Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тамақ саласындағы маркетинг
-
Мақсаты: қоғамдық тамақтану және тамақ өнімдерін өндіру саласындағы маркетингтік процестерді ұйымдастыру және басқару бойынша шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: азық-түлік маркетингінің негізгі тұжырымдамалары. Маркетингтік орта, зерттеу және маркетингтік ақпарат жүйесі. Маркетинг әдістері. Маркетингтік зерттеу процесі және оның кезеңдері. Азық-түлік нарығын сегменттеу және тауарларды орналастыру. Тауар нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Баға саясаты. Азық-түлік тауарларын өткізу және тауар жылжыту. Тамақ өнеркәсібінің маркетингіндегі байланыс саясаты, жоспарлау және бақылау. Халықаралық маркетинг. Тамақ өнеркәсібіндегі қызметтер мен коммерциялық емес қызметтердің маркетингі.
-
Образовательная программа 6B07244 Шағын және орта бизнес кәсіпорындарында тағамдық технологиялар және тамақтандыруды ұйымдастыру
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1