Тұрмыстық қызметтер

  • Пәннің мақсаты: қызмет көрсету сапасы көбінесе қызмет көрсетуші қызметкер мен тұтынушы арасындағы өзара әрекеттесу сипатына, қызметкердің кәсіби дайындығына, оның жеке ерекшеліктеріне және бір сәттік көңіл-күйіне байланысты. Қызмет көрсетудің сапасы қызмет көрсету мәдениетінің ең маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Қызмет сапасы тұтынушылардың белгілі бір қажеттіліктерін қанағаттандыру қабілетіне қызмет ететін қасиеттер жиынтығы ретінде түсініледі.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top