Стратегиялық маркетинг (жетілдірілген курс)

  • Компанияның стратегиялық мақсаттарын маркетинг мақсаттарымен қалай үйлестіру керектігін зерттейді, ал білім алушы компанияның маркетингтік жоспарын жетілдіре алады, компания үшін аналитикалық негіз құра алады, маркетингтік басымдықтарды белгілеуді, бәсекелестердің карталарын жасауды, VRIO моделі бойынша артықшылықты талдауды, өсу мүмкіндіктерін іздеу үшін талдау құралдарын қолдана алады. Кейс-міндеттер мен жағдайларды шешу, жеке және топтық жобалар сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.
  • Несиелер 9
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top