) көмегімен стандарттау нысандарын маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыруді жүргізудің тәжірибелік дағдыларын әзірлеу;маркетинг кешенінің элементтері бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізудің ерекшеліктерін зерттеу; маркетингтік зерттеудің ішкі бағыттарын зсртеу: кәсіпорындардың жұмыс істеуінің ішкі ортасын талдау және т.б.
-
Образовательная программа 6B07503 Стандарттау, сертификаттау және сапаны бақылау (салалар бойынша)
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1