6B04115 Сандық экономикадағы Маркетинг в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Негізгі тұтынушылардың қажеттіліктерін тиімді қанағаттандыру есебінен кәсіпорындардың пайдасын барынша арттыру және арттыру үшін алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын іске асыруға қабілетті және дайын, цифрлық экономика жағдайларына бейімделген маркетинг саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, сұранысқа ие мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикалық теория және Микроэкономика
Пәннің мақсаты – шаруашылық, фирма, ел және дүниежүзілік шаруашылық деңгейінде экономиканың қызмет етуі мен дамуын анықтайтын экономикалық құбылыстар мен процестердің мәнін ашатын негізгі негізгі ұғымдар мен теориялық ережелерді тереңдетіп оқыту. , микроэкономикалық агенттер, көрсеткіштер мен модельдер, жағдайлардағы микро деңгейде қазіргі нарықтық экономиканың көрініс беру ерекшеліктері туралы жүйелі түсініктерді зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикадағы математика
Экономикалық есептерді қосымшалармен моделдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты меңгеру, қажет болған жағдайда компьютерлік технологияны пайдалану; студенттерге өз бетінше зерттеуді талдау дағдылары мен біліктерін меңгеруге, қалыптастыруға көмектесу өз жұмысын жетілдіру жолдарын ғылыми іздестіруге ұмтылысын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістеріне кіріспе
Пән зерттейді: негізгі категориялық аппарат; зерттеу әдістемесі; принциптері, әдістері, кезеңдері ғылыми зерттеулер жүргізу. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық негізі, ғылыми әдістердің классификациясы, олардың сипаттамалары, соның ішінде. экономикалық зерттеу әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Макроэкономика
Макроэкономика пәні мемлекет деңгейінде басқарушылық шешімдерді оқыту үшін, макродеңгейдегі әлеуметтік-экономикалық процестердің негіздерін түсіну үшін, құқықтық қатынастар жүзеге асырылатын нарықтық ортаны түсіну үшін базалық болып табылады. Пәннің мақсаты-қазіргі Макроэкономиканың аспектілерін оқыту: құралдар, әдістер, бағыттар мен даму перспективаларын
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржы
Пән қаржы негіздерін, қаржыны ұйымдастыру мен басқаруды, мемлекеттік қаржыны, салықтар мен салық жүйесін, бюджеттен тыс қорларды және олардың маңызын, мемлекеттің ақша-несие саясатын, қаржы нарықтары мен делдалдарын, сақтандыру және сақтандыру нарығын, халықаралық қаржы, шаруашылық жүргізуші субъектілердің кірістері мен шығыстары, халықтың өмір сүру деңгейінің мемлекеттік көрсеткіштері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Менеджмент
Басқару процесін, коммуникацияны және шешім қабылдауды, жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация және бақылау, команда жұмысы және көшбасшылық сияқты басқару функцияларын зерттеудің ұйымдастырушылық элементтерінің жалпы мәселелерін, сондай-ақ өндіріс, маркетинг, қаржы, персоналды басқару сияқты ұйымдағы әртүрлі функционалдық бөлімдерді зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Бизнес - ақпаратты басқару (УБИ)
Курстың мақсаты бизнес-процесстерді және бизнес-процесстерді басқаруды дамытудың теориялық негіздерін, электрондық кестелерде қаржылық, логикалық, математикалық және статистикалық функциялар пакетінің көмегімен автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жобалау және жасау әдістемесін оқып үйрену болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Қазақ (орыс) тілі 3 (не выбирать)
Курс кәсіби аядағы тілдік дайындық аясында тілді игеру деңгейін одан әрі көтеруге мүмкіндік береді, кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативтік дағдыларды дамытады, ауызекі тіл білігін жетілдіріп, іскерлік құжаттаманы ресімдеуге көмектеседі. Курста қамтылатын лексикалық-грамматикалық негіз әріптестер арасында іскери тілдесім құруға қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Бизнес қатынастар психологиясы
Бизнес-қатынастардың психологиясы бизнес қатынастардың әртүрлі әдістерін және оның барлық түрлерін зерттеу арқылы тиімді бизнес-коммуникацияларды зерттеу мен қалыптастырудың заманауи тәсілдеріне бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Foreign language 3
Пән мәдениетаралық коммуникацияны қалыптасуға негізделген студенттердің шет тілін оқыту процесінде коммуникативті құзіреттілігін және негізгі жетімділік деңгейі Еуропалық құзіреттілік) қалыптастырады. Тіл деңгейіне байланысты, курсты аяқтаған кезде студент тілдік деңгейдің еуропалық құзыреттіліктің келесі деңгейіне жетеді (A1, А2, B1, B2).
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Маркетинг
"Маркетинг" пәні маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық-ұғымдық аппаратын зерделеуді және макро -, мезо - және микродеңгейлерде маңызды басқарушылық мәні бар тиімді маркетингтік жұмысты ұйымдастыру негізінде жатқан әдістерді, қағидаларды, құралдарды білуді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Статистика
Пән статистиканың пәнін, міндеттері мен әдістерін, статистикалық бақылауды, статистикалық қорытындылау мен топтастыруды, талдаудың кестелік және графикалық әдістерін, абсолютті және салыстырмалы шамаларды, таралу қатарларындағы орташа мәндерді, вариация көрсеткіштерін, таңдамалы бақылауды, уақыттық қатарларды, индекстер, әлеуметтік және экономикалық құбылыстардың байланысын статистикалық зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Бухгалтерлік есеп және аудит
«Бухгалтерлік есеп және аудит» пәні экономикалық мамандықтар бойынша мамандарды даярлаудың негізгі курстарының бірі болып табылады, бұл экономиканың әр түрлі салаларындағы кәсіпорындарда бухгалтерлік есеп пен аудиттің негізгі аспектілерін білу қажеттілігінен туындайды. Бағдарламаны дайындау кезінде Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік базасындағы соңғы өзгерістерді ескере отырып, халықаралық тәжірибе мен Қазақстан Республикасының ресми құжаттары қолданылды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сандық ортадағы маркетингтік зерттеулер
Маркетингтік ақпаратты алу түсінігі, түрлері және көздері. Маркетингтік зерттеулердің мақсаттары, міндеттері мен бағыттары. Маркетингтік зерттеулерді жүргізу тәртібі мен процесі. Маркетингтік зерттеулердің жіктелуі. Маркетингтік зерттеулердегі заманауи ақпараттық технологиялар (электрондық сауалнамалар, компьютерлік технологиялар, әлеуметтік желілерді бақылауға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету). Маркетингтік зерттеу жоспарын әзірлеу. Деректерді жинау әдісін анықтау. Жалпы және іріктеу. Іріктеу көлемі мен процедурасын анықтау. Деректерді жинауды ұйымдастыру. Маркетингтік зерттеу әдістері: сапалық, сандық, mix әдістері. Маркетингтік зерттеулер барысында алынған деректерді талдау және түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Эконометрика
Бұл курс экономикалық объектінің сипаттамаларын сипаттайтын геометриялық параметрлерді зерттеуге арналған. Ковариация, корреляция, регрессия коэффициенттері сияқты параметрлер әртүрлі белгілі статистикалық, математикалық функциялар, мәндер арқылы есептелетін аралық дәлелдермен (айнымалылар). Бір курста барлығы микро -, макро деңгейлердегі экономикалық жағдайды бағалауға, аудит, жоспарлау, болжау және т. б. талдау жүргізуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Foreign language 4
Іскерлік ағылшын тілі студенттердің менеджментпен байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс аса күрделі бизнес мақалаларын өз бетінше оқуға, жоғары деңгейдегі презентациялар мен дәрістерді тиімді тыңдауға, сондай-ақ сыни ойлауға, кәсіби іскерлік қарым-қатынас пен халықаралық серіктестермен хат алмасуға, күрделі тілдік құрылым мен лексиканы пайдалануға баса назар аударуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс) тілі 4
Курс студенттердің арнайы мақсаттар үшін LSP - тіл деңгейлерінде кәсіби қазақ/орыс тілін меңгеруіне арналған. Оқу курсы мамандық лексикасын біртіндеп игеруді ескере отырып жасалған және мамандарға қажетті кәсіби бағдарланған білім беруге арналған. Пән кәсіби қарым-қатынаста коммуникативтік қабілеттерді дамытуға бағытталған. Пәнді игеру барысында студенттер болашақ маманға мамандық тілі негізінде қажетті коммуникативтік және тілдік құзыреттіліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Курста ҚР конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық, қылмыстық, қаржылық құқық негіздері, халықаралық құқық негіздері ұсынылған. Дербес бөлімде сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептері, түсінігі, оның түрлері және ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы үдерістерді құқықтық реттеу мәселелері, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қазіргі заманғы отандық және шетелдік тәжірибесі қарастырылды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Foreign language 5
Foreign Language 5-ОӘБ 3-курс студенттеріне ұсынылатын ағылшын тілінің кәсіби курсы оқушылардың кәсіби қызығушылықтары тақырыптары бойынша тыңдаудың, сөйлеудің, оқудың және жазудың негізгі дағдыларын қамтиды. Курс студенттердің кәсіби тілдік хабардарлығын қалыптастыру, олардың кәсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін жақсарту үшін жасалған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты дамытуға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған, нәтижелі тәсілдемелер бойынша жүзеге асырылады және студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курс аяқталған соң студенттер шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне сәйкес оқытылатын деңгейдің бірінші бөлігін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Маркетингті басқару
Бұл пән әртүрлі деңгейдегі басқаруға қатысты маркетингтік қызметті ұйымдастыруды білуді қамтамасыз етеді; ол макро, мезо және микро деңгейлерде маңызды басқарушылық маңызы бар тиімді маркетингтік жұмысты ұйымдастырудың әдістерін, принциптерін, құралдарын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Электрондық коммерция және заманауи байланыс орталықтары
Бұл пән электрондық коммерция мүмкіндіктері мен қазіргі заманғы байланыс орталықтары туралы идеяны, электрондық коммерцияның теориялық негіздерін білуді және электрондық коммерция процесінде компанияаралық өзара іс-қимыл мен тұтынушы-компанияның өзара іс-қимылын ұйымдастыруды түсінуді қалыптастыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Электрондық бизнес
Электрондық бизнесті дамытудың экономикалық және технологиялық алғышарттары. Электрондық бизнесті дамытудың мәні мен кезеңдері. Электрондық бизнес-жаһандану процесінің бөлігі. Виртуалды кәсіпорындар және олардың даму тенденциялары. Электрондық бизнес жүйелері мен бизнес-процестер модельдерінің жіктелуі. Электрондық бизнес кәсіпкерлік қызмет саласын кеңейту ретінде. Электрондық бизнеске көшу кезінде проблемалар туындайды. Электрондық бизнес үшін бизнес-жоспар әзірлеу. Электрондық бизнес субъектілері мен объектілері. Электрондық бизнестің түрлері (Қазақстандағы және шетелдегі сипаттамалар мен даму тенденциялары): мемлекеттік электрондық қызметтер, цифрлық денсаулық сақтау, цифрлық білім беру, электрондық коммерция, электрондық банкинг, қонақжайлылық индустриясына арналған цифрлық платформалар (көлік, қонақ үйлер), электрондық сақтандыру және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Digital marketing
"Digital marketing" пәні студенттерде цифрлық ортадағы тұтынушылармен өзара іс-қимыл тұжырымдамаларына, анықтамаларына, тұжырымдамаларына тұтас көзқарасты қалыптастырады. Теориялық ұғымдар мен тұжырымдамалық аппараттарды ашады, интернет кеңістігінде бүкіл әлемдік қоғамдастықтың қызығушылығы мен қатысуын ескере отырып, маркетингті қолдану мәселелері мен тәжірибесін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сандық экономика аясындағы клиентке бағдарлану
Сандық экономика жағдайында клиенттік бағдарлану саласындағы теориялық негіздерді және практикалық тәжірибені зерттеу, клиентке бағдарланған тәсілге тұрақты орнатуды қалыптастыру және кәсіби қызметте клиенттік бағдарлауды жүзеге асыру үшін оның құралдарын меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Foreign language 6
ХБУ-нің 3-курс студенттеріне ұсынылатын ағылшын тілінің кәсіби курсы менеджмент ұйымының ерекшелігіне сәйкес тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын одан әрі дамытуға бағытталған. Курс студенттердің кәсіби тілдік құзыреттілігін арттыру, олардың кәсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін жақсарту үшін жасалған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін одан әрі дамытуға, сондай-ақ ұйымдағы менеджмент ерекшелігіне сәйкес академиялық жазу дағдыларын табысты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті және нәтижелі тәсілдер бойынша жүзеге асырылады, сонымен қатар студенттің өзіндік жұмысына көп басымдылық беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сандық Маркетинг стратегиясы
Бұл пән цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеу, енгізу және имплементациялау ерекшелігін түсінуді қалыптастыруға, Стратегиялық жоспарлау негізінде Цифрлық ортадағы кәсіпорындардың қызметін іске асыру үшін цифрлық маркетинг стратегиясының, арналар мен платформалардың теориялық негіздерін білуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жүйедегі маркетинг
«Social Media Marketing» Пәні студенттерді тұжырымдамаларға, анықтамаларға, зерттеу әдістеріне тұтас көзқараспен қалыптастырады. Теориялық ұғымдар мен концептуалды аппараттарды ашады, қолдану мәселелері мен тәжірибесін қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Арнайы курс 1: Іскерлік тәжірибе
Пән теориялық аспектілерді қарастырады бизнесті жаңа негізде қалыптастыру бизнес-идеялар, команда құру, кесте құру капиталдандыру, инвесторларды іздеу (бірінші кезекте оларға не ұсыну керек ), уағдаластықты белгілеу, бизнес-жоспар құру және жобаның қысқаша мазмұны ашық конкурстарды қалай пайдалануға болады кәсіпкерлік, бизнестің заңды құжаттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бизнестегі сыни ойлау
"Бизнестегі сыни ойлау" пәні сыни ойлаудың аспектілерін, басқалардың талаптарын дұрыс бағалауға және дәлелді түрде өз ұстанымын дәлелдеуге көмектесетін ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін білуді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Business communication
Іскерлік коммуникация курсы студенттерге ең талапшыл аудиторияны: тұтынушылар мен серіктестерді қанағаттандыратын коммуникацияларды жоспарлауға, жасауға және жүзеге асыруға көмектеседі. Қарым-қатынас - бұл тұтынушыларға қызмет көрсетудің супержұлдыздарының жоғары деңгейге көтерілу кезеңі, сондықтан бұл курс байланыс процесі мен оның іскерлік серіктестер мен қоғамға әсер ететін элементтерін таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Мобильді технологиялар және сауда
Мобильді технология және сауда тұжырымдамасы. Электрондық коммерцияның жаһандық тенденциялары. Халықаралық сауда бағыттарының жіктелуі. Мобильді кәсіпорындардың мемлекеті Қазақстандағы электрондық коммерцияны дамытуды және Қазақстандағы электрондық коммерция кәсіпорындарының қызметін реттейтін нормативтік актілерді қолдайды. Электрондық коммерцияның бөлігі ретінде Онлайн коммерция. Бизнеске арналған мобильді қосымшалардың артықшылықтары мен кемшіліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Digital Product Development (каз)
Бұл пән маркетингтік қызметтің бағыты - жаңа цифрлық өнімді әзірлеу негізінде жатқан әдістерді, принциптерді, құралдарды зерттеуді қамтиды. Өнімді әзірлеудің мәні. Өнімді әзірлеу циклі-өнімнің өмірлік цикліндегі орын. Стратегия ретінде өнімді (және жаңа цифрлық өнімді) әзірлеу. Процесс ретінде өнімді әзірлеу - процестің құрамдас бөліктері (өнімді негіздеу, өнім идеясы, сегментті бағалау, сату мен пайданы бағалау, тәуекелдерді бағалау, теңдестірілген тарату желісі, жылжыту бағдарламасы, есеп беру, Сату және жылжыту жоспары, тестілеу). Өнімді әзірлеудің заманауи құралдары: арық стартап, Agile, жол картасы, Canvas және басқалары (мәні, принциптері, қосымшалары).
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Контент маркетинг
Бұл курс маркетингтің құрамдас бөліктерінің бірі ретінде контент -маркетинг түсінігін қарастырады. Маркетингтік ортаға тән байланыс арналарына ерекше назар аударылады. Әр түрлі арналардағы тиімділікті өлшеу көрсеткіштері талданады. Маркетингке контент -маркетингтің интеграциясы бөлек қарастырылады - жалпы және офлайн маркетингті араластырыңыз
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Арнайы курс 2: Іскерлік тәжірибе
Бизнестегі сәттіліктің құрамдас бөліктері. Іскер тұлға. Көшбасшылықтың жаңа теориялары. Негізгі тиімділік көрсеткіштері бойынша персоналды ынталандыру бағдарламасы. Жобаны жоспарлау: бизнес-жоспар құру және Жобаның қысқаша мазмұны. Ашық (жабық) инновациялар. Бизнесті бағалаудың әдіснамалық негіздері. Бизнес тәуекелдерін есепке алу. Құнды бағалау негізінде кәсіпорынды қайта құрылымдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сандық кескіндерді өңдеу және талдау
"Сандық бейнелерді өңдеу және талдау" пәнін оқытудың мақсаты сымды және сымсыз байланыс желілері арқылы бейне сигналдарды берудің теориялық және практикалық принциптерін игеру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Веб-жобаларды басқару
Веб-жобаларды басқару пәні компанияның веб-сайтын әзірлеу кезінде жобаларды басқару саласында білім, Дағдылар мен дағдыларды алуға ықпал етеді. Пәннің мақсаты-веб-сайттарды әзірлеу бойынша жобаларды басқарудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Business Analytics and Intelligence
Бұл пән бизнес-аналитика мен барлаудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін түсінуді, теориялық білімдерді қалыптастыруға ықпал етеді бизнес-аналитика негіздері және бизнес-процестерді талдау кезінде қызметті ұйымдастыруды түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Маркетинг кешеніне басқарушылық әсердің тиімділігін арттыру үшін өзінің кәсіби қызметінде әртүрлі бизнес пәндерін оқу барысында алған пәнаралық білімді пайдаланады және түрлендіреді; пәнаралық байланыстарды, ең алдымен өнімді әзірлеу кезінде үнемі қолданады және пәнаралық ойлауды дербес қалыптастырады.
- Коммуникативтік әсердің технологиялары мен нысандарын меңгергендігін көрсетеді, соның арқасында тиімді коммуникациялар құрады, компанияның ішінде де, сыртында да байланыстарды, байланыстарды, қатынастарды қолдайды, Жанжалдарды басқару интрументтерін қолданады және командалық жұмыстың мақсаттарына қол жеткізу мақсатында орындаушылардың жұмысын ұйымдастырады. Кәсіби қызмет бойынша әріптестеріне қатысты толеранттылық танытады. Кәсіби қызметте озық, оның ішінде Цифрлық, коммуникациялық технологияларды пайдалану; қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты құру.
- Нарық қажеттіліктері мен клиенттік тәжірибені білу негізінде қажетті және орынды шешімдер қабылдауға және оларды жүзеге асыруға дайындығы мен қабілетін көрсетеді. Сандық технологияларды қолдана отырып, компаниялардың ішкі және сыртқы нарықтардағы қызметіне әсер ететін сыртқы және ішкі факторлардың өзгеруін болжайды. Сандық маркетингтік зерттеулер құралдарына ие және оны компаниялардың/ұйымдардың іскерлік қызметін жүзеге асыруда және оның тиімділігін бағалауда қолданады. Мәдени ортаны есепке алудың маңыздылығын түсінеді.
- Стратегиялық және тактикалық мақсаттар қою және оларға қол жеткізудің мүмкіндіктері мен құралдарын, соның ішінде цифрлық трансформация жағдайында табу қабілетін көрсетеді; цифрлық құралдарды қолдану арқылы ұзақ мерзімді маркетингтік жоспарлау және бақылау құралдарына ие және иелік етеді.
- Маркетинг қызметінің алдыңғы қатарлы оң халықаралық тәжірибесінің ерекшеліктерін ішкі және сыртқы нарық жағдайларына қабылдайды, жалпылайды және бейімдейді. Өзгерістерді басқару, өзгермелі жағдайға икемді және барабар жауап беру, проблемаларды анықтау және талдау, оларды шешудің балама шешімдерін табу және таңдау, мінез-құлықтың этикалық стандарттарын ескере отырып, нәтижелерді енгізу және бағалау қабілетін көрсетеді.
- Цифрлық трансформация жағдайында маркетинг, бизнес саласындағы кәсіби функцияларды іске асыруға байланысты мақсаттар қояды және міндеттерді тұжырымдайды, компания басшылығы және/немесе иелері (акционерлері/құрылтайшылары) мәлімдеген нәтижелерге қол жеткізуге проактивті ұстанымын және мақсатын көрсетеді.
- Маркетингтік зерттеулер мен талдаудың, Маркетингтік коммуникациялардың, маркетингтің басқа да құралдарының, оның ішінде Деректер базасының маркетингін ұйымдастыру және қолдану саласындағы заманауи ақпараттық және интернет-технологияларын меңгерген. Электрондық коммерцияның мәні мен принциптерін, виртуалды коммерциялық алаңдардың модельдерін біледі және түсінеді, цифрлық ортада ілгерілету интрументтерін қолдана алады.
- Жаңа әдістерге, әдістемелерге және технологияларға бейімділікті, маркетинг және бизнес саласындағы кәсіби қызметте IT қолдану білімі мен дағдыларын, сондай-ақ қойылған міндеттерді шешуде аналитикалық және сыни ойлау шеберлігін көрсету қабілетін көрсетеді.