Қалалық аумақтарды маркетинг және дамыту

  • Пәннің мақсаты-студенттерді жақын және алыс перспективаға арналған аумақ экономикасының жекелеген салаларын дамыту стратегиясын, аумақтық өнімге сұраныс деңгейін, оның бәсекеге қабілеттілігін және тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыру процесіндегі орнын анықтауға дайындау. Пән аумақаралық бәсекелестікті анықтаудың негізгі ережелері мен әдістемелерін, озық аумақтық өнімді өндіруді, сыртқы ортаның мүмкіндіктеріне бағытталған инновациялық негізде өнеркәсіптік кешенді, экономиканы дамытудың селективті бағдарламаларын қалыптастыруды зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер әртүрлі қала құрылысы деңгейлерінің аумақтарын талдайды және іске асыруға (табыстылық, табыстылық, жобаны басқару) мүмкіндік беретін (шартты түрде) құжаттар жиынтығын дайындайды. Бағалау серіктес кәсіпорындардың қатысуымен Есептеу-графикалық жұмыстарды қорғау түрінде өтеді.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 5
  • Семестр 9
Top