Маркетинг

  • Пән аясында маркетингтің теориялық негіздері, маркетингтік зерттеулердің түрлері мен тұжырымдамалары, формалары, маркетинг құралдарының нарық қатысушыларының тұтынушылық мінез-құлқына әсері, маркетинг құралы ретінде брендинг оқытылады. Практикалық дағдыларды дамыту үшін студенттер нарықтың әртүрлі сегменттерінде маркетингтік зерттеулер жүргізеді, нарықты зерттеудің заманауи құралдарын белсенді қолдана отырып, маркетингтік стратегияларды жасайды.
  • Образовательная программа 6B04105 Мемлекеттік жəне жергілікті басқару
  • Несиелер 7
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top