Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг негіздері
-
Маркетингтегі негізгі ұғымдар: сұраныс, ұсыныс, нарық, сұраныс түрлері; тауарды өткізудегі құрал ретінде жарнаманы пайдалану; нарықтық экономика жағдайындағы маркетингтің рөлі; ұйымдастыру менеджментінің теориялық және тәжірибелік аспектілері; нарықтық экономика жағдайындағы басқару; еңбек өнімділігін арттырудағы мотивация тәсілдері; орманшаруашылығы мамандығы кәсіпорындарында басқару құрылымы
-
Образовательная программа 7M08301 Орман-бақ шаруашылығы
-
Несиелер 4
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1