Тамақ саласындағы маркетинг

  • Мақсаты: қоғамдық тамақтану және тамақ өнімдерін өндіру саласындағы маркетингтік процестерді ұйымдастыру және басқару бойынша шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: азық-түлік маркетингінің негізгі тұжырымдамалары. Маркетингтік орта, зерттеу және маркетингтік ақпарат жүйесі. Маркетинг әдістері. Маркетингтік зерттеу процесі және оның кезеңдері. Азық-түлік нарығын сегменттеу және тауарларды орналастыру. Тауар нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Баға саясаты. Азық-түлік тауарларын өткізу және тауар жылжыту. Тамақ өнеркәсібінің маркетингіндегі байланыс саясаты, жоспарлау және бақылау. Халықаралық маркетинг. Тамақ өнеркәсібіндегі қызметтер мен коммерциялық емес қызметтердің маркетингі.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top