7M04168 Маркетинг және бизнес аналитика (ғылыми-педагогикалық 2 жыл) в ALT University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономикалық көрсеткіштерді талдай алатын және белгісіздік жағдайында кәсіпорынның маркетингтік қызметін басқара алатын маманды дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы ALT University
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби ағылшын тілін тереңдетілген деңгейде меңгеру (тілді емес салалар үшін), ғылыми стильдің ауызша және жазбаша түрлеріндегі грамматикалық сипаттамалары, білім беру бағдарламасына сәйкес монологтық және диалогтік формада кәсіби ауызша сөйлесу, сонымен қатар зерттеу жұмысын көрсете білу. баяндамалар, тезистер, жарияланымдар және қоғамдық талқылаулар түріндегі нәтижелер; ғылыми зерттеу нәтижелерін шет тілінде түсіндіру және ұсыну. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, кейс-әдістер, рөлдік ойындар, топтық жұмыс қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым философиясы және тарихы
Магистранттарға ғылымның даму динамикасын түсінуге мүмкіндік беретін ғылым тарихы және жеке ғылымдар бойынша білім беріледі, ғылым философиясы қоғамдық сананы қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесі ретінде ғылымның негіздерін ашуға мүмкіндік береді. Ғылымның әдіснамасы болашақ мамандардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамалық мәдениетін дамыту мақсатында қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін түсінуге мүмкіндік береді. Интерактивті және цифрлық технологиялар, жобалық оқыту әдістері, проблемалық оқыту технологиясы және геймификация сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микро-макроэкономикалық талдау
Ресурстардың шектеулігі, жекелеген экономикалық субъектілердің мінез-құлқы кезінде шешімдердің ұтымды қабылдануы туралы білімді қалыптастырады, болашақ мамандарға микро және макро деңгейлерде болып жатқан оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды талдауға, экономикалық эволюцияның заңдылықтарын және оларды түсіндіре отырып, экономикалық ғылымда кездесетін әдіснамалық қиындықтарды зерттеуге, басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға және олардың салдарын бағалауға мүмкіндік береді. Белсенді оқыту әдістері қолданылады-ситуациялық міндеттер, кейс-әдіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілі)
Магистранттар арасында ғылымның орны мен рөлі туралы, Қазақстан ғылымының қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы, макро, мезо және микро деңгейде ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін жоспарлаудың, жүргізудің және ресімдеудің негізгі принциптері туралы білімдер беріледі. Оқыту әдістері – кейс-стади талдау, топтық талқылау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Макроэкономика (жетілдірілген курс)
Қазіргі макроэкономика және макроэкономикалық талдау практикасы саласындағы білім мен дағдыларды дамытуға, макроэкономикалық модельдерді, тұтынушылық және инвестициялық мінез-құлық модельдерін құруға бағытталған. Саланың инвестициялық тартымдылығын анықтау және сала мен экономиканың дамуын болжау, экономиканың нақты және қаржы секторларын талдау дағдыларын қалыптастыру. Оқыту процесінде жобалар бойынша топта жұмыс істеу сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Сандық экономикадағы Big Data
Веб-аналитика мен веб-маркетингке кіріспені, деректерді жинау және талдау процесін, веб-сайтқа кірушілердің мінез-құлқы туралы түсініктерді іздеуді, сайт, өнім туралы шешім қабылдауды, жарнама көздерін талдауды, веб-сервер журналын талдауды, веб-аналитиканың болашақ тенденцияларын зерттеуді, веб-мониторинг пен үрдістерді талдауды, әлеуметтік желілерден деректерді жинау және алу, әлеуметтік деректердің тенденциясын анықтау әдістерін зерттеуге бағытталған. Оқу процесі әртүрлі бағдарламалар мен интернет-платформаларды қолдана отырып, компьютерлік сыныптарда өтеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Деректерді басқару
Деректерді өңдеу әдістерін, басқару тәсілдерін (процесс, жүйелік, ситуациялық), артықтықты азайтуды, сәйкессіздіктерді жою мүмкіндіктерін, сондай-ақ деректерге ортақ қолжетімділікті, қолданбаларда, аналитикалық құралдар мен алгоритмдерде деректерді жинау, сақтау және пайдалану процестерін тиімді, үнемді және қауіпсіз ұйымдастыруды, AWS бағдарламаларын және т. б. зерттейді, компаниялардың деректерді басқаруын оңтайландыру. Оқу процесі мамандандырылған компьютерлік сыныптарда өтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары білім беру педагогикасының теориялық және әдістемелік негіздерін, қазіргі заманғы жоғары білім парадигмасын және Қазақстан Республикасындағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесін, дидактика мен жоғары оқу орнындағы білім беру үдерісін зерттеу, қажетті кәсіби құзыреттілік пен дағдыларды қалыптастыру толыққанды педагогикалық қызметті жүзеге асыруға арналған. Пән аясында рөлдік ойындар, топтық жұмыс сияқты интерактивті оқыту әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сатуды басқару
Сатумен тікелей айналысатын адамдарды басқару дағдыларының қажетті жиынтығын қалыптастыру, сату арналарын басқара білу, клиенттер базасымен өзара әрекеттесу процестерін автоматтандыру ерекшеліктерін білу, мақсатты клиенттерді, мақсатты топтармен жұмыс істеу стратегиялары мен тактикасын анықтау, тарату және сату арналарын қалыптастыру, тарату арнасын ынталандыру бойынша іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру. Кейс-міндеттер мен жағдайларды шешу, жеке жобалар сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Веб-маркетинг және әлеуметтік медиа аналитикасы
Веб-аналитика мен веб-маркетингке кіріспені, деректерді жинау және талдау процесін, веб-сайтқа кірушілердің мінез-құлқы туралы түсініктерді іздеуді, сайт, өнім туралы шешім қабылдауды, жарнама көздерін талдауды, веб-сервер журналын талдауды, веб-аналитиканың болашақ тенденцияларын зерттеуді, веб-мониторинг пен үрдістерді талдауды, әлеуметтік желілерден деректерді жинау және алу, әлеуметтік деректердің тенденциясын анықтау әдістерін зерттеуге бағытталған. Оқу процесі әртүрлі бағдарламалар мен интернет-платформаларды қолдана отырып, компьютерлік сыныптарда өтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Клиентке бағытталған маркетинг
High-touch маркетинг, Tech-touch маркетинг, low-touch маркетинг стратегияларын клиенттердің түрлеріне қарай қолдана білуге, клиентке бағытталған маркетингті дамыту саласындағы зерттеулер туралы білім алуға, клиенттерді ұстап қалу үшін қолданылатын ірі компаниялардың тәжірибесіндегі табысты әдістерін зерделеуге бағытталған. Кейс-міндеттер мен жағдайларды шешу, жеке жобалар сияқты белсенді оқыту әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Оқу процесінде магистрант маркетингтік коммуникациялардың тиімділігін арттыру әдістерін, көшбасшыларды тәрбиелеу, интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды құру, брендке адалдықты нығайту, сату шұңқыры бойынша көшбасшыларды ілгерілетуді жеделдету, маркетингтік коммуникациялардың тиімділігін арттыру жолдарын іздеу, фирманың брендіне клиенттердің адалдығын нығайту саясатын жүргізу, event-маркетингті пайдалану, product placement, имиджмейкинг және т. б. әдістерді үйренеді. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Стратегиялық менеджмент
Кәсіпорындар мен ұйымдарды стратегиялық басқару, компанияның сыртқы және ішкі ортасын стратегиялық талдау, компанияның бәсекелестік стратегиясы және корпоративтік басқару стратегиясы саласында магистранттардың негізгі теориялық білімі мен негізгі практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оқытудың белсенді әдістері қолданылады – миға шабуыл, топтық жұмыс
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бизнес-зерттеу
Магистранттардың теорияны меңгеруі, сондай-ақ бизнес-зерттеу және аналитика, перспективалық технологияларды дамытудың өмірлік циклін талдау бойынша практикалық дағдыларды дамыту. Жобаның ғылыми-техникалық аспектілері зерделенеді. Пәнде қолданылатын оқытудың белсенді әдістері – жеке тапсырма.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, менеджменттің негізгі әлеуметтік-психологиялық мәселелерін және оларды шешу жолдарын, тұлға мен ұжымның маңызды әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін зерделеу әдістерімен танысуға, кәсіби, тұлғааралық және басқару психологиясы арқылы ішкі тұлғалық проблемаларын зерделеуге бағытталған. Пән аясында оқытудың белсенді әдістері қолданылады: топтық жұмыс, кластер, рөлдік ойындар, пікірталас, миға шабуыл, экспресс сауалнама.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Маркетинг стратегиясы және жоспарлау
Стратегиялық бағдарламаны жоспарлау мен әзірлеудің негізгі міндеттері, оның кезеңдері, кәсіпорын стратегиясын әзірлеу, нарық конъюнктурасын болжау, маркетинг тактикасын әзірлеу үшін зерттеу нәтижелері мен алынған деректерді пайдалану дағдылары туралы білімді, компанияның өсуін қамтамасыз ету үшін және т.б. қалыптастырады.Кейс-міндеттер мен жағдайларды шешу, жеке және топтық жобалар сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Адам ресурстарын басқару
Кәсіпорынды басқарудағы адами ресурстардың орны мен рөлін, адами ресурстарды басқару стратегиясын таңдауды, персоналды іріктеу тетігін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, әңгімелесу өткізеді, ұжым құрады, компания қызметкерлерін ынталандырудың тиімді саясаты, адами ресурстарды басқару стратегиясының элементі ретінде бақылау функциясы, мансаптық өсу, ұжымның психологиялық климатын құру, еңбек саласындағы нормативтік құқықтық актілерді білу қарым-қатынасын қарастырады. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқарушылық кеңес беру
Бизнесті басқару және жүргізу нысандарының ерекшеліктерін, шешу процесін және ұйымның басқару құрылымдарының жұмыс сапасын арттыру, байланыс нүктелерін анықтау мақсатында компанияның мүдделерін байланыстыру, компанияда басқарудың жаңа әдістерін дамыту, командалық жұмыстың тиімділігін анықтау, басқару персоналының қызметін талдау, соның ішінде аттестаттау және оның нәтижелері бойынша ұсыныстар әзірлеу сияқты бірқатар міндеттерді құруды зерттейді. Персоналды ынталандыру жүйелерін әзірлеу және оларды енгізу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Нарықты маркетингтік зерттеу
Нарықты маркетингтік зерттеу нәтижелерін пайдалану негізінде компанияның бәсекелестерден артықшылығын алудың негізгі факторларын зерттеуге, оны қолдану мақсаттарын, кезеңдерін, әдістерін, түрлерін, міндеттерін түсінуге бағытталған. Тиімді басқару шешімін қабылдауға, белгісіздік дәрежесін төмендетуге, тәуекелді азайтуға көмектесетін ақпаратты іздеуді, жинауды және талдауды жүзеге асыра білу. Оқу процесінде компьютерлерде Forecast Expert, Marketing Expert, Marketing Analytic бағдарламалары қолданылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Стратегиялық маркетинг (жетілдірілген курс)
Компанияның стратегиялық мақсаттарын маркетинг мақсаттарымен қалай үйлестіру керектігін зерттейді, ал білім алушы компанияның маркетингтік жоспарын жетілдіре алады, компания үшін аналитикалық негіз құра алады, маркетингтік басымдықтарды белгілеуді, бәсекелестердің карталарын жасауды, VRIO моделі бойынша артықшылықты талдауды, өсу мүмкіндіктерін іздеу үшін талдау құралдарын қолдана алады. Кейс-міндеттер мен жағдайларды шешу, жеке және топтық жобалар сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 9
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіпорынның даму стратегиясын әзірлеу, тәуекелдерді азайту, қаржылық ресурстарды оңтайландыру үшін әртүрлі экономикалық модельдерді пайдалану
- Кәсіпорынның стратегиясын жақсарту үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу, бағалау және шешім қабылдау үшін көрсеткіштерді талдау бойынша жұмысты анықтау.
- Тиімді команданы іріктеу және құру үшін тесттер, сауалнамалар әзірлеу
- Тәуекелді азайту үшін алдын алу шараларын әзірлеу үшін нарық конъюнктурасындағы өзгерістерді болжау
- Жаңа нарықтарға шығу үшін әртүрлі стратегияларды салыстыру
- Кәсіпорынның тиімділігін арттыру үшін басқару шешімдерінің әртүрлі нұсқаларын ұсыну
- Еңбек бөлінісінде тиімді тәсілдерді қолдана отырып, маркетинг қызметінің жұмысын ұйымдастыру
- Сандық медианы пайдалана отырып, кәсіпорынның стратегиялық маркетинг жоспарын жасау
- Компания ішінде, сыртқы серіктестермен, клиенттермен де іскерлік байланыс орнату
- Кәсіпорын стратегиясындағы маркетингтік басымдықтарды анықтау
- Әдістемелік мәдениетті дамыту үшін гуманитарлық, жаратылыстану, қолданбалы ғылымдар және ғылыми білімдер жүйесін пайдалану
- Интернет-платформаларды (әлеуметтік желілерді) ескере отырып, компания үшін тиімді қарым-қатынас жолдарын таңдау.