Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04106 Маркетинг 2 жыл в Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: ғылыми орталықтар мен кәсіпорындардың құрылымдық бөлімшелері үшін, сондай-ақ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі үшін жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау; менеджерлерді оқыту, маркетинг саласындағы зерттеушілер, талдаушылар – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, қазіргі заманғы кәсіпорындар мен нарықтық құрылымдарда сұранысқа ие, білімі, дағдысы, кәсіби және басқарушылық қызметі бар, сондай-ақ алған білімдерін, дағдыларын және дағдыларын іске асыруға қабілетті және дайын. ішкі және сыртқы нарықтағы тауарлар мен қызметтерді тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру және компаниялардың пайдасын барынша арттыру мақсатында.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектеп педагогикасы" - жоғары білім берудегі оқыту әдістері мен стратегияларын оқитын магистранттарға арналған курс. Бұл пән университеттік ортаға тән педагогикалық қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін терең талдауды ұсынады. Магистранттар жоғары білім деңгейіндегі білім беру процесіне байланысты негізгі тұжырымдамаларға, зерттеулер мен инновацияларға енеді. Олар оқу бағдарламаларын жоспарлау, оқытудың тиімді әдістерін әзірлеу, оқу процесін магистранттардың қажеттіліктеріне қарай бағалау және бейімдеу дағдыларын меңгереді. Бұл курс магистранттарға жоғары мектептің академиялық ортасында саналы, сауатты және шабыттандыратын оқытушылар болуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    "Басқару психологиясы" - Психологиялық принциптерге негізделген басқару дағдылары мен стратегияларын зерттейтін магистранттар үшін арнайы әзірленген пән. Курс магистранттарды ұйымдық ортада тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін психологиялық әдістер мен әдістерді қолдануға үйрету арқылы психологияның басқару процесіне әсерін терең түсінуді ұсынады. Магистранттар психологияның мотивацияға, көшбасшылыққа, коммуникацияға, шешім қабылдауға және қақтығыстарды басқаруға байланысты әртүрлі аспектілерін зерттейді. Олар басқару тәжірибесінде психологиялық тұжырымдамаларды талдау және қолдану дағдыларын дамытады, сонымен қатар тиімді басқару үшін эмоционалды интеллект пен тұлғааралық қатынастардың маңыздылығын түсінеді. Бұл курс магистранттарға психологиялық аспектілерді ескере отырып, адамдарды және ұйымдастыру процестерін басқара алатын құзыретті және бейімделгіш көшбасшы болуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Бұл курстың мақсаты ағылшын тілінің дағдыларын дамытуға және кәсіби қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. Ағылшын тілін іскерлік қарым-қатынас контекстінде коммуникативтік дағдылар, кәсіби ағылшын және іскерлік ағылшын тілдерінің үйлесімі ретінде қаралады. Курстың негізінде жобаға негізделген оқыту және курстың мақсаттарының бірі магистранттарды өзін-өзі зерттеу арқылы өз білімін кеңейтуге ынталандыратын оқу ортасын құратын жобаны жазу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Танымдық іс-әрекет және әлеуметтік институт ретінде Ғылым туралы заманауи идеяларды жүйелі түрде зерттеуге бағытталған магистратураның міндетті курсы. Пән ғылымға философиялық көзқарастардың тарихын, ғылыми танымның принциптері, логикасы мен әдіснамасын, өзгермелі әлеуметтік-мәдени контекстегі қазіргі ғылымның негізгі мәселелерін, дүниетанымдық, аксиологиялық, эвристикалық негіздер мен кәсіби ғылыми қызметтің аспектілерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы курс 3: Іскерлік тәжірибе
    Несиелер: 5

    Пән аясында келесі тақырыптар мен бағыттар қарастырылады: кәсіпкерлік мүмкіндікті іздеу процесі. Жаңа компания мен бизнестің болашақ дамуы үшін ресурстарды бағалау. Кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандары. Жаңа компанияны ашу үшін ресурстарды бағалау, ресурстар көздерін табу жолдары. Халықаралық нарықтарға шығу мүмкіндіктері және тәуекелдерді бағалау. Қазақстандық бизнес жаһандану үдерістерінің қатысушысы ретінде. Қазақстандық және халықаралық бизнестің құқықтық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән шегінде зерттеу объектісі мен нысанасы ұғымдары, олардың мәні мен зерттеу мақсаттарымен өзара байланысы, сондай – ақ оларды тұжырымдау кезінде жіберілетін қателер зерделенетін болады; ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі-теориялық базаны, зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістерін сипаттау кезінде жіберілетін мәні, қолдану ерекшеліктері, үлгілік қателер, ғылыми жұмыстың\Жобаның құрылымы шегінде әр түрлі пәндер, зерттеу жұмыстарының ерекшеліктері, жұмыстың құрамы, көлемі және дизайны бойынша әдістемелік нұсқаулардың талаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Advanced Digital marketing
    Несиелер: 4

    Сандық маркетинг түсінігі. Цифрлық технологияларға байланысты маркетингтік коммуникациялардың ерекше белгілері. Интернетте тауарлар мен қызметтерді жылжытудың негізгі құралы. Интернет-маркетинг орны, қасиеттері мен мүмкіндіктері. Интернетте медиа-жоспарлаудың ерекшеліктері. Интернет аудиториясының ерекшелігі, мақсатты аудиторияны талдау және іздеу. Интернет-жарнаманың ілгерілету платформасын және форматтарын таңдау. Жарнамалық бағаның модельдері. Интернетте тауарлар мен қызметтерді жылжыту стратегиясын таңдау: мақсаттар, әдістер, құралдар, сайттарды негіздеу, қарқындылық, тиімділікті өлшеу және түзету әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы курс 4: Іскерлік тәжірибе
    Несиелер: 5

    Магистранттардың осы саладағы алғашқы практикалық дағдыларды меңгеруіне ықпал ете отырып, кәсіпорында (ұйымда) өз бизнесін құру және дамыту, басқару қызметі туралы тұтас жүйелік идеяны қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Advanced Marketing Analysis (маркетингтік зерттеулер 2)
    Несиелер: 5

    Пән шеңберінде мыналар қарастырылады: маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерінің тенденциялары, үлкен деректер тұжырымдамасы, үлкен деректер контекстінде маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерін таңдау кезінде шешім қабылдау процесі және цифрлық бизнесті енгізу. технологиялар; қазіргі заманғы маркетингтік зерттеулер технологиялары саласындағы теориялық негіздері мен практикалық тәжірибесі; қазіргі заманғы маркетингтік зерттеу технологияларының элементтері мен принциптері, заманауи медициналық зерттеулердің әртүрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Design Thinking
    Несиелер: 4

    Пән «Desing Thinking» әдісінің мәнін егжей-тегжейлі ашады. Дивергентті және конвергентті ойлауды жобалау кезеңдері. Ойлауды жобалау кезеңдерінің тізімі және олардың мазмұны. Эмпатия Desing Thinking әдісінің орталығы ретінде. Фокус – мәселеге назар аудару құралы. Идеяларды қалыптастыру және кейіннен жүзеге асыру үшін идеяларды таңдау критерийлері. Прототиптеу: мәні мен әдістері (қағаз прототипі, тірі прототип, векторлық прототип). Дамыған идеяларды тексеру әдістері. CJM тұтынушылардың өніммен әрекеттесуін визуализациялау құралы ретінде. CJM талдау процесі және өнімді жақсарту үшін идеяларды қалыптастыру әдісі ретінде. Lean стартап – мәні, принциптері, негізгі тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг және глобализация
    Несиелер: 5

    Жаһандық маркетингтің дамуының мәні, ерекшеліктері және мәселелері. Маркетинг қызметін интернационалдандыру. Маркетингті интернационалдандыру процесінің объективті негізі мен мазмұны. Жаһандық бәсеке туралы түсінік. Маркетинг қызметін интернационалдандыру стратегиялары. Бейімдеу стратегиясы мен стандарттау стратегиясының артықшылықтары мен кемшіліктері. Трансұлттық және трансұлттық компаниялар бизнесті интернационалдандыру формалары ретінде. Халықаралық маркетингтік ортаның ерекшеліктері мен әлемдік тенденциялары. Ақпараттық технологиялардың, инфрақұрылымның дамуы және олардың халықаралық маркетингтік ортаны зерттеуге әсері. Аймақтық экономикалық интеграция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Brand and Product Management
    Несиелер: 3

    Бренд және өнімді басқару пәні менеджмент пен маркетингтің құрамдас бөлігі болып табылады. Өнім менеджерлері компания өзінің бизнес мақсаттарына жетуі үшін өнімде не және кім үшін жасалу керектігін анықтайды (пайда, нарық үлесі, тұтынушылардың саны бойынша). Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар өнімде не істеу керектігін анықтайды. белгіленген кіріс деректерін ескере отырып, ұйымның миссиясына барынша әсер ететін өнім стратегиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Маркетингті басқару (жоғары деңгей)
    Несиелер: 5

    Динамикалық өзгеретін нарықтық ортадағы маркетингті басқарудың мәні, мақсаттары мен принциптері. Маркетинг басқару шешімдерін қабылдау процесінде интеграциялық функция ретінде. Фирманы стратегиялық басқару: мазмұны мен құрылымы. Фирманың маркетингін стратегиялық және жедел жоспарлау. Жаһанданудың халықаралық аспектілерін ескере отырып, кәсіпорын стратегиясын таңдау тәсілдері. Деректерді талдауға негізделген маркетингтік стратегиялар. Портфолио стратегиялары. Өсу стратегиялары. Бәсекелестік стратегияларды әзірлеу. Мәдени аспектілерді ескере отырып, мақсатты нарық стратегиясын әзірлеу. Маркетинг кешенін басқару: өнім, баға, тарату, жылжыту және тұтынушыларға әсер етудің этикалық мәселелері. Маркетингтік коммуникацияларды интеграцияланған басқару. Маркетингтік Қызметтерді басқару. Тиімді ұйымдастырылған маркетингтік менеджменттің синергетикалық әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Advanced E-commerce (NP)
    Несиелер: 5

    Электрондық коммерция түсінігі. Электрондық коммерцияның дамуындағы әлемдік тенденциялар. Электрондық коммерция бағыттарының классификациясы. Қазақстанда электрондық коммерцияны дамытуды мемлекеттік қолдау, Қазақстандағы электрондық коммерция кәсіпорындарының қызметін реттейтін құқықтық актілер. Интернет-коммерция электрондық коммерцияның бөлігі ретінде. Электрондық коммерцияның артықшылықтары мен кемшіліктері. Қазақстанда интернет-коммерцияның дамуына кедергі келтіретін факторлар. Интернет-дүкендердің негізгі форматтары (сипаттамалары мен мүмкіндіктері). Интернет-дүкеннің типтік үлгісі (интернет-дүкеннің негізгі блоктары). Электрондық коммерция объектілерін жылжыту ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тұрақты маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    Тұрақты маркетингтің даму кезеңдері. Тұрақты маркетингтің негізгі принциптері мен мақсаттары, стратегиялары мен тенденциялары және даму перспективалары. Бизнеске экологиялық аспектілерді енгізудің жаһандық тенденциялары. Адамзаттың заманауи жаһандық мәселелері: тұрақты маркетингтің қиындықтары мен мүмкіндіктері. Экологиялық тазалық деңгейіне байланысты өнім түрлері. Тұтынушылардың экологиялық тұрақтылығы бойынша түрлері. Экологиялық өнімдерді тұтынуға ынталандыру. Экологиялық өнімдерді жылжыту ерекшеліктері. Экологиялық таңбалау. Тұрақты маркетингтің құқықтық ортасы. Халықаралық ынтымақтастық, халықаралық келісімдер және тұрақты даму бағдарламалары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңдар мен нормативтік актілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Маркетингтік қажеттіліктер үшін үлкен деректерді талдау
    Несиелер: 5

    Үлкен деректерді анықтау. Үлкен деректерді сақтау технологиялары. Үлкен деректерді талдау процесі. Үлкен деректерді талдау технологиялары. Үлкен деректер саласындағы ғылыми мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Маркетинг, бизнес, ғылыми және оқытушылық қызмет саласындағы кәсіби функцияларды іске асыруға байланысты мақсаттар қоюды және міндеттерді тұжырымдауды, компанияның басшылығы және\немесе иелері (акционерлері/құрылтайшылары) мәлімдеген нәтижеге проактивті және бағытталған болуды біледі.

  • Код ON6

    Маркетингтік қызметтің озық оң шетелдік тәжірибесін ішкі және сыртқы нарықтар жағдайларына жинақтайды және бейімдейді; өзгерістерді басқарады, өзгермелі жағдайға икемді және барабар жауап береді; проблемаларды анықтайды және талдайды, оларды шешудің балама нұсқаларын табады және таңдайды, нәтижелерді іске асырады және бағалайды.

  • Код ON5

    Жаңа әдістерді, әдістемелер мен технологияларды қабылдайды; маркетолог-менеджердің, сондай-ақ оқытушы мен зерттеушінің кәсіби қызметінде IT қолдану білімі мен дағдыларын көрсетеді; қойылған міндеттерді шешуде аналитикалық және сыни ойлаудың шеберлігін көрсетеді.

  • Код ON3

    Стратегиялық тұрғыдан ойлайды, мақсаттар қояды және оларға жетудің мүмкіндіктері мен құралдарын табады, эрудицияны, коммуникабельділікті, командада жұмыс істей білуді сындарлы түрде көрсетеді, ең жақсы жеке қасиеттерді, көшбасшылық қасиеттерді, бастаманы, жауапкершілікті және кәсіби табысқа ұмтылуды көрсетеді.

  • Код ON8

    Коммуникациялық технологияларды біледі. Тиімді коммуникациялар құруға және компания ішінде де, одан тыс жерлерде де байланыстарды, байланыстар мен қатынастарды сақтауға қабілетті. Коммуникативті әсердің әртүрлі формаларын біледі. Орындаушылардың жұмысын ұйымдастыра алады; кәсіби қызметтегі әріптестеріне төзімділік танытады.

  • Код ON7

    Өзінің кәсіби қызметінде әртүрлі бизнес-пәндерді зерделеу барысында алған білімдерін жүйелі түсінік алу және басқарушылық ықпалдың нәтижелілігін арттыру үшін пайдалана білу; пәнаралық ойлауды дербес қалыптастыру.

  • Код ON2

    Маркетингтік зерттеулер мен талдау құралдарын қолдану қабілеті, қажетті және орынды шешімдерді әзірлеу және нарық қажеттіліктері мен клиенттік тәжірибені білу негізінде осы шешімдерді енгізу мүмкіндігі.

  • Код ON4

    Маркетингтік зерттеулер мен талдаудың, маркетингтік коммуникациялардың және басқа да маркетингтік құралдардың, оның ішінде Деректер базасының маркетингін ұйымдастыру және қолдану саласындағы заманауи ақпараттық және интернет-технологияларын қолдану, оның кәсіби қызметі саласында пайдаланылатын ақпаратты жинау, тіркеу, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгеру қабілеті.

7M04106 Маркетинг
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару (2 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг (Бейінді)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг 2 жыл
Магистратура

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top