Advanced Marketing Analysis (маркетингтік зерттеулер 2)

  • Пән шеңберінде мыналар қарастырылады: маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерінің тенденциялары, үлкен деректер тұжырымдамасы, үлкен деректер контекстінде маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерін таңдау кезінде шешім қабылдау процесі және цифрлық бизнесті енгізу. технологиялар; қазіргі заманғы маркетингтік зерттеулер технологиялары саласындағы теориялық негіздері мен практикалық тәжірибесі; қазіргі заманғы маркетингтік зерттеу технологияларының элементтері мен принциптері, заманауи медициналық зерттеулердің әртүрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктері.
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг 2 жыл
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top