Стратегиялық сауда бақылауына кіріспе

  • Курс сауданы стратегиялық басқаруға қатысты негізгі ұғымдарды енгізеді; қосарлы мақсаттағы тауарлар мен технологиялар тұжырымдамасы, сондай-ақ қазіргі күн тәртібін қалыптастыру тұрғысынан олар ұсынатын экономикалық, саяси, әлеуметтік және басқа да міндеттер. Курс ресми көпжақты шарттарды және оларды теріс пайдалануды болдырмауға арналған басқа механизмдерді қамтиды. Курстың негізгі мақсаттары: - Сыртқы сауда операцияларындағы ықтимал тәуекелдерді бағалау үшін қосарлы мақсаттағы тауарларды, қызметтерді және технологияларды беруді реттейтін қолданыстағы жеке таңбалау режимдерін зерттеу. - стратегиялық қос мақсаттағы тауарлар мен технологиялар саудасымен байланысты сыртқы экономикалық қызметті жоспарлау мен жүргізуді зерттеу. - Стратегиялық қосарлы мақсаттағы тауарлар саудасымен байланысты халықаралық бизнесті жүргізу кезінде келесі басқарушылық шешімді анықтау, талдау және бағалау арқылы тәуекелдерді басқаруды үйреніңіз. Осы курсты аяқтағаннан кейін студенттер білуі керек: - Халықаралық бизнесті жүргізу кезінде ықтимал тәуекелдерді бағалау үшін өзекті ақпаратты талдау, химиялық, биологиялық, радиологиялық және басқа да қосарлы мақсаттағы тауарлар мен қызметтерді беруді реттейтін және байланыстыратын тұжырымдамалар мен процестер туралы білімді қолдану. - Қазіргі халықаралық және аймақтық сауда режимдерін талдау және оларды ұлттық бизнес-ортаға бейімдеу - Еркін сауда және ерекше жағдайлар түсінігі арқылы саудаға стратегиялық бақылаудың не екенін түсіну; - ДСҰ-ның жалпы принциптерін дискредитациялайтын халықаралық сауда ережелері мен саясатын қарастыру; - заттардың нақты санаттарын ажырату: кәдімгі қарулар, жаппай қырып-жоятын қаруға қатысты қосарлы мақсаттағы заттар және оларды жеткізу құралдары, қақтығыс аймақтарындағы пайдалы қазбалар, гауһар тастар және мәдени құндылықтар; - Ұлттық экономиканың дамуына халықаралық ортаның әсерін бағалау. - Әлемдік нарыққа шығу кезінде елдердің экономикалық дамуының әртүрлі деңгейлерін, саяси, экономикалық және құқықтық аспектілерін түсіну, әлемдік нарыққа шығу жағдайында фирмалардың құрылымын, мінез-құлқын және стратегияларын талдау.
  • Образовательная программа 6B04103 Бизнес инжиниринг
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
Top