Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04113 Брендті Басқару в ЕТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Деңгейін арттыру мақсатында тұтынушылардың, серіктестердің, әлеуетті қызметкерлердің және басқа да негізгі мүдделі тараптардың алдында кәсіпорындар мен аумақтардың брендтерін қалыптастыру, дамыту және жылжыту процестерін басқару мәселелерін тиімді шешуге қабілетті менеджерлерді тәжірибеге бағытталған оқыту Қазақстан Республикасының жекелеген кәсіпорындарының, қалаларының, облыстарының ішкі және халықаралық аренадағы бәсекеге қабілеттілігі.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Еуразия Технологиялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Менеджмент
Экономикадағы математика
Басқару теориясы
Қазіргі заманғы іскерлік коммуникациялар
Қазіргі әлеуметтік теориялар
Әлеуметтік жүйелер және коммуникациялар
Маркетинг
-
2 Оқу жылы
Көрнекі өнімді өндіру
Саяси теориялардың моральдық аспектілері
Копирайтинг
Мазмұнды құрастыру
Коммуникациялар социологиясы
Жасанды интеллекттің философиялық мәселелері
Статистика
MINOR
Бизнес- статистика.
Кәсіби салада мәтінмен жұмыс
Әлеуметтік және маркетингтік зерттеу әдістері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері.
Әлеуметтік-экономикалық процестерді зерттеу
MINOR
Коммуникация теориясының негіздері
Құқық негіздері
Аргументтеу теориясы мен практикасы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі_
Кәсіпкерлік негіздері.
Қазіргі әлемдегі БАҚ
Презентация және көпшілік алдында сөйлеу дизайны
-
3 Оқу жылы
Critical thinking
Территория маркетингі және брендинг
Персоналды басқару
HR брендінің дизайны
Әлеуметтік психология
Халықтың аумақтық ұйымдастырылуы
БАҚ мониторингі және медиа-аналитика
Бейнелеу технологиялары
Қазіргі БАҚ көздерінің дискурстық талдауы
MINOR
Медиа-жоспарлау
Бренд аудиті
MINOR
Стратегиялық менеджмент
Кәсіпорындағы экономикалық талдау және бюджеттеу
Корпоративтік мәдениет
Жобалық коммуникацияларды басқару
-
4 Оқу жылы
Конфликтология
GR технологиялары
Іскерлік этика
SMM негіздері
Шығармашылық басқару
ESG бренді
Тұрақтылық және медиа технологиялар
Дағдарысқа қарсы коммуникациялар
Беделді басқару
Брендинг
Интернет маркетингі
Іскерлік кездесу
Коммуникация саласындағы инновацияларды басқару
Авторлық және брендті қорғау
Investment Relations and Green Deal
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік және маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерін қолдана отырып, ұйымдардың және/немесе аумақтардың бар брендтерін, соның ішінде дискурстағы және бұқаралық ақпарат құралдарындағы ескертулерді талдау талдау және аудит мүмкіндігі.
- Ұйымның және/немесе аумақтың қалаған бренді, оны құру стратегиясы, сондай-ақ ұйымның миссиясы мен құндылықтарына назар аудара отырып, бар брендті дамыту, жылжыту және қорғау туралы көзқарасты тұжырымдай және ұсына алады. және/немесе аумақтағы саяси жағдай
- Ұйымның және/немесе аумақтың брендін дамыту, дамыту және ілгерілету үшін коммуникациялық, ақпараттық және маркетингтік іс-шараларды жоспарлау және шығындарды басқару саласындағы қолданыстағы тәсілдерді қолдану және дамыту мақсатында статистикалық деректерді бағалай алады.
- Шешім қабылдаушылардың да, мақсатты топтардың да әрекеттері мен мінез-құлқына әсер ете алады, қазақ (мемлекеттік), орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсете алады және топта жұмыс істей алады.
- Бизнес және менеджмент саласындағы коммуникациялық жобаларды басқара алады, брендинг, коммуникациялар, маркетинг және менеджмент саласындағы заманауи тәсілдерді шығармашылықпен қолдана алады.
- Брендинг, маркетинг, медиа және коммуникациялар саласындағы заманауи әлеуметтік теорияларды, концепциялар мен тенденцияларды еркін шарлай алады, олардың тәсілдерін, әдістерін, үлгілерін және басқа құралдарын тәжірибеде қолдана алады
- Өз бетінше және мүдделі тараптармен серіктестікте Интернет-порталды, сыртқы сайттарды, ұйымның әлеуметтік желілердегі беттерін толтыру үшін мәтіндік, визуалды, бейнеконтент және басқа мазмұн түрлерін дайындап, орналастыра алады.
- Брендинг, коммуникациялар, менеджмент және персоналды басқару саласындағы білімді ұйым ішіндегі тиімді коммуникацияларды, корпоративтік мәдениетті дамыту және қазіргі және жаңа қызметкерлерді тартуды арттыру үшін пайдалана алады
- Қақтығыстардың жағымсыз салдарын азайту және ұйымның беделін сақтау мақсатында этика, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, тәуекелдерді болжауға, басқару шешімдерін қабылдауға және олардың салдарын бағалауға қабілетті
- Мемлекеттік органдармен, серіктестермен және инвесторлармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен, оның ішінде заңды және заңды негізде қарым-қатынас құру және құру мүмкіндігі.
- Ұйымның және/немесе аумақтың брендін тиімді жылжыту үшін инновациялық процестер туралы білімі мен түсінігін көрсете алады және озық технологияларды қолдана алады