Мейрамхана және мейманхана маркетингі

  • Курс қарастырады: маркетингтіңпайдаболуы мен дамуының экономикалық алғышарттары; маркетингтік зерттеулер; маркетингтік орта; тауарнарықтарындағытұтынушылардыңмінез-құлқы; нарықтысегменттеу; маркетинг жүйесіндегітауар; маркетингтегітауарсаясаты; маркетингтің баға саясаты; маркетингтегіөткізусаясаты; маркетингтегікоммуникациялықсаясат; маркетинг жүйесіндегіжарнама; маркетингтіжоспарлау және бақылау; маркетингтегіСтратегиялықжоспарлау; Халықаралық маркетинг; қызмет маркетингі және коммерциялық
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top