Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04113 Брендті Басқару в ЕТУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Деңгейін арттыру мақсатында тұтынушылардың, серіктестердің, әлеуетті қызметкерлердің және басқа да негізгі мүдделі тараптардың алдында кәсіпорындар мен аумақтардың брендтерін қалыптастыру, дамыту және жылжыту процестерін басқару мәселелерін тиімді шешуге қабілетті менеджерлерді тәжірибеге бағытталған оқыту Қазақстан Республикасының жекелеген кәсіпорындарының, қалаларының, облыстарының ішкі және халықаралық аренадағы бәсекеге қабілеттілігі.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік және маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерін қолдана отырып, ұйымдардың және/немесе аумақтардың бар брендтерін, соның ішінде дискурстағы және бұқаралық ақпарат құралдарындағы ескертулерді талдау талдау және аудит мүмкіндігі.
  • Ұйымның және/немесе аумақтың қалаған бренді, оны құру стратегиясы, сондай-ақ ұйымның миссиясы мен құндылықтарына назар аудара отырып, бар брендті дамыту, жылжыту және қорғау туралы көзқарасты тұжырымдай және ұсына алады. және/немесе аумақтағы саяси жағдай
  • Ұйымның және/немесе аумақтың брендін дамыту, дамыту және ілгерілету үшін коммуникациялық, ақпараттық және маркетингтік іс-шараларды жоспарлау және шығындарды басқару саласындағы қолданыстағы тәсілдерді қолдану және дамыту мақсатында статистикалық деректерді бағалай алады.
  • Шешім қабылдаушылардың да, мақсатты топтардың да әрекеттері мен мінез-құлқына әсер ете алады, қазақ (мемлекеттік), орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсете алады және топта жұмыс істей алады.
  • Бизнес және менеджмент саласындағы коммуникациялық жобаларды басқара алады, брендинг, коммуникациялар, маркетинг және менеджмент саласындағы заманауи тәсілдерді шығармашылықпен қолдана алады.
  • Брендинг, маркетинг, медиа және коммуникациялар саласындағы заманауи әлеуметтік теорияларды, концепциялар мен тенденцияларды еркін шарлай алады, олардың тәсілдерін, әдістерін, үлгілерін және басқа құралдарын тәжірибеде қолдана алады
  • Өз бетінше және мүдделі тараптармен серіктестікте Интернет-порталды, сыртқы сайттарды, ұйымның әлеуметтік желілердегі беттерін толтыру үшін мәтіндік, визуалды, бейнеконтент және басқа мазмұн түрлерін дайындап, орналастыра алады.
  • Брендинг, коммуникациялар, менеджмент және персоналды басқару саласындағы білімді ұйым ішіндегі тиімді коммуникацияларды, корпоративтік мәдениетті дамыту және қазіргі және жаңа қызметкерлерді тартуды арттыру үшін пайдалана алады
  • Қақтығыстардың жағымсыз салдарын азайту және ұйымның беделін сақтау мақсатында этика, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, тәуекелдерді болжауға, басқару шешімдерін қабылдауға және олардың салдарын бағалауға қабілетті
  • Мемлекеттік органдармен, серіктестермен және инвесторлармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен, оның ішінде заңды және заңды негізде қарым-қатынас құру және құру мүмкіндігі.
  • Ұйымның және/немесе аумақтың брендін тиімді жылжыту үшін инновациялық процестер туралы білімі мен түсінігін көрсете алады және озық технологияларды қолдана алады
Top