Brand and Product Management

  • Бренд және өнімді басқару пәні менеджмент пен маркетингтің құрамдас бөлігі болып табылады. Өнім менеджерлері компания өзінің бизнес мақсаттарына жетуі үшін өнімде не және кім үшін жасалу керектігін анықтайды (пайда, нарық үлесі, тұтынушылардың саны бойынша). Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар өнімде не істеу керектігін анықтайды. белгіленген кіріс деректерін ескере отырып, ұйымның миссиясына барынша әсер ететін өнім стратегиясы.
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг 2 жыл
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top