Өнер және қала

  • Пәннің мақсаты-қаланы басқару құралы ретінде өнер туындыларының (Әдебиет, Бейнелеу өнері, пластика, сәндік - қолданбалы өнер, орындаушылық өнер, сәулет) мазмұнын пайдалана отырып, қалалық ортаны (қалалық маркетинг, басқару) ұйымдастыруды практикалық игеру. Пән адам қызметінің барлық жиынтығына көркемдік мәнерлілік, көрнекі-жайлы және тартымды тіршілік ортасын беруге қабілетті көркемдік фактордың рөлі мен орнын, қалалық ортаның бірлігі мен қаланың қызмет көрсету сапасымен тартымдылығының талаптарын, көлікке қолжетімділікті, оңай танылатын түрде (өнер және қалалық бизнес, қалалық коммуникациялар, қала брендингі, қалалық) ескере отырып, ақпараттық-навигациялық сүйемелдеуді зерттейді клиенттермен өзара әрекеттесу, қалалық команда құру). Студенттер әртүрлі типтегі қалалық кеңістіктерді және олардың элементтерін жобалаудың негізгі әдістерін, урбанистикадағы сәулет-көркемдік іс-әрекеттің ерекшеліктерін игереді. Практикалық сабақтарда студенттер жобаларды орындайды, дизайн әдістерімен қалалық кеңістіктерді шешуге бағытталған, дерексіз Тапсырыс берушіге, орташа психологиялық, экологиялық, эстетикалық, техникалық және экономикалық факторларға бағытталған. Бағалау серіктес кәсіпорындардың қатысуымен жобаны ашық алқалы қорғау нысанында өтеді.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top