Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04105 Маркетинг в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайларға тез бейімделуші, маркетингтік мәселелерді тиімді шешуші, стандартты емес шешімдер қабылдауға қабілетті, компанияның бәсекеге қабілеттілігі, тұрақты және сәтті дамуын қамтушы Қазақстан Республикасының экономикасының кез келген секторы үшін жоғары білікті мамандарды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Математикадағы экономика.
Экономикалық теория
Микроэкономика.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
-
2 Оқу жылы
Экономиканы мемлекеттік реттеу
Бухгалтерлік есеп және аудит.
Менеджмент
Макроэкономика.
Қаржыға кіріспе.
Басқару негіздері.
Академиялық хат.
Сауда кәсіпорындарының маркетингі.
Статистика және талдау негіздері.
Кәсіпкерлік негіздері.
Қазақстанның экономикалық тарихы
Minor1
Маркетинг
Маркетинг негіздері.
Кәсіпкерлік қызметті басқару.
Трейд маркетинг.
-
3 Оқу жылы
Кәсіпкерліктегі дизайн және жарнама
Маркетингтті басқару.
Кәсіпорын стратегиясы.
Наррықты маркетингтік талдау.
E- commerce
Маркетингтік зерттеулер
Кәсіпорын экономикасы
Жарнама маркетингі.
Minor2
Маркетингтік коммуникациялар.
PR және бизнестегі жарнама.
Практикалық маркетинг.
Digital marketing.
Қонақ үй бизнесіндегі маркетинг.
Бухгалтерлік есептің автоматтандырылған жүйелері 1С:Бухгалтерия
Қаржы маркетингі.
Сауда белгілерін басқару.
Брендинг.
Мерчендайзинг.
Баға белгілеу.
Шағын және орта бизнес маркетингі
Ассортиментті басқару, сапаны бағалау және тауарларды сақтау.
-
4 Оқу жылы
Маркетинг психологиясы.
Халықаралық маркетинг
Стратегиялық маркетинг.
Тұтынушылардың мінез-құлқы.
Бизнес процестерді модельдеу және реинжиниринг
Фирмааралық маркетинг.
Коммерциялық емес маркетинг негіздері.
Өнеркәсiптiк логистиканың негiзi.
Kәсіпорынның стратегиялық маркетингі.
Нейромаркетинг.
Мейрамхана бизнесінде маркетинг.
Тұтынушы мінез құлқының типологиясы.
Өндірістік маркетинг.
Ақпараттық ресурстар нарығы
Логистика.
Тұтынушылық таңдаудың детерминанттары
Minor 3
Бенчмаркинг
Интернет маркетинг
Өнімді жылжытуды басқару
Minor4
Оқыту нәтижелері
- Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу үшін қажетті бастапқы деректерді жинау және талдау
- Компанияның маркетингтік мақсаттары мен міндеттерін DigitalMarketing мақсаттарымен міндеттеріне айналдыру
- Заманауи цифрлық технологиялар мен құралдарды пайдалана отырып, маркетинг саласында кәсіби функцияны жүзеге асыру
- оқу барысында алынған пәнаралық сипаттағы қосымша білім мен құзыреттерді қолдану-Minor 1,2,3,4
- Макро - және микро деңгейдегі экономикалық процестерді, құбылыстарды талдау, проблемаларды анықтау, оларды шешудің жолдары мен тәсілдерін ұсыну;
- Жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарларын әзірлеу, кәсіпкерлік қызметт іжүзеге асырудың әлеуметтік-экономикалық жағдайларын бағалау
- сатуды ұлғайту және кірісті барынша арттыруды қамтамасыз ететін маркетингтік ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдердің шарттары мен салдарын бағалау
- тарихи, қоғамдық-саяси даму заңдылықтарын, логикалық ойлауға, ауызша және жазбаша түрде және шет тілінде тиімді қарым-қатынас жасауға; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, командада жұмыс істеуге қабілетті
- Каржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау және түсіндіру, салықтық есепке алуды жүзеге асыру, бухгалтерлік есептілікті жасау
- Көшбасшылық қасиеттерді және жаңа идеяларды тудыру, кәсіби қызметте креативті ойлау қабілетін көрсету
- Маркетинг саласында эконометриялық модельдерді пайдалану, нарықтық шешімдер қабылдау үшін оларды қолдану нәтижелері бойынша аналитикалық материалдар дайындау
- Ұйымның маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру, олардың орындалуын бақылау
Ұқсас БББ
6B04105 Маркетинг
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B04105 Мұнай және мұнай тасымалдау маркетингі
Сафи Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті
6B04105 Маркетинг
Қазақстан-Британ техникалық университеті
6B04105 Диджитал маркетинг
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар
De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)