Театр саласындағы жарнама және PR

  • Пән жарнаманың мәнін және PR, жарнаманың түсінігі мен жіктелуін, жарнаманың пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі жарнамалық ұғымдар мен терминдерді, жарнамалық қызметтің мәнін, жарнаманың негізгі түрлерін ашады, сонымен қатар студенттерге театрды жылжыту үшін әртүрлі жарнама құралдарын сауатты пайдалануға, жарнамалық шығындарды оңтайландыруға, жарнамалық мәтіндерді құрастыруға және талдауға үйретеді.
  • Образовательная программа 6B02191 Арт-менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top