Маркетинг

  • «Маркетинг» пәнін оқудың мақсаты студенттердің маркетинг туралы алғашқы білімін, оның маңыздылығы мен қажеттілігі туралы түсініктерін қалыптастыру, сонымен қатар болашақ мамандарға маркетингтің теориясы мен тәжірибесін, сонымен қатар маркетинг саласындағы маркетинг қызметінің нақты бағыттары мен технологияларын беру болып табылады. тауарлар мен қызметтерді өндіретін салалар. Мазмұны: Маркетинг түсінігі мен мәні, оның мақсаттары, принциптері мен функциялары, Нарықты сегменттеу, оның маркетингтегі рөлі, Тауар саясатын қалыптастыру, Баға саясаты, Сату және тарату, Маркетингтік коммуникациялар, Маркетингтік зерттеулер.
  • Образовательная программа 6B04103 Бизнес инжиниринг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
Top