Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04120 Менеджмент в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Жоба жетекшісінің негізгі құзыреттерін дамытудың негізгі аспектілері; кәсіпорын қызметімен байланысты дағдарыстық жағдайлардың пайда болуының негізгі көздері; тұрақсыз сыртқы орта жағдайында дағдарысты басқару құралдарын қолдану ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету, бизнес-процестерді дамыту саласындағы іс-шараларды анықтай білу, бизнес-процестерді жетілдіру бойынша жобалар мен бағдарламалар шеңберінде басқару функцияларын жүзеге асыру, бизнес-процестерді модельдеу және талдау үшін әдіснамаларды пайдалану.
  • Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
  • Ұйымдастыру-басқару қызметінің, персоналды басқарудың, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатудың дағдыларына ие болу, қазіргі заманғы ұйымдардың мақсаттарына қол жеткізу үшін мотивацияның әртүрлі тәсілдерін қолдануда құзыретті болу.
  • Қазіргі заманғы ұйым қызметінің тиімділігін арттыру резервтерін анықтау және бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету және арттыру үшін нарықтық ортаның өзгеруіне барабар басқарушылық шешімдер қабылдау.
  • Халық шаруашылығы саласындағы ұйымдардың басқарушылық, экономикалық және өндірістік қызметіне байланысты нақты және логикалық дұрыс шешімдер қабылдау
  • Зерттеу негіздерін білу; Компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, Стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
  • Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, зияткерлік жүйелердің әр түрлі әдістерін пайдалану, ғылыми ізденіс және оларды кәсіби қызметте қолдану туралы негізгі білімді көрсету, гендерлік психологияны талдаудағы психологиялық мәселелердің аспектілерін бөліп көрсету, белгілі бір практикалық мәселені шешу кезінде жеке тұлғаның гендерлік ерекшеліктерін ескеру, өзара байланыс орнату және психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасында параллельдер жүргізу.
Top