6B11128 Қызмет көрсету саласындағы IТ технологиясы в Қазақ технология және бизнес университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қонақжайлылық индустриясының субъектілері мен объектілерін ұйымдастыру және басқару теориясы мен тәжірибесінің кәсіби білімі бар, принципті азаматтық ұстанымы және қоғам алдында жоғары адамгершілік жауапкершілігі бар жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Бастау Бизнес
Пәнді оқудың мақсаты: студенттерге бизнесті табысты бастау және басқару үшін қажетті білім мен тәжірибелік дағдыларды беру, сонымен қатар кәсіпкерлік ойлау мен шығармашылық қабілеттерін дамыту. Курстың қысқаша сипаттамасы. Курс кәсіпкерлік қызметтің практикалық аспектілерін, соның ішінде бизнес-идеяларды таңдау мен бағалауды, нарықты зерттеуді, қаржыны, персоналды басқаруды, бизнестің этикасын және әлеуметтік жауапкершілігін зерттеуге бағытталған. Студент бизнес-жоспар құру, ісін жаңа бастаған кәсіпкерлерді мемлекеттік қолдаудың нақты шаралары туралы білімін көрсетеді. Жеке кабинетте жұмыс істеу, бизнесті тіркеу, мемлекеттік органдармен (www.pki.gov.kz, www.egov.kz, www.goszakup.gov.kz) өзара әрекеттесу кезінде цифрлық дағдыларды пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік қызметті ұйымдастыру
Пәннің мақсаты студенттердің туристік қызметтің теориялық негіздері мен ұйымдастырылуы туралы түсініктерін қалыптастыру, туристік индустрияны құрайтын негізгі ұғымдармен таныстыру, туристік қызметтің экономикалық және әлеуметтік тиімділігін бағалау. Пән туристік қызметті ұйымдастыру негіздерін, туризм индустриясының құрылымын және негізгі ұғымдарды зерттейді; заңнамалық база және туризм секторын мемлекеттік реттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
"Экономикалық-құқықтық және экологиялық білімдер модулі (Экономика және кәсіпкерлік негіздері. Экология және тіршілік қауіпсіздігі. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері. Ғылыми зерттеу әдістері)
Модуль экономика, кәсіпкерлік, экология, тіршілік қауіпсіздігі, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы ақпаратты пайдалану дағдыларын және практикалық және кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеу әдістерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Нақты жағдайларды талдау кезінде экономикалық, құқықтық, сипаттағы және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін анықтайды. Шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытады, ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындайды, практикалық білімді талдайды және жинақтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік география
Пәннің мақсаты – туризм географиясының пайда болу және даму тарихын, рекреациялық географияның ерекшеліктерін және туризм географиясын зерттеу. Бұл пән қазіргі туризмнің классификациясы, туристік-рекреациялық ресурстардың ерекшеліктері саласындағы білім береді, туризмнің дамуы мен табиғатты қорғауды, туризмнің геоэкономикасының түсінігін, халықаралық туризмнің эволюциясы мен қызмет ету механизмін, статистика және туристік қызметті ашады. ағындар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
1С кәсіпорындары
Пәндер компьютерлендірілген қаржылық есеп берудің тұжырымдамалары мен принциптерін меңгеру мақсатында оқытылады. 1 С жүйесінің құрылымы мен мазмұнын зерттеу; 1С жүйесінің элементтерінің есебін оқу; 1С Бухгалтерлік есеп пакеті және құрылымның жалпы принциптері. Конфигурация: Бухгалтерлік есеп, кітаптар, құжаттар, тіркеу әдістері. Операциялар журналы. Есептер. Коэффициенттер. Толтыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі 2
Пәннің мақсаты – шет тілін білу деңгейін және шет тіліндегі кәсіби терминологияны білу деңгейін арттыру. Кәсіби бағыттағы шет тіліндегі қарым-қатынастың лексикалық-грамматикалық минимумы, кәсіптік оқыту саласындағы шет тіліндегі терминология оқытылады.Мамандық бойынша әдебиеттерге талдау жасау; кәсіби сипаттағы іскерлік құжаттарды дайындау және ресімдеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Бұл курс кәсіби бағытталған шет тілін үйренуге арналған оқу-әдістемелік жинақтар негізінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды одан әрі жетілдіруді көздейді. Кәсіби бағдарлылық деп студенттердің болашақ мамандығының ерекшеліктеріне байланысты шет тілін меңгерудегі қажеттіліктерін есепке алуға негізделген оқыту түсініледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
МІМБ ұйымдастыру және жоспарлау
Қонақ үй классификациясының мемлекеттік жүйесі. Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі халықаралық стандарттар. Қонақжайлық қызмет көрсету стандарттары. Қонақ үй және мейрамхана бизнесінде кадрлық саясатты және кірістерді басқаруды қалыптастыру. Ақпараттық технологиялар жүйелері. Брондау және брондау компьютерлік жүйелерінің сипаттамасы. Басқарудың ақпараттық жүйелері. Қонақ үйді басқару жүйелеріндегі ақпараттық технологиялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет маркетинг
Пәнді оқу мақсаты: Меңгерудің негізгі мақсаты студенттерді интернет-маркетингтің принциптерімен және құралдарымен таныстыру болып табылады веб-сайтты жылжытуда, нарықты талдауда және бәсекелестік ортада қолданылады; студенттердің интернет-жобаларды талдау, бизнес-жоспарлау және жылжыту үшін қажетті негізгі теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Пәннің мақсаты: стратегиялық маркетингтің теориялық негіздерін зерттеу, сонымен қатар ұйымның даму стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік ақпаратты талдау дағдыларын меңгеру. Пәнді меңгеру қажеттіліктерді талдаудың ерекшеліктерін, бизнес мүмкіндіктерін талдауды түсінуге көмектеседі; бәсекелестерге салыстырмалы талдау жүргізу, компанияның бәсекелестік артықшылықтарын бағалау, компанияның маркетингтік стратегиясын анықтау үшін алған білімдерін қорытындылау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана бизнесіндегі роботтандыру
Пәнді оқу мақсаты:робототехника және автоматтандыру, олардың негізгі даму тенденциялары және мейрамхана бизнесінде қолдану туралы идеяларды қалыптастыру. Кафелер мен мейрамханалардағы роботтандыру және басқа да заманауи технологиялар. 3D принтерді қолдану. Промоутер-роботтарды пайдалану мүмкіндіктері. Мейрамхана бизнесіндегі сервисті автоматтандыру. Өнімді есепке алуды автоматтандыру, сату және жұмыс уақытын бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда қонақжайлылық индустриясының негізгі ұғымдарын, қонақжайлылық үлгілерін қалыптастыру. Пән қонақжайлылық индустриясының даму кезеңдерін зерттейді. Заңдар мен ережелер. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын стандарттау және сертификаттау. Нарықты сегментациялау, мақсатты секторды анықтау. Қонақ үй бизнесінде тауарлар мен қызметтерді жылжыту. Қонақжайлылық менеджментін ақпараттық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
НR менеджмент
Пәннің мақсаты: персоналды басқару саласындағы теориялық білімді қалыптастыру, сонымен қатар адам ресурстарын басқару әдістерін қолдануда практикалық дағдыларды меңгеру. Пәнді меңгеру ұйымдық құрылымдарды жобалауға мүмкіндік береді; адам ресурстарын басқару стратегияларын әзірлеуге қатысу, мотивация және көшбасшылық теорияларын жіктеу және қолдану; Компанияның ұйымдық мәдениетін диагностикалау және анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоғамдық тамақтандыру өнімдері технологиясы
Пәннің мақсаты: бұл пән студенттерді аспаздық өнімдердің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету талаптарымен таныстырады; аспаздық өнімдерді, аминқышқылдарын, майларды, минералды, витаминдерді және т.б. өндіру, ас мәзірін дайындау және бюджеттеу. Студенттер әмбебап ас үй машиналары, жуу және тазалау жабдықтары, жылыту құрылғылары, инженерлік жабдықтар туралы білім алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамханалық бизнес кәсіпорындарын ақпараттық қамтамасыз ету
Мейрамхана бизнесіндегі негізгі логистикалық бизнес-процестер. Логистикалық модельдердің классификациясы және олардың ақпараттық қамтамасыз етілуі келтірілген. Мейрамхана бизнесі кәсіпорындарының ұйымдық құрылымын құру схемалары талданады.Желілік компанияда оның құрылымдық бөлімшелері арасында бизнес функцияларын бөлу принциптері тұжырымдалған. Бірыңғай логистикалық жүйе шеңберінде бизнес-процесс иелерінің тиімді жұмысын қамтамасыз ету үшін ақпараттық жүйелерге (АЖ) қойылатын талаптар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммерциялық менеджмент
Пәннің мақсаты: Коммерциялық басқарудың принциптерін, нысандарын және ғылыми-практикалық әдістерін оқу. Пән стратегиялық шешімдер қабылдау, компанияның бизнес-процестерін талдау, ұйымның бәсекелестік артықшылықтарын анықтау, ұйымның бейімделу мүмкіндіктерін зерттеу және бағалау, коммерциялық қызметте басқару құралдарын пайдалану, коммерциялық тәуекелдерді жүйелеу және іске асыру тәсілдерін қалыптастыру дағдыларын дамытуға бағытталған. оларды шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салалардағы жаңа ақпараттық технологиялар
Пәннің мақсаты – ақпараттық қызметке технологиялық көзқарас, оны теориялық түсіну және ақпараттық технологияларды қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында практикалық енгізу тәсілі ретінде. Бұл пән ақпараттық технологиялардың базалық және қолданбалы модельдерін жобалау қабілетін және өнеркәсіп салаларында ақпараттық технологияларды енгізу құралдарын әзірлеу қабілетін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Брендті басқару
Пәнді оқу мақсаты: студенттердің бренд менеджменті бойынша білім, білік және тәжірибелік дағдыларды меңгеру және брендтің даму бағыттарын анықтау дағдыларын қалыптастыру.теорияны түсіну негізінде қазіргі заманғы технологияларды әлеуметтік саланы басқаруда қолдану құзыреттілігін қалыптастыру. әлеуметтік-экономикалық процестерді басқаруда әлеуметтік әдістерді қолдану тәжірибесі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
MIMБ қызмет көрсету технологиясы
Пәнді меңгерудің мақсаты студенттер арасында қонақүй және мейрамхана бизнесінің негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Бұл пән қонақжайлылық индустриясының теориялық негіздерін, мейрамханалар мен қонақ үйлер түсінігін, қабылдау қызметі технологиясын, қонақ үй қорына қызмет көрсету технологиясын, қонақүйдегі қосымша қызмет көрсету технологиясын, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында қызмет көрсету технологиясын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ресми және дипломатиялық қабылдауларға қызмет көрсету
Пәнді игерудің мақсаты үстелдерді дайындау және безендіру ережелері, қызмет көрсетудің әртүрлі әдістері, банкеттер мен әдістерді ұйымдастырудағы даяшылардың жұмыс техникасы туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән дипломатиялық қабылдауды, банкет-фуршетті, банкет-коктейльді, салтанаттарға қызмет көрсетуге тапсырыстарды қабылдау тәртібін көздейді, Халықаралық қызметтің кең таралған нысаны дипломатиялық қабылдау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп және аудит
Пәнді оқу мақсаты: қонақ үйлердегі шығындар есебін жетілдірудің негізгі бағыттары. Қонақ үй бизнесі кәсіпорындарында шығындар есебін ұйымдастыру. Қонақ үй қызметтерінің ерекшеліктерінің және оларды басқаруды ұйымдастырудың шығындар есебінің құрылысына әсері. Басқару мақсатында қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының қызметтері бойынша ішкі есеп беруді ұйымдастыру. Ішкі есептілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана ісі
Пәннің мақсаты: студенттердің мейрамхана бизнесінің негіздері, оларды ұйымдастыру және ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Пән мейрамхана жабдықтарының классификациясын, мейрамхана жабдықтарының техникалық-экономикалық көрсеткіштерін, мейрамхана жабдықтарын пайдаланудың жалпы ережелерін, мейрамхана жабдықтарына қойылатын талаптарды қарастырады, сонымен қатар заманауи технологиялық қызмет көрсету процестерін дамытуды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік формальдықтар
Пәнді оқу мақсаты: турформальдылық туралы жалпы түсінік. Қозғалыс еркіндігі туризмнің негізі және туристік формальдылық саласы ретінде... Әртүрлі елдерге кіру ережелері. Турформальдылықтың типологиясы. Паспорт, виза, кеден, валюта, биомедициналық, басқа да формальдылықтар. Турды сатып алу үшін клиентпен келісім. Әлем бойынша саяхаттау кезінде туристердің мінез-құлық ережелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
МІМБ басқару жүйесіндегі ақпараттық технологиялар
«Қызмет көрсету саласындағы заманауи ақпараттық технологиялар» пәнін меңгерудің міндеттері: - әлеуметтік-мәдени қызмет көрсету және туризм саласында қолданылатын заманауи ақпараттық технологиялар және олардың даму перспективалары туралы білім жүйесін қалыптастыру; - студенттердің әлеуметтік-мәдени қызметтерде қолданылатын заманауи бағдарламалық өнімдермен жұмыс істеудің тұрақты дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
МІМБ ішіндегі ғимараттар мен интерьерлердің 3D визуализациясы
Пәнді оқу мақсаты: Мейрамхананың 3D визуализациясы - бұл мекеменің тұжырымдамасы мен болашақ стилін бағалауға көмектесетін үш өлшемді кескіндерді жасау. Олар сіздің идеяларыңыз бен мердігерлердің интерпретацияларын біріктіру үшін қажет.Мейрамхананың 3D визуализациясын әзірлеу құрылыс материалдарын үнемді пайдалануға және кеңістікті ұтымды пайдалануға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана бизнесіндегі калькуляциялау негіздері
Пәндер есеп пен бухгалтерлік есеп негіздерін қалыптастыруда әлеуметтік, мәдени және тарихи факторлар туралы түсініктердің қалыптасуын қамтамасыз ету мақсатында оқытылады; жалпы адамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде қоғамдық тамақтандыруда өзіндік құн және бухгалтерлік есеп туралы түсініктерді қалыптастыруды қамтамасыз ету. Ыдыс-аяқтың құнын есептеу карталарын жасау. мейрамхана бизнесі. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы баға белгілеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor-Бизнес-процестерді ақпараттық талдау (Python, R)
Excel, GRETL, PYTHON пакеттерін қолдана отырып, қаржылық және экономикалық есептеулерді, қаржылық жоспарлауды және экономикалық процестерді модельдеуді қолдану. Білім алушылардың назарын қаржылық және экономикалық модельдерді құруға аударады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
МІМБ-дегі IT-интерьер дизайны
Зерттеудің мақсаты: студенттер дизайн және корпоративтік бірегейлікті құру ерекшеліктерін және олардың қонақ үй және мейрамхана кәсіпорнының бәсекеге қабілеттілігіндегі рөлін меңгеру6 пішін мен түсті пайдалана отырып, кеңістіктің үш өлшемді моделін құру. Фотореалистік 3D суреті материалдардың, жиһаздың және декордың бір-біріне қалай сәйкес келетінін көрсетеді. Дизайн жобасының визуализациясы кеңсенің қандай болатынын түсінуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
МІМБ инфрақұрылымы
Пәннің мақсаты – мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі бизнес-процестерді дамытудың теориялық ережелері мен қолданбалы мәселелерін меңгеру. Мейрамхана және қонақ үй кәсіпорнының инфрақұрылымының элементтері, материалдық-техникалық базасы, мейрамханалар мен қонақ үйлердің негізгі қызметтерінің мәні мен құрылымы зерттелуде. Студент қонақ үй кәсіпорнының қызметін жақсарту факторларын ажыратады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әкімшілік-шаруашылық қызметтердің жұмысын ұйымдастыру
Әкімшілік-шаруашылық қызметтердің жұмысын ұйымдастыру» пәнінің мақсаты шаруашылық қызметтің техникалық-экономикалық талдауын жүргізудің рөлін, мазмұнын және реттілігін зерттеуге бағытталған. Кешенді бизнес-жоспардың құрылымын және негізгі мақсатты көрсеткіштерді әзірлеу және мониторингілеу, бюджетті жоспарлау (бюджеттеу) және сметалардың (бюджеттердің) орындалуын талдаудағы талдаудың рөлін зерттейді. Маркетинг жүйесіндегі талдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сервис саласындағы бизнес-жоспарлау
Пәннің мақсаты: бизнес-жоспарлаудың ғылыми-қолданбалы аппаратын қалыптастыруға ықпал ету Пәнді меңгеру ұйымның қызметін қысқа және ұзақ мерзімді перспективаға жоспарлауға мүмкіндік береді; сыртқы және ішкі факторларды ескере отырып кәсіпорынның бизнес-жоспарын құра білу, бизнес-жоспарлаудың инвестициялық тартымдылығын бағалау үшін есеп беру нысандары мен көрсеткіштерін анықтау, бизнес-жоспарлау процесін ұйымдастыру және оның орындалуын бақылау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейманхана мен мейрамхана бизнесін ұйымдастыру
Пәнді оқудың мақсаты: Пәнді меңгеру барысында студент мейрамхана бизнесі мен қонақ үй ісін ұйымдастыру және жоспарлау дағдылары мен дағдыларын, қонақ үй және мейрамхана бизнесін ұйымдастыру саласындағы негізгі түсініктерді, шешім қабылдауды меңгереді. нақты экономикалық жағдайларды талдауда, мейрамхана және қонақ үй бизнесін ұйымдастырудың тиімді формаларын дамыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі жабдықтар
Пәнді оқудың мақсаты – қонақ үй және мейрамхана кешендерінің жабдықтарын пайдалану бойынша теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент қонақ үй қызметін реттейтін құқықтық және технологиялық құжаттаманы қолданады; тиімді құрал-жабдықтарды таңдауда басшылыққа алады, оңтайлы технологиялық процестерді пайдалану дағдыларын меңгеред
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
BigData Аналитикасы/
Пәннің мақсаты - үлкен деректермен жұмыс жасаудың мәселелері мен технологияларын зерттеу Datamining: деректер және метадеректер. Мәліметтерді өндіру әдістері мен кезеңдері. Үлкен деректердің сипаттамалары мен түрлері. Жіктеу және болжау әдістері. Машиналық оқыту және деректерді өндіру. Іскерлік талдау. Көрнекілік, түсіндіру жолдары, жобаны ұйымдастыру және бизнес ұсыныстары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
IT саласындағы менеджменті
Пәннің мақсаты: АТ менеджменті саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу Пәнді меңгеру басқару шешімдерін қабылдауға арналған бағдарламалық құралдарды сипаттауға, жаңа АТ өнімдерін әзірлеуге бизнес талаптарын қалыптастыруға, бағдарламалық қамтамасыз етудің тиімділігін жобалауға, бағалауға және талдауға, компаниядағы ақпараттық технологиялардың ынтымақтастық мәдениетін анықтауға және дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҚР-ғы сервистік қызмет
Пәннің мақсаты: ұйымдардың қызмет көрсету қызметінің ерекшеліктерін, принциптерін, нысандарын және ғылыми-практикалық әдістерін зерттеу. Пән қызметтік іс-әрекетті ұйымдастыра білуге, қызмет көрсету принциптерін сипаттауға, оларды жүйелеуге бағытталған; халықаралық және ұлттық стандарттар мен ережелерді ескере отырып, қолданылатын сервистік технологияларды талдау; қызмет көрсету саласын жақсартудағы перспективалық инновацияларды анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үй кешендері мен мейрамханаларды инновациялық жобалау
Пәнді оқудың мақсаты – мейрамхана және қонақ үй индустриясының инновациялық дизайны саласындағы, инновациялық болып табылатын қонақ үйлер мен мейрамханалардың негізгі түрлері мен түрлері туралы білімдерді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент ғылымның заманауи жетістіктері мен озық инновациялық технологияны пайдаланады, инновациялық жобаларды жіктейді, әзірлейді және жүзеге асырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы логистика
Пәннің мақсаты: ұйымдық жүйелердегі және логистиканың зерттеу объектісі ретіндегі түрлендірулер, логистика пәні ретінде ұйымдардағы ағындарды (трансформация процестерін) оңтайландыру. Логистиканы әр түрлі қызмет салаларында қолданудың маңызы.Логистиканың қазіргі заманғы анықтамасы. Баға нарықтық экономика категориясы ретінде.Фирманың баға саясаты. Шығын бағасы. Кәсіпорынның баға саясатына мемлекеттің әсері
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
МІМБ-дегі цифрлық технологиялар
Пәнді оқудың мақсаты: мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі ақпараттық технологиялардың дамуының негізгі тенденциялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Мейрамхана мен қонақүй бизнесіндегі цифрлық трансформация. Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің құн тізбегіндегі ақпараттық технологиялар. Ақпараттық жүйе архитектурасы. Деректерді талдау. Қонақ үйдегі цифрлық маркетинг: мақсаттар, міндеттер, енгізу әдістері мен құралдары, бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік медианы талдау және деректерді визуализациялау
Пәннің мақсаты – әлеуметтік желілерде желілер мен модельдерді қалыптастыру стратегияларын қолдану қабілеті мен дайындығын дамыту.Әлеуметтік желілер теориясына кіріспе. Стратификация және желіні талдау. Компьютерлік әлеуметтік желілерді талдау әдістері. Компьютерлік әлеуметтік желілерді зерттеудің негізгі бағыттары. Әлеуметтік желіні талдау үлгілері. Желілік қауымдастықтар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейманхана сервисі және мейрамхана мәдениеті
Пәннің мақсаты: студенттердің мейрамхана және қонақүй қызметінің этикалық, эстетикалық және корпоративтік мәдениеті туралы білімдерін қалыптастыру. Пәнді меңгеру студенттерге қызметті ұйымдастыру мен басқарудың ұйымдастырушылық тәсілдерін, әдістері мен ережелерін меңгеруге мүмкіндік береді. қызмет көрсетудің ұлттық, аймақтық, этикалық, демографиялық және климаттық ерекшеліктерін ескере отырып қызмет көрсетудің теориясы мен практикасы
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың мінез-құлқын басқару
Пәнді оқудың мақсаты – тауарлар мен қызметтерді сатуды басқаруда тұтынушылық мінез-құлықты қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.Пәнді меңгеру нәтижесінде студент тұтынушыларды зерттеудің сапалық және сандық әдістерін қолданады, қажеттіліктерді талдау дағдылары, мақсатты сегменттерді ынталандыру және маркетинг саласындағы басқарушылық шешімдердің салдарын бағалау қабілеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қызмет саласындағы тәуекелдер
Пәнді оқудың мақсаты: мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі персоналды басқару: қонақ үй бизнесіндегі персоналды басқару теориясы мен тәжірибесінің пайда болуы мен дамуының теориялық негіздерімен, тарихи алғышарттарымен таныстыру; Қазақстанда және шетелде қонақ үй бизнесіндегі персоналды басқару тәжірибесінің негізгі тенденцияларымен танысу
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Автоматтандыру және цифрландыру
Пәнді оқу мақсаты: студенттерді өндірісті интелектуализациялау негізінде еңбек өнімділігін арттыратын және қол еңбегін жойатын заманауи құрылғылармен таныстыру. Объектілерді басқарудың кешенді жүйелері, қалдықсыз технологиялар, басқару ақпаратын жүйелеудің, сақтаудың және талдаудың жаңа цифрлық технологиялары, олардың басқарудың ақпараттық қамтамасыз етудің дәстүрлі әдістерімен салыстырғандағы артықшылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электрондық брондау жүйесі және сервисте резервтеу
Пәнді оқу мақсаты – брондау және брондау түрлерін меңгеру. Брондау және брондау әдістері мен технологиясы. Пәнді меңгеру туристік индустриядағы брондау және брондау жүйелері туралы білуге мүмкіндік береді. Amadeus, Worldspan, Galileo, Saber халықаралық брондау жүйесінің типологиясы, сипаттамалары, ерекшеліктері және Қазақстанда халықаралық брондау жүйесінің қолданылуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрмыстық қызметтер
Пәннің мақсаты: қызмет көрсету сапасы көбінесе қызмет көрсетуші қызметкер мен тұтынушы арасындағы өзара әрекеттесу сипатына, қызметкердің кәсіби дайындығына, оның жеке ерекшеліктеріне және бір сәттік көңіл-күйіне байланысты. Қызмет көрсетудің сапасы қызмет көрсету мәдениетінің ең маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Қызмет сапасы тұтынушылардың белгілі бір қажеттіліктерін қанағаттандыру қабілетіне қызмет ететін қасиеттер жиынтығы ретінде түсініледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана бизнесіндегі мемлекеттік сатып алуды мемлекеттік реттеу
Пәнді оқудың мақсаты – мемлекеттік сатып алу – мемлекеттік/муниципалдық қажеттіліктер мүддесі үшін тауарлық өнімді ұсынуға, жұмыстарды орындауға немесе қызметтерді ұсынуға тапсырыстарды орналастырудың аукциондық-конкурстық нысаны. Бұл ретте рәсімді аяқтау шарттары сату құжаттамасында алдын ала қарастырылған. Бұл әдіс мемлекеттік тапсырыс берушілер мен жеткізушілер арасындағы шарттық қатынастарды реттеуге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сервис саласындағы IT-технологиялар
Пәннің мақсаты: Қызмет көрсету саласында және қызмет көрсету саласында барлық жаңалықтарды қолдануды үйрену. Біздің уақытымыздың тән ерекшелігі - қызметтің барлық дерлік салаларында қарқынды дамып жатқан ақпараттандыру процестері. Олар қоғамдық қатынастардың түрін пайдаланатын, жаңа шындыққа ие жаңа ақпараттық жүйенің, түрлі іс-әрекеттерге арналған жаңа ақпараттық технологиялардың қалыптасуына әкеледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
МІМБ персоналды басқарудағы заманауи әдістер
Пәннің мақсаты: Қазіргі заманғы ұйымдағы кадрлар. Персоналды басқару жүйесі: түсінігі, принциптері және оны құру әдістері. Персоналды басқару әдістері. Персоналды стратегиялық және тактикалық басқару. Ұйымның кадр саясаты. Персоналды басқару қызметінің функционалдық еңбек бөлінісі және ұйымдық құрылымы. Персоналды басқару жүйесін кадрлық, ақпараттық-техникалық, нормативтік-құқықтық, әдістемелік және құқықтық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қонақ үйлер мен мейрамханалардың қызметін ұйымдастыру үшін материалдық ресурстардың қажеттілігін есептейді
- Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында өндірістік циклді басқару әдістерін зерттейді, тамақ өнімдеріне сараптама жүргізеді, алған білімдерін аспаздық тағамдарды дайындаудың технологиялық процесін ұйымдастыруда пайдаланады. Бұйымдарды, персоналдың жұмысын ұйымдастырады, ыдыстар, ас құралдары, үстел төсеніштері мен инвентарлардың қажетті санын есептейді
- Қызмет көрсету саласындағы кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас жасаудың психологиялық әдістері мен әдістерін, тыңдау, әңгімелесу, сендіру, дәлелдеу ережелерін көрсетеді, қызмет көрсету саласындағы кәсіби қызметтегі жанжалды жағдайлардың алдын алады және реттейді
- Стандарттардың талаптарына сәйкес тұтынушыларға қызмет көрсетуді жоғары деңгейде ұйымдастырады
- Қонақжайлылық индустриясында өз бизнесіңізді ұйымдастыру және жүргізу үшін оңтайлы шешімдерді қабылдау әдістеріне ие
- Заманауи технологиялармен жұмыс істеу дағдыларына ие, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды пайдаланады
- Экономиканың, кәсіпкерліктің, қонақжайлылық индустриясының негіздері туралы білімі мен түсінігін қолданады және кәсіби экономикалық мәселелерді шешу әдістерін қолданады
- Тұлғааралық, мәдениетаралық әрекеттесу үшін коммуникативті дағдыларды меңгереді, шет тілінде сөйлеу әрекетін жүзеге асырады
- Көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауды жүзеге асырады және тұтынушыларға көрсетілетін қызметтердің мәселелері бойынша кеңес береді
- Бәсекелестердің фонында ұйымның имиджін талдаудың практикалық дағдылары туралы білімі мен түсінігін көрсетеді, жұмыс берушінің брендинг процесінің тиімділігін бағалайды, онлайн маркетингті басқарудың функционалдық стратегияларының әдістерін біледі
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің құндылықтарын түсінеді, сондай-ақ кәсіби қызмет саласында құқықтық жүйе және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы білімін пайдаланады
- Жобаны құрастыру, 3D модельдерін құру және визуализациялау кезінде техникалық қозғалыс графикасын қолданады.Дизайн тұжырымдамаларын ұсыну үшін графиканың әртүрлі түрлерімен, иллюстрациялармен және макеттермен жұмыс істеу әдістерін зерттеу, роботтарға техникалық қызмет көрсету және бағдарламалық қамтамасыз етуді ұсынылатын қызметтермен байланыстыру