Digital Product Development (каз)

  • Бұл пән маркетингтік қызметтің бағыты - жаңа цифрлық өнімді әзірлеу негізінде жатқан әдістерді, принциптерді, құралдарды зерттеуді қамтиды. Өнімді әзірлеудің мәні. Өнімді әзірлеу циклі-өнімнің өмірлік цикліндегі орын. Стратегия ретінде өнімді (және жаңа цифрлық өнімді) әзірлеу. Процесс ретінде өнімді әзірлеу - процестің құрамдас бөліктері (өнімді негіздеу, өнім идеясы, сегментті бағалау, сату мен пайданы бағалау, тәуекелдерді бағалау, теңдестірілген тарату желісі, жылжыту бағдарламасы, есеп беру, Сату және жылжыту жоспары, тестілеу). Өнімді әзірлеудің заманауи құралдары: арық стартап, Agile, жол картасы, Canvas және басқалары (мәні, принциптері, қосымшалары).
  • Образовательная программа 6B04115 Сандық экономикадағы Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top