Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11128 Қызмет көрсету саласындағы IТ технологиясы в Қазақ технология және бизнес университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қонақжайлылық индустриясының субъектілері мен объектілерін ұйымдастыру және басқару теориясы мен тәжірибесінің кәсіби білімі бар, принципті азаматтық ұстанымы және қоғам алдында жоғары адамгершілік жауапкершілігі бар жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бастау Бизнес
Туристік қызметті ұйымдастыру
"Экономикалық-құқықтық және экологиялық білімдер модулі (Экономика және кәсіпкерлік негіздері. Экология және тіршілік қауіпсіздігі. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері. Ғылыми зерттеу әдістері)
Туристік география
1С кәсіпорындары
-
2 Оқу жылы
Шетел тілі 2
Кәсіби бағытталған шетел тілі
МІМБ ұйымдастыру және жоспарлау
Интернет маркетинг
Стратегиялық маркетинг
Мейрамхана бизнесіндегі роботтандыру
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
НR менеджмент
Қоғамдық тамақтандыру өнімдері технологиясы
Мейрамханалық бизнес кәсіпорындарын ақпараттық қамтамасыз ету
Коммерциялық менеджмент
Салалардағы жаңа ақпараттық технологиялар
Брендті басқару
MIMБ қызмет көрсету технологиясы
-
3 Оқу жылы
Ресми және дипломатиялық қабылдауларға қызмет көрсету
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп және аудит
Мейрамхана ісі
Туристік формальдықтар
МІМБ басқару жүйесіндегі ақпараттық технологиялар
МІМБ ішіндегі ғимараттар мен интерьерлердің 3D визуализациясы
Мейрамхана бизнесіндегі калькуляциялау негіздері
Minor-Бизнес-процестерді ақпараттық талдау (Python, R)
МІМБ-дегі IT-интерьер дизайны
МІМБ инфрақұрылымы
Әкімшілік-шаруашылық қызметтердің жұмысын ұйымдастыру
Сервис саласындағы бизнес-жоспарлау
Мейманхана мен мейрамхана бизнесін ұйымдастыру
-
4 Оқу жылы
Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі жабдықтар
BigData Аналитикасы/
IT саласындағы менеджменті
ҚР-ғы сервистік қызмет
Қонақ үй кешендері мен мейрамханаларды инновациялық жобалау
Қызмет көрсету саласындағы логистика
МІМБ-дегі цифрлық технологиялар
Әлеуметтік медианы талдау және деректерді визуализациялау
Мейманхана сервисі және мейрамхана мәдениеті
Тұтынушылардың мінез-құлқын басқару
Қызмет саласындағы тәуекелдер
Автоматтандыру және цифрландыру
Электрондық брондау жүйесі және сервисте резервтеу
Тұрмыстық қызметтер
Мейрамхана бизнесіндегі мемлекеттік сатып алуды мемлекеттік реттеу
Сервис саласындағы IT-технологиялар
МІМБ персоналды басқарудағы заманауи әдістер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қонақ үйлер мен мейрамханалардың қызметін ұйымдастыру үшін материалдық ресурстардың қажеттілігін есептейді
- Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында өндірістік циклді басқару әдістерін зерттейді, тамақ өнімдеріне сараптама жүргізеді, алған білімдерін аспаздық тағамдарды дайындаудың технологиялық процесін ұйымдастыруда пайдаланады. Бұйымдарды, персоналдың жұмысын ұйымдастырады, ыдыстар, ас құралдары, үстел төсеніштері мен инвентарлардың қажетті санын есептейді
- Қызмет көрсету саласындағы кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас жасаудың психологиялық әдістері мен әдістерін, тыңдау, әңгімелесу, сендіру, дәлелдеу ережелерін көрсетеді, қызмет көрсету саласындағы кәсіби қызметтегі жанжалды жағдайлардың алдын алады және реттейді
- Стандарттардың талаптарына сәйкес тұтынушыларға қызмет көрсетуді жоғары деңгейде ұйымдастырады
- Қонақжайлылық индустриясында өз бизнесіңізді ұйымдастыру және жүргізу үшін оңтайлы шешімдерді қабылдау әдістеріне ие
- Заманауи технологиялармен жұмыс істеу дағдыларына ие, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды пайдаланады
- Экономиканың, кәсіпкерліктің, қонақжайлылық индустриясының негіздері туралы білімі мен түсінігін қолданады және кәсіби экономикалық мәселелерді шешу әдістерін қолданады
- Тұлғааралық, мәдениетаралық әрекеттесу үшін коммуникативті дағдыларды меңгереді, шет тілінде сөйлеу әрекетін жүзеге асырады
- Көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауды жүзеге асырады және тұтынушыларға көрсетілетін қызметтердің мәселелері бойынша кеңес береді
- Бәсекелестердің фонында ұйымның имиджін талдаудың практикалық дағдылары туралы білімі мен түсінігін көрсетеді, жұмыс берушінің брендинг процесінің тиімділігін бағалайды, онлайн маркетингті басқарудың функционалдық стратегияларының әдістерін біледі
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің құндылықтарын түсінеді, сондай-ақ кәсіби қызмет саласында құқықтық жүйе және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы білімін пайдаланады
- Жобаны құрастыру, 3D модельдерін құру және визуализациялау кезінде техникалық қозғалыс графикасын қолданады.Дизайн тұжырымдамаларын ұсыну үшін графиканың әртүрлі түрлерімен, иллюстрациялармен және макеттермен жұмыс істеу әдістерін зерттеу, роботтарға техникалық қызмет көрсету және бағдарламалық қамтамасыз етуді ұсынылатын қызметтермен байланыстыру