Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Advanced Marketing Analysis (маркетингтік зерттеулер 2)
-
Пән шеңберінде мыналар қарастырылады: маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерінің тенденциялары, үлкен деректер тұжырымдамасы, үлкен деректер контекстінде маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерін таңдау кезінде шешім қабылдау процесі және цифрлық бизнесті енгізу. технологиялар; қазіргі заманғы маркетингтік зерттеулер технологиялары саласындағы теориялық негіздері мен практикалық тәжірибесі; қазіргі заманғы маркетингтік зерттеу технологияларының элементтері мен принциптері, заманауи медициналық зерттеулердің әртүрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктері.
-
Образовательная программа 7M04106 Маркетинг 2 жыл
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2