Маркетингті ұйымдастыру және басқару

  • Пәннің мақсаты болашақ мамандарға маркетингті ұйымдастыру мен басқарудың теориялық негіздерін, басқару элементтері, принциптері және мәселелері туралы білім беру. Кәсіпорындардағы көліктік логистика маркетингін басқарудың ұйымдастырушылық құрылымын жобалау әдістерін үйрету. Нарықты зерттеу әдістерімен, баға саясаты және өнімнің имиджі мен жылжыту стратегияларын қалыптастыру және оның орындалуын бақылау әдістемесін беру.
  • Образовательная программа 6B11302 Кешенді көліктік логистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top