Бренд - менеджмент

  • Бұл пәннің мәні мен мазмұны, оның кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға әсері. Бренд-менеджмент, кәсіпорынның бизнес-даму стратегиясымен қарым-қатынас және өзара тәуелділік. Кәсіпорында бренд менеджментін қалыптастыру және жүзеге асыру, оның негізгі функцияларын жүзеге асыру жолдары. Бренд-менеджмент саласындағы іс-шараларды іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесі. Келесі мәселелерді шешу үшін бренд менеджментін кәсіпорындарға қолдану: тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру; жаңа нарықты игеру; өндіріс пен маркетингтің тиімділігін арттыру.
  • Образовательная программа 7M04120 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top