Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04105 Маркетинг в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу үшін қажетті бастапқы деректерді жинау және талдау
  • Компанияның маркетингтік мақсаттары мен міндеттерін DigitalMarketing мақсаттарымен міндеттеріне айналдыру
  • Заманауи цифрлық технологиялар мен құралдарды пайдалана отырып, маркетинг саласында кәсіби функцияны жүзеге асыру
  • оқу барысында алынған пәнаралық сипаттағы қосымша білім мен құзыреттерді қолдану-Minor 1,2,3,4
  • Макро - және микро деңгейдегі экономикалық процестерді, құбылыстарды талдау, проблемаларды анықтау, оларды шешудің жолдары мен тәсілдерін ұсыну;
  • Жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарларын әзірлеу, кәсіпкерлік қызметт іжүзеге асырудың әлеуметтік-экономикалық жағдайларын бағалау
  • сатуды ұлғайту және кірісті барынша арттыруды қамтамасыз ететін маркетингтік ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдердің шарттары мен салдарын бағалау
  • тарихи, қоғамдық-саяси даму заңдылықтарын, логикалық ойлауға, ауызша және жазбаша түрде және шет тілінде тиімді қарым-қатынас жасауға; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, командада жұмыс істеуге қабілетті
  • Каржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау және түсіндіру, салықтық есепке алуды жүзеге асыру, бухгалтерлік есептілікті жасау
  • Көшбасшылық қасиеттерді және жаңа идеяларды тудыру, кәсіби қызметте креативті ойлау қабілетін көрсету
  • Маркетинг саласында эконометриялық модельдерді пайдалану, нарықтық шешімдер қабылдау үшін оларды қолдану нәтижелері бойынша аналитикалық материалдар дайындау
  • Ұйымның маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру, олардың орындалуын бақылау
Top