Нарықты талдау

  • Пән маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу бойынша теориялық даярлықпен қамтамасыз етеді; маркетингтік зерттеулердің ақпараттық жүйесін зерттеу; Маркетингтік талдау жүргізу және маркетингтік шешімдерді қабылдау мәселелеріне жүйелік көзқарасты қалыптастыру. Курс маркетингтік талдау жүргізу принциптері мен әдіснамасын білуді қалыптастырады; маркетингтік ақпаратты өңдеу әдістемесіне үйретеді; маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу бойынша теориялық дайындықты қамтамасыз етеді;
  • Образовательная программа 7M04111 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top