Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Микроэкономика.
-
Игеру мақсаты нарықтың экономикалық ойыншыларының – тұтынушылар мен өндірушілердің сұраныс пен ұсыныс теориясына негізделген мінез-құлқын зерттеу болып табылатын экономикалық теория саласы; баға принциптерін, бәсекелестік стратегияны, нарық құрылымын, өндіріс факторлары нарығын, капитал нарығын зерттеуді, күрделі салымдардың шығындары мен тиімділігін анықтауды, жалпы тепе-теңдік жағдайларын, фирмалардың стратегиялық өзара іс-қимылын анықтауды қамтиды.
-
Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
-
Несиелер 4
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2