Маркетинг-менеджмент

  • Пән маркетинг пен менеджменттің теориялық негіздері мен тұжырымдамалық аппаратын зерттейді; пәнді оқу қорытындысы бойынша білім алушы фирмалар мен компаниялардың қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды пайдаланады, ол бойынша қысқаша есеп бере отырып, қызықтыратын мәселе бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізеді, еңбекті, ақыл-ойды және басқа адамдардың мінез-құлқының мотивтерін пайдалана отырып, алға қойылған мақсаттарға қол жеткізе алады.
  • Образовательная программа 6B04108 Бизнес және менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top