8D04106 Маркетинг в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты маркетинг саласында сұранысқа ие және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, талдамалық және сыни ойлау дағдыларына ие, зерттеу және ұйымдастырушылық жұмыс құралдарын меңгерген, негізгі зерттеу және кәсіби функцияларды іске асыруға жоғары дайындық деңгейіне ие философия докторларын (PhD) даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты – докторанттардың психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыруға ықпал ету, зерттеу құзыреттілігін және алған білімдері мен дағдыларын өздерінің ғылыми зерттеулерін ұйымдастыруда және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда қолдануға дайындығын қалыптастыру. кәсіби қызметінде жұмыс істейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазу курсы - бұл академиялық жазу дағдыларын дамытудың негізгі ережелеріне аз ғана кіріспе. Докторанттардың академиялық сауаттылығын қалыптастыру және дамыту арқылы олардың кәсіби дайындығын арттыруға ықпал ету, тәуелсіз жазбаша қарым-қатынас жасау бағдарлама, жұмысты сараптау, жеке аналитикалық практикалық және іс-шаралардан тұрады. Докторанттардың өзіндік жұмысы - бұл практикада бағалау және өзін-өзі бағалау критерийлерін біртіндеп қатыстыра отырып мәтіндер жазу арқылы кәсіби бағдарланған академиялық жазу дағдыларын дамыту спиральды көтеру қағидасы бойынша ұйымдастырылған (бұл принцип қазіргі оқыту әдісінің негізі болып табылады).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Статистикалық және эконометриялық талдау
«Статистикалық және эконометриялық талдау» курсы мәліметтерді өңдеудің, талдаудың статистикалық әдістерін, сонымен қатар әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстардың қатынастарын, динамикасын талдауға және дамуын болжауға мүмкіндік беретін эконометриялық модельдердің негізгі түрлерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Advanced Marketing Analysis (PhD)
Пән шеңберінде: компания қызметінде маркетингті тиімді қолдану үшін маркетингтік зерттеулердің тұжырымдамасы мен ерекшеліктері, маркетингтік зерттеулердің үрдістері мен қазіргі заманғы әдістері, Big Data тұжырымдамасы, Big Data жағдайында маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін таңдау және бизнесті жүргізудің цифрлық технологияларын енгізу кезінде шешім қабылдау процесі; маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы технологиялары саласындағы теориялық негіздер мен практикалық тәжірибе қарастырылады; маркетингтік зерттеулердің заманауи технологияларының элементтері мен принциптері, заманауи маркетингтік зерттеулердің әртүрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктері; тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу және талдау, Big Data көмегімен оның өзгеруін болжау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Big Data, талдау және болжау
Курс үлкен деректерді пайдаланатын бизнес мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін аналитикалық үлкен деректердің өмірлік циклінің процесін енгізуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Advanced Marketing Management
Пәннің мақсаты-маркетингті басқарудың теориялық негіздерін терең зерттеу және теориялық білімді ұйымдардың практикалық маркетингтік қызметіне енгізу дағдыларын игеру. Пән курсына келесі тақырыптар кіреді: мәні. маркетингті басқарудың мақсаттары мен принциптері, фирманы стратегиялық басқарудың мазмұны мен құрылымы; фирманың ішкі әлеуетін және сыртқы ортаны бағалау және талдау; маркетингті Стратегиялық талдау және басқару әдістері; корпоративтік және функционалдық деңгейлердегі маркетингті басқару; өнім, баға, өнімді жылжыту және жылжыту стратегиясы; маркетингті бақылау, бағалау және аудит құралдары. Цифрлық трансформация және жаһандану жағдайында маркетингті басқару ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Маркетолог-менеджердің кәсіби қызметінде it қолдану дағдыларын дамыту. Қойылған міндеттерді шешуде аналитикалық және сыни ойлаудың шеберлігін көрсету; экономиканы цифрландыру және технологиялық жаңғырту жағдайында жаңа білім қалыптастыру, инновациялық бағдарламалар, қолданбалы, салалық және пәнаралық зерттеулер әзірлеу.
- Ғылыми зерттеудің нысанасы мен объектісіне сәйкес мақсаттар мен міндеттерді айқындау; ғылыми зерттеулер процесін ұйымдастыру, іске асыру, әртүрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу, алынған ақпарат негізінде гипотезалар әзірлеу, өңірдің орнықты дамуы контекстінде стратегияларды бағалау және ғылыми негізделген шешімдер ұсыну, зерттеудің сенімді уақтылы нәтижелерін алуды қамтамасыз ету; ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялануға лайық болуы мүмкін ғылыми саланың шекараларын кеңейтуге өзінің өзіндік зерттеулерімен үлес қосу мүмкіндігі; бизнес мақсаттарын қоя білу және кәсіби функцияларды жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдай білу, белсенді болу және мәлімделген нәтижеге бағытталған.
- Мақсаттар қою және оларға қол жеткізудің мүмкіндіктері мен құралдарын табу, эрудициялықты, коммуникабельділікті, үздік жеке қасиеттерді, көшбасшылық қасиеттерді, бастамашылықты, жауапкершілікті, кәсіби табысқа ұмтылуды көрсете отырып, командада жұмыс істей білуді сындарлы түрде көрсету; Қазақстанның бизнесі мен білім беру ортасына ғылыми тәсілдерге негізделген жаңа, маркетинг саласындағы бағыттарды әкелу; өз білімдерін және әріптестерге, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткен жетістіктер; білімге негізделген қоғамның дамуына ықпал ету; отандық және халықаралық тәжірибені ескере отырып, басқару теориясы мен практикасын білуге негізделген қоғамның әлеуметтік, экономикалық және мәдени дамуына жәрдемдесу, академиялық немесе кәсіби контекст шеңберінде ғылыми жаңалықтар мен әзірлемелерді практикада қолдану.
- Математикалық талдау әдістеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жобалау және модельдеу, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; маркетингтік зерттеулер мен талдаудың, Маркетингтік коммуникациялардың, маркетингтің басқа құралдарының, оның ішінде мәліметтер базасының маркетингін ұйымдастыру және қолдану саласындағы заманауи ақпараттық және интернет-технологияларын қолдану, жинау, тіркеу, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгеру өзінің кәсіби қызметі саласында қолданылатын ақпарат.
- Әр түрлі бизнес-пәндер мен зерттеу әдістерін зерделеу барысында алған білімдерін өзінің кәсіби қызметінде жүйелі түсінік алу және басқару әсерінің нәтижелілігін арттыру үшін пайдалану; қазақстандық мамандардың маркетинг саласындағы кәсібилік деңгейін арттыру үшін білім беру, ғылыми және бизнес ортаға озық теориялық білім мен үздік практикалық тәжірибені енгізу қабілеті; өзінің жаңа ғылыми идеяларын қалыптастыру, ғылыми білімнің шекарасын кеңейте отырып, өз білімі мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа жеткізу; отандық және халықаралық ғылыми форумдарда, конференцияларда, семинарларда, оның ішінде шет тілінде ғылыми қоғамдастық алдында еркін сөйлей білу
- Коммуникативтілік технологияларын меңгеру; тиімді коммуникациялар құра білу, компанияда және / немесе әртүрлі ғылыми және бизнес қауымдастықтарда байланыстарды, байланыстарды, қарым-қатынастарды қолдау; коммуникативтік әсердің, тұлғааралық қарым-қатынастың және адам ресурстарын басқарудың әртүрлі нысандарын меңгеру; өз жұмысын және команданың жұмысын ұйымдастыра білу; әріптестеріне қатысты толеранттылық таныту кәсіби қызмет; корпоративтік стратегияны әзірлеудің практикалық құралдарын, нақты мінез-құлық үлгілерін таңдау және қолдану, виртуалды және жаһандық командаларды басқару мүмкіндігі.
- Маркетингтік зерттеулер мен талдау құралдарын, нарық қажеттіліктері мен клиенттік тәжірибені білу негізінде қажетті және орынды шешімдерді әзірлеуге және осы шешімдерді іске асыруға қабілеттілігін қолдана білу; қазақстандық бизнестің тиімділігін арттыру мақсатында маркетингтік зерттеулер әдістері мен маркетингтік талдау идеяларын нарық жағдайларына бейімдеу\әзірлеу; жариялау қызметін жоспарлау, отандық және ғылыми зерттеу нәтижелерін сынау үшін ең қолайлы халықаралық басылымдар.
- Маркетингтік қызметтің озық шетелдік тәжірибесін ішкі және сыртқы нарықтардың жағдайларына жалпылау және бейімдеу. Өзгерістерді басқару, өзгермелі жағдайға икемді және барабар жауап беру, проблемаларды анықтау және талдау, оларды шешудің балама нұсқаларын табу және таңдау, нәтижені іске асыру және бағалау; жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын білу, түсіну және бейімдеу қабілеті; заманауи теориялар мен әдістерді талдау негізінде академиялық тұтастықпен сипатталатын дербес ғылыми зерттеу жүргізу, өз ғылыми идеяларын қалыптастыру, оларды ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, когнитивтік және ұйымдастырушылық дағдыларды жетілдіре отырып, ғылыми қоғам алдында қорғау қабілеті