Денсаулық сақтаудағы маркетинг

  • Курс әдістер мен есептеулерді қолдану бойынша білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді: өнімді орналастыру және оның өмірлік циклі; өнімді әзірлеу; медициналық қызметтерге бағаны қалыптастыру. Денсаулық сақтау жүйесінде маркетингтік зерттеулер жүргізу, интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды түсіну. Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар және маркетингтік зерттеулер: зерттеу мәселелерін, мақсаттары мен міндеттерін анықтау. Зерттеу формалары. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Эксперименттер және олардың маркетингтік зерттеулер жүргізудегі рөлі. Деректерді жинау әдістері
  • Образовательная программа 7M10125 Денсаулық сақтау экономикасы
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
Top