Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04168 Маркетинг және бизнес аналитика (ғылыми-педагогикалық 2 жыл) в ЛжКА
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономикалық көрсеткіштерді талдай алатын және белгісіздік жағдайында кәсіпорынның маркетингтік қызметін басқара алатын маманды дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Логистика және көлік академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шет тілі (кәсіби)
Ғылым философиясы және тарихы
Микро-макроэкономикалық талдау
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілі)
Макроэкономика (жетілдірілген курс)
Сандық экономикадағы Big Data
Деректерді басқару
Жоғары мектеп педагогикасы
Сатуды басқару
Веб-маркетинг және әлеуметтік медиа аналитикасы
Клиентке бағытталған маркетинг
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Стратегиялық менеджмент
Бизнес-зерттеу
Басқару психологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіпорынның даму стратегиясын әзірлеу, тәуекелдерді азайту, қаржылық ресурстарды оңтайландыру үшін әртүрлі экономикалық модельдерді пайдалану
- Кәсіпорынның стратегиясын жақсарту үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу, бағалау және шешім қабылдау үшін көрсеткіштерді талдау бойынша жұмысты анықтау.
- Тиімді команданы іріктеу және құру үшін тесттер, сауалнамалар әзірлеу
- Тәуекелді азайту үшін алдын алу шараларын әзірлеу үшін нарық конъюнктурасындағы өзгерістерді болжау
- Жаңа нарықтарға шығу үшін әртүрлі стратегияларды салыстыру
- Кәсіпорынның тиімділігін арттыру үшін басқару шешімдерінің әртүрлі нұсқаларын ұсыну
- Еңбек бөлінісінде тиімді тәсілдерді қолдана отырып, маркетинг қызметінің жұмысын ұйымдастыру
- Сандық медианы пайдалана отырып, кәсіпорынның стратегиялық маркетинг жоспарын жасау
- Компания ішінде, сыртқы серіктестермен, клиенттермен де іскерлік байланыс орнату
- Кәсіпорын стратегиясындағы маркетингтік басымдықтарды анықтау
- Әдістемелік мәдениетті дамыту үшін гуманитарлық, жаратылыстану, қолданбалы ғылымдар және ғылыми білімдер жүйесін пайдалану
- Интернет-платформаларды (әлеуметтік желілерді) ескере отырып, компания үшін тиімді қарым-қатынас жолдарын таңдау.