Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04115 Сандық экономикадағы Маркетинг в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Негізгі тұтынушылардың қажеттіліктерін тиімді қанағаттандыру есебінен кәсіпорындардың пайдасын барынша арттыру және арттыру үшін алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын іске асыруға қабілетті және дайын, цифрлық экономика жағдайларына бейімделген маркетинг саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, сұранысқа ие мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикалық теория және Микроэкономика
Экономикадағы математика
Зерттеу әдістеріне кіріспе
Макроэкономика
-
2 Оқу жылы
Қаржы
Менеджмент
Бизнес - ақпаратты басқару (УБИ)
Қазақ (орыс) тілі 3 (не выбирать)
Бизнес қатынастар психологиясы
Foreign language 3
Маркетинг
Статистика
Бухгалтерлік есеп және аудит
Сандық ортадағы маркетингтік зерттеулер
Эконометрика
Foreign language 4
Қазақ (орыс) тілі 4
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
-
3 Оқу жылы
Foreign language 5
Маркетингті басқару
Электрондық коммерция және заманауи байланыс орталықтары
Электрондық бизнес
Digital marketing
Сандық экономика аясындағы клиентке бағдарлану
Foreign language 6
Сандық Маркетинг стратегиясы
Әлеуметтік жүйедегі маркетинг
Арнайы курс 1: Іскерлік тәжірибе
Бизнестегі сыни ойлау
Оқыту нәтижелері
- Маркетинг кешеніне басқарушылық әсердің тиімділігін арттыру үшін өзінің кәсіби қызметінде әртүрлі бизнес пәндерін оқу барысында алған пәнаралық білімді пайдаланады және түрлендіреді; пәнаралық байланыстарды, ең алдымен өнімді әзірлеу кезінде үнемі қолданады және пәнаралық ойлауды дербес қалыптастырады.
- Коммуникативтік әсердің технологиялары мен нысандарын меңгергендігін көрсетеді, соның арқасында тиімді коммуникациялар құрады, компанияның ішінде де, сыртында да байланыстарды, байланыстарды, қатынастарды қолдайды, Жанжалдарды басқару интрументтерін қолданады және командалық жұмыстың мақсаттарына қол жеткізу мақсатында орындаушылардың жұмысын ұйымдастырады. Кәсіби қызмет бойынша әріптестеріне қатысты толеранттылық танытады. Кәсіби қызметте озық, оның ішінде Цифрлық, коммуникациялық технологияларды пайдалану; қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты құру.
- Нарық қажеттіліктері мен клиенттік тәжірибені білу негізінде қажетті және орынды шешімдер қабылдауға және оларды жүзеге асыруға дайындығы мен қабілетін көрсетеді. Сандық технологияларды қолдана отырып, компаниялардың ішкі және сыртқы нарықтардағы қызметіне әсер ететін сыртқы және ішкі факторлардың өзгеруін болжайды. Сандық маркетингтік зерттеулер құралдарына ие және оны компаниялардың/ұйымдардың іскерлік қызметін жүзеге асыруда және оның тиімділігін бағалауда қолданады. Мәдени ортаны есепке алудың маңыздылығын түсінеді.
- Стратегиялық және тактикалық мақсаттар қою және оларға қол жеткізудің мүмкіндіктері мен құралдарын, соның ішінде цифрлық трансформация жағдайында табу қабілетін көрсетеді; цифрлық құралдарды қолдану арқылы ұзақ мерзімді маркетингтік жоспарлау және бақылау құралдарына ие және иелік етеді.
- Маркетинг қызметінің алдыңғы қатарлы оң халықаралық тәжірибесінің ерекшеліктерін ішкі және сыртқы нарық жағдайларына қабылдайды, жалпылайды және бейімдейді. Өзгерістерді басқару, өзгермелі жағдайға икемді және барабар жауап беру, проблемаларды анықтау және талдау, оларды шешудің балама шешімдерін табу және таңдау, мінез-құлықтың этикалық стандарттарын ескере отырып, нәтижелерді енгізу және бағалау қабілетін көрсетеді.
- Цифрлық трансформация жағдайында маркетинг, бизнес саласындағы кәсіби функцияларды іске асыруға байланысты мақсаттар қояды және міндеттерді тұжырымдайды, компания басшылығы және/немесе иелері (акционерлері/құрылтайшылары) мәлімдеген нәтижелерге қол жеткізуге проактивті ұстанымын және мақсатын көрсетеді.
- Маркетингтік зерттеулер мен талдаудың, Маркетингтік коммуникациялардың, маркетингтің басқа да құралдарының, оның ішінде Деректер базасының маркетингін ұйымдастыру және қолдану саласындағы заманауи ақпараттық және интернет-технологияларын меңгерген. Электрондық коммерцияның мәні мен принциптерін, виртуалды коммерциялық алаңдардың модельдерін біледі және түсінеді, цифрлық ортада ілгерілету интрументтерін қолдана алады.
- Жаңа әдістерге, әдістемелерге және технологияларға бейімділікті, маркетинг және бизнес саласындағы кәсіби қызметте IT қолдану білімі мен дағдыларын, сондай-ақ қойылған міндеттерді шешуде аналитикалық және сыни ойлау шеберлігін көрсету қабілетін көрсетеді.