Туризмдегі Стратегиялық жоспарлау

  • Пән ұйымның бәсекелестік стратегиясын, оның ішінде қонақжайлылық индустриясы мен туризмді қалыптастыру және іске асыру есебінен оның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде фирманың стратегиялық тиімділігі мен тұрақтылығына қол жеткізу жөніндегі әдістемелерді терең зерделеуге мүмкіндік береді; әртүрлі дереккөздер мен дерекқорлардан ақпаратты жинау, бағалау, жіктеу, өңдеу, жүйелеу, талдау және қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыра білу; қонақжайлылық индустриясы мен туризмдегі ұйымның ішкі және сыртқы ортасының нақты жай-күйі мен даму үрдістерін диагностикалау бойынша дағдыларға ие болу
  • Образовательная программа 7M11134 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top