Азық -түлік емес тауарларының тауартануы және сараптауы

  • Бұл пән қазіргі кезеңдегі тауартанудың мәні мен міндеттерін, тауарлардың тұтынылуы мен тұтынушылық құндылығын зерттеу принциптерін, азық-түлік емес тауарлардың сапасы мен ассортиментін бағалау және басқару бойынша маркетинг және коммерция саласында білікті кәсіби қызметті қамтамасыз ететін дағдылар мен біліктілігін қалыптастырудың теориялық негіздерін, сондай-ақ сәйкестікті стандарттау және бағалау негіздерін, жіктеудің заманауи әдістері мен түрлерін, штрих-кодтау технологиясын қарастырады.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top