Банк қызметінің маркетингі'

  • Банк маркетингінің экономикалық мазмұны, Екінші деңгейдегі банктердегі маркетинг қызметінің ерекшеліктері. Тұтынушылардың мінез-құлқын талдау, сұраныстың қалыптасу факторларын талдау, кірісті арттыру мақсатында банктік қызметтер нарығын тұтынушылардың сұранысын талдау. Банк балансының міндеттемелері мен активтерін талдау. Банк қызметін дамытудың перспективалық бағыттарын анықтау үшін коммерциялық банктің кірістері мен шығыстарын талдау. Банк өнімдерін өткізуді ұлғайтуға бағытталған стратегиялық іс-шараларды әзірлеу. Банк тауарларын орналастыру туралы шешімге сәйкес маркетингтік қызметті жоспарлау.
  • Образовательная программа 7M04115 Қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top