Ойын психологиясы

  • Курстың мақсаты: студенттерді арнайы мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде сонымен қатар түрлі типтегі түзету топтарында мектепке дейінгі балалардың ойындарын ұйымдастыру ерекшелітерімен және педагогикалық басқарумен таныстыру. Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: - психологтың қандай көмегін ата-анасы күтетінін және оларға маман қандай көмек көрсете алатынын түсіну; - студенттердің өзін-өзі тану, өзін-өзі реттеу, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру  білім беру үдерісі субьектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру; - жұмыстың классикалық және авторлық әдістерін, техникасы мен тәсілдерін меңгеру; - алған білімдері мен дағдыларын өзінің кәсіби қызметінде пайдалану Курс бойынша оқып-зерттеу нәтижесінде студент:дамуы қалыпты және түрлі ауытқулары бар мектепке дейінгі жастағы балаладың ойынның педагогикасы және психологиясының теориялық негіздерін; дамуының барлық негізгі психофизиялық ауытқуларында мектепке дейінгі жастағы балаларды ойынға үйретудің заманауи технологияларын білу керек. Арнайы білім алу қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балалардың ойындарын дерективті және дерективсіз емес басқаруды, жоспарлауды, үйымдастыруды білу керек. Нақты кемістіктін деңгейіне байланысты түрлі бағдарламаларды вариативті жүзеге асыруды. Дағдылары және тәжірибесі болу керек: дамуында ауытқуы бар балалардың ойын әрекетін талдауды, кемістігіне байланысты ойын әрекетін ұйымдастыруды. Құзыреттіліктерді меңгеру керек:мүмкіндігі шектеулі адамдарға тұлғаға бағыттылаған және жеке дифференциалды тұғырларды таңдау және жүзеге асыру; коррекционды дамыту білім беру ортасын ұйымдастыруға дайындық, әдістемелік және техникалық қамтамасыз етуді қолдану.
  • Образовательная программа 6B03101 Психология
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top