Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұрмыстық қызметтер
-
Пәннің мақсаты: қызмет көрсету сапасы көбінесе қызмет көрсетуші қызметкер мен тұтынушы арасындағы өзара әрекеттесу сипатына, қызметкердің кәсіби дайындығына, оның жеке ерекшеліктеріне және бір сәттік көңіл-күйіне байланысты. Қызмет көрсетудің сапасы қызмет көрсету мәдениетінің ең маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Қызмет сапасы тұтынушылардың белгілі бір қажеттіліктерін қанағаттандыру қабілетіне қызмет ететін қасиеттер жиынтығы ретінде түсініледі.
-
Образовательная программа 6B11128 Қызмет көрсету саласындағы IТ технологиясы
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 2