Сауда белгілерін басқару.

  • Бұл курс нарықтағы тиімді жарнамалық және ақпараттық жұмыстарды ұйымдастыру, атап айтқанда: жарнамалық науқандарды жоспарлау, жарнама үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу, шығармашылық стратегияны қалыптастыру және брендтің жұмысын бағалау үшін маркетингтік мамандарды қалыптастыруға бағыттауды үйретеді. Бағдарламаның мәселелерін зерттеу отандық және шетелдік озық тәжірибеге негізделген, маркетинг саласындағы қазіргі заманғы бағыттарды пайдалану, жарнама тәжірибесінде ғылыми-техникалық прогрестің жетістіктерін оқытады
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top