Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04168 Маркетинг және бизнес аналитика (ғылыми-педагогикалық 2 жыл) в ЛжКА

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіпорынның даму стратегиясын әзірлеу, тәуекелдерді азайту, қаржылық ресурстарды оңтайландыру үшін әртүрлі экономикалық модельдерді пайдалану
  • Кәсіпорынның стратегиясын жақсарту үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу, бағалау және шешім қабылдау үшін көрсеткіштерді талдау бойынша жұмысты анықтау.
  • Тиімді команданы іріктеу және құру үшін тесттер, сауалнамалар әзірлеу
  • Тәуекелді азайту үшін алдын алу шараларын әзірлеу үшін нарық конъюнктурасындағы өзгерістерді болжау
  • Жаңа нарықтарға шығу үшін әртүрлі стратегияларды салыстыру
  • Кәсіпорынның тиімділігін арттыру үшін басқару шешімдерінің әртүрлі нұсқаларын ұсыну
  • Еңбек бөлінісінде тиімді тәсілдерді қолдана отырып, маркетинг қызметінің жұмысын ұйымдастыру
  • Сандық медианы пайдалана отырып, кәсіпорынның стратегиялық маркетинг жоспарын жасау
  • Компания ішінде, сыртқы серіктестермен, клиенттермен де іскерлік байланыс орнату
  • Кәсіпорын стратегиясындағы маркетингтік басымдықтарды анықтау
  • Әдістемелік мәдениетті дамыту үшін гуманитарлық, жаратылыстану, қолданбалы ғылымдар және ғылыми білімдер жүйесін пайдалану
  • Интернет-платформаларды (әлеуметтік желілерді) ескере отырып, компания үшін тиімді қарым-қатынас жолдарын таңдау.
Top