Маркетингтік зерттеу әдістері мен принциптері

  • Сапа жүйесінің әдістемесі мен терминологиясын сараптау/сауалнаманы әзірлеу, көптеген сандық және сапалық әдістер (пікірсұрау, бақылау, фокус-топ, тереңдетілген сұхбат және басқа да бақылау әдістер) көмегімен стандарттау нысандарын маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыруді жүргізудің тәжірибелік дағдыларын әзірлеу;маркетинг кешенінің элементтері бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізудің ерекшеліктерін зерттеу; маркетингтік зерттеудің ішкі бағыттарын зсртеу: кәсіпорындардың жұмыс істеуінің ішкі ортасын талдау және т.б.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top