Advanced Marketing Analysis (PhD)

  • Пән шеңберінде: компания қызметінде маркетингті тиімді қолдану үшін маркетингтік зерттеулердің тұжырымдамасы мен ерекшеліктері, маркетингтік зерттеулердің үрдістері мен қазіргі заманғы әдістері, Big Data тұжырымдамасы, Big Data жағдайында маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін таңдау және бизнесті жүргізудің цифрлық технологияларын енгізу кезінде шешім қабылдау процесі; маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы технологиялары саласындағы теориялық негіздер мен практикалық тәжірибе қарастырылады; маркетингтік зерттеулердің заманауи технологияларының элементтері мен принциптері, заманауи маркетингтік зерттеулердің әртүрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктері; тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу және талдау, Big Data көмегімен оның өзгеруін болжау.
  • Образовательная программа 8D04106 Маркетинг
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top