Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнама психологиясы
-
Жарнама психологиясы" пәні Маркетингтік коммуникациялардың кешенді жүйесінің психологиялық мазмұнын қарастырады. Жарнама мазмұнының семантикасының ерекшеліктері және мақсатты жарнама адресаттары реакциясының аспектілері, жарнамалық әсердің тікелей емес арналары, жарнама беруші мен тұтынушының өзара іс-қимылының контексті арқылы жарнамалық хабарлама мен аудиторияның байланысы талданады.
-
Образовательная программа 6B03102 Психология
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2