Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04111 Маркетинг в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында табысты мансапқа бағытталған, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілетіне, белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді өз бетінше шығармашылық меңгерудің қажеттілігі мен дағдыларына ие; кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын; ғылыми-зерттеу дағдысын иемденіп, докторантурада ғылыми дайындықты жалғастыруға қабілетті; ғылыми-зерттеу; педагогика және оқыту саласында қажетті білім мен тәжірибе алу
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті, оның ішінде сыни ойлау технологияларын пайдалана отырып жоспарлайды және жүзеге асырады
  • Өнеркәсіптік маркетинг саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен үрдістерді, өнеркәсіптік тауарлар мен қызметтер нарығында Маркетингтік Шешімдер қабылдау үшін пайдаланылатын тәсілдер мен әдістерді пайдаланады, өнеркәсіптік кәсіпорынның өндірістік және коммерциялық қызметін айқындайтын қолданбалы маркетинг проблемаларын талдайды.
  • Әлеуметтік қарым-қатынас, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша түрде біріктіреді
  • Тауарларды, брендтерді құруға, өнімдер мен қызметтерді жылжытуды ұйымдастыруға, тұтынушылармен, жеткізушілермен түпнұсқа және шығармашылық тәсіл негізінде қарым-қатынасты қалыптастыруға қабілетті
  • Маркетингтік стратегияларды әзірлеу, бизнес-идеяларды қалыптастыру және тауарлар мен қызметтерді жылжытуды ұйымдастыру саласында дамып келе жатқан білім мен іскерлікті көрсетеді; стандартты емес кәсіби шешімдер қабылдауға қабілетті
  • Алдыңғы қатарлы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кешенді маркетингтік зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді және стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеу кезінде олардың нәтижелерін негізгі ресурс ретінде қолданады
  • Экономиканың түрлі салаларында маркетингті дамыту бойынша өзекті мәселелерді бағалайды және маркетингтік технологиялардың әлемдік тәжірибесін отандық нарық жағдайларына бейімдей алады, сондай-ақ жаһандану жағдайында маркетингтік қызметті жүзеге асыра алады
  • Академиялық жазу, эксперименттік деректерді математикалық өңдеу және статистикалық талдау білімдері мен дағдыларын көрсетеді
  • Маркетинг саласындағы ғылыми-педагогикалық және зерттеу қызметінде білімді өз бетінше интеграциялай, жүйелендіре, өзектендіре алады және оларды кәсіби деңгейде қолдана алады.
  • Ғылыми зерттеудің құрылымын, кезеңдері мен әдістерін, дәлелді ойлау ерекшеліктерін, педагогикалық қызмет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын анықтайды
Top