Веб-маркетинг және әлеуметтік медиа аналитикасы

  • Веб-аналитика мен веб-маркетингке кіріспені, деректерді жинау және талдау процесін, веб-сайтқа кірушілердің мінез-құлқы туралы түсініктерді іздеуді, сайт, өнім туралы шешім қабылдауды, жарнама көздерін талдауды, веб-сервер журналын талдауды, веб-аналитиканың болашақ тенденцияларын зерттеуді, веб-мониторинг пен үрдістерді талдауды, әлеуметтік желілерден деректерді жинау және алу, әлеуметтік деректердің тенденциясын анықтау әдістерін зерттеуге бағытталған. Оқу процесі әртүрлі бағдарламалар мен интернет-платформаларды қолдана отырып, компьютерлік сыныптарда өтеді.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top