SMM негіздері

  • Ол SMM негіздері мен заманауи әлеуметтік медиа саласындағы білімді қалыптастыру, әлеуметтік желілерде бизнесті алға жылжыту және мақсатты жарнамалар жасау және қайта таргетинг жасау дағдыларын меңгеру мақсатында оқытылады. Мазмұны: SMM негіздері. SMM әдістері мен әдістері. SMM құралдары, мазмұн құбыры. SMM маманының командасы, рөлдері мен функциялары. Интерфейстермен жұмыс. Пікір көшбасшыларымен жұмыс. Контенттік стратегия және мазмұндық жоспарлар. Мақсатты жарнама. Қайта бағыттау. SMM трендтері. Әлеуметтік желілерде компания өкілдіктерін құру.
  • Образовательная программа 6B04113 Брендті Басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top