Стратегиялық маркетинг

  • Пәннің мақсаты: стратегиялық маркетингтің теориялық негіздерін зерттеу, сонымен қатар ұйымның даму стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік ақпаратты талдау дағдыларын меңгеру. Пәнді меңгеру қажеттіліктерді талдаудың ерекшеліктерін, бизнес мүмкіндіктерін талдауды түсінуге көмектеседі; бәсекелестерге салыстырмалы талдау жүргізу, компанияның бәсекелестік артықшылықтарын бағалау, компанияның маркетингтік стратегиясын анықтау үшін алған білімдерін қорытындылау
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top