Қызмет көрсету саласындағы логистика және инфрақұрылым

  • Пәннің мақсаты студенттерді туристік инфрақұрылымды және логистиканы ұйымдастыру үдерісімен таныстыру болып табылады, оған өнімді жасаудан бастап тұтынушыға ұсынысқа дейін ілгерілету схемалары, Қазақстанның негізгі көлік тораптары, Елдің көлік инфрақұрылымын дамыту деңгейі, туристерді тамақпен, орналастыру орнымен және өзге де қажетті инфрақұрылымдық элементтермен қамтамасыз ету сияқты туристік өнімнің кезеңдері мен элементтері кіреді. Пән шеңберінде студенттер туризм және қонақжайлылық инфрақұрылымының құрамдас бөліктерін талдайды, өнім мен қызметті құру мен дамытудың оңтайлы нұсқаларын таңдау үшін статистикалық деректерді жүйелейді. Ситуациялық мәселелерді шеше отырып, студенттер оңтайландырудың әртүрлі критерийлерін (уақыт, ақша, қашықтық және т.б.) ескере отырып, оңтайлы логистикалық маршруттар жасайды. Бағалау жүйесі студенттердің жобалық ұсынысын бағалауды қамтиды. Қорытынды бағалау ситуациялық есептерді шешуді көздейтін кешенді емтихан форматында өтеді.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top